Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νερό στα Πλυντήρια Αυτοκινήτων & Πρατήρια βενζίνης

[04/07/2008 -Σχετικό δημοσίευμα του ΠΟΛΙΤΗ - Μπράβο Κάτια !]

01/07/2008 - Σήμερα το πρωί έκανα εκπομπή στον ΑΣΤΡΑ για διάφορα περιβαλλοντικά θέματα αλλά κυρίως για το νερό. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ανέφερα ότι κάνω έρευνα για τα Πλυντήρια Αυτοκινήτων και τα Πρατήρια Καυσίμων (βενζινάδικα) και το πόσιμο νερό.
Όταν απαντώντας η δημοσιογράφος ανέφερε ότι όταν ο Άστρα έκανε έλεγχο για το θέμα τους είπαν ότι δεν γίνεται τέτοια χρήση, ανέφερα ότι έχω στοιχεία για τη Λάρνακα.
Το θέμα "έπαιζε" στο δελτίο ειδήσεων του ΆΣΤΡΑ αλλά φάνηκε ότι οι υπόλοιπες υδατοπροπρομήθειες αρνήθηκαν ότι δίνουν νερό για πλύσιμο αυτοκινήτων.

Δε γνωρίζω αν μπορούν να αρνηθούν να δώσουν νερό, αλλά επειδή "a picture paints a thousand words" φανταστείτε 2 φωτογραφίες!

2 Σταθμοί Βενζίνης συνδεδεμένοι με πόσιμο νερό, ο ένας με 4 ντεπόζιτα νερού και ο δεύτερος με 2 και αυτά ΟΧΙ στη Λάρνακα!... όταν κάνετε κλικ στη φωτογραφίες μεγαλώνουν για καλύτερη ¨εξέταση" της σύνδεσης!

[Όταν γίνεται διακοπή νερού χρειάζονται τα ντεπόζιτα αποθήκευσης του νερού που εδώ φαίνονται να είναι των 2 τόνων το καθένα ..]
Και έτσι για υπενθύμιση (με ήχο)...

Σχόλια

Ο χρήστης Bananistanos είπε…
Άσχετο, αλλά πιο εύκολο από εμαιλ :)

Με αφορμή τους πρόσφατους πνιγμούς σε αφύλακτες πισίνες, αλλά και για εξοικονόμηση νερου, δεν θα μπορούσε να ψηφιστεί κάποιος νόμος που να υποχρεώνει το σκέπασμα των ιδιωτικών πισίνων όταν δεν βρίσκονται σε χρήση;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Το ζήτησα εδώ και πολλή καιρό όχι τόσο για την ασφάλεια (δεν το σκέφτηκα !) αλλά για να μειωθεί η εξάτμιση.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kirie Pampo ta tepozita einai ton 4 tonon
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κύριε Θεοπέμπτου...
Τι να πω τώρα;
Είδα το βιντεάκι για την καταστροφή του περιβάλλοντος. πραγματικα με συγκλόνισε... βλέπω τα πράγματα πολύ διαφορετικά τώρα. Αλήθεια αυτό κάνουμε έτσι; Καταστρέφουμε τη ζωή.Δυστυχώς. Από goldfish.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χαραλαμπε
Μια αλλη ερωτηση...

Πες οτι με τον ενα η με τον αλλο τροπο γινετε να σπαταηλσουμε εκοινους τους 12 τονους νερο (δεν το σχολιαζω αυτο). Που θα πανε αυτοι οι 12 τονοι οταν πλυθουν τα αυτοκινητα? Η νομοθεσια λεει οτι πρεπει να περνουν απο λασποπαγιδες και και λοιπογιδες (πιο σωστα Διαχωριστηρες ελαιων) και να πανε σε Απορροφιτικο Λακκο (δηλ. στο εδαφος). Υπαρχουν ομως προδιαγραφες για το νερο που χυνετε στους Α.Λ. ή η καθε εταιρια αναλογα με την "περιβαλλοντικη της συνηδηση" βαζει ή κατασκευαζει και τον αναλογο διχωριστηρα??? Γνωριζοντας οτι ο νομος Αρ.106(ι)/2002 (αν δεν κανω λαθος) επιτρεπει τη απορροη 5 mg/l λυπη και ελαια δεν επρεπε να υπαρχει το αντιστοιχο και για τα πρατηρια βενζινης???
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Όσα πρατήρια βενζίνης συνδέονται με το αποχετευτικό και έχουν πλυντήριο πρέπει να έχουν λιποπαγίδα (10mg/L) και φίλτρο άμμου. Δεν γνωρίζω τι γίνεται στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Το άνοιγμα διαλόγου για τις προδιαγραφές των πρατηρίων βενζίνης είναι πολύ δύσκολο παρά τις πολλές αντιδράσεις που υπάρχουν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπαρχει αν γνωριζεις, σχετικη νομοθεσια για την λιποπαγιδα
(10mg/l). Αν ναι θα μπορουσα να εχω τον αριθμο για να το κοιταξω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α