Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΕΠ για το δρόμο από ποταμό Έζουσας μέχρι το Αεροδρόμιο Πάφου

Επειδή γίνεται συζήτηση για το θέμα σύνδεσης του δρόμου με το αεροδρόμιο Πάφου επισυνάπτω τη Γνωμάτευση της Επιτροπής που εξετάζει τις Μελέτες Εκτίμησης Επιπτώσεων στο περιβάλλον η οποία καταλήγει:

1. Θέση Περιβαλλοντικής Αρχής
Η Περιβαλλοντική Αρχή εισηγείται τη μη υλοποίηση του έργου, όπως προτείνεται στην αναθεωρημένη ΜΕΕΠ με το συνδυασμό των τριών εναλλακτικών προτάσεων, λόγω των σημαντικών αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον που θα επιφέρει τόσο η κατασκευή όσο και η λειτουργία του έργου. Ως εκ τούτου η Υπηρεσία περιβάλλοντος εισηγείται όπως βελτιωθεί ο υφιστάμενος δρόμος βόρεια και ανατολικά του Αεροδρομίου, συνδέοντας τον με την πρώτη φάση του δρόμου (από τη Λεωφόρο Αγίων Αναργύρων μέχρι τον ποταμό της Έζουσας).

Ολόκληρη η γνωμάτευση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος ή μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ

Σχόλια

Ο χρήστης savvas είπε…
Μετά απο προσεκτική μελέτη της ΜΕΕΠ όπως την έχετε αναρτήσει, και γνωρίζοντας προσωπικά την περιοχή, διαφωνώ με την κατασκευή του δρόμου αυτού. οι λόγοι είναι:
1. Πολύ αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, σε ένα απο τους ελάχιστους παραθαλάσσιους βιότοπους που απέμειναν
2. Πολύ μεγάλο κόστος
3. Περιορισμένο προσδοκώμενο ώφελος (κάπου 3 λεπτά)
4. Ως εκ των πιό πάνω, αρνητική σχέση κόστους προς ώφελος
Η τουριστική βιομηχανία πρέπει να βελτιώσει πολλά θέματα (και κυρίως το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών) για να επανακτήσει το κύρος της, και δέν θα "σωθεί" απο ένα αμφιλεγόμενο έργο όπως αυτό.
Ο χρήστης antidrasi25 είπε…
Φαντάζομαι έχετε ενημερωθεί και τις σκέψεις (άρα υλοποίηση)του Δημοτικού Συμβουλίου Γεροσκήπου που θα φτιάξει ''μαρίνα'' μέσα στο ποταμό της Έζουσας.

Άρα και να φτιαχτεί δρόμος μέχρι το ποταμό, τους βολεύει πλήρως!!!
Κάτι είναι και αυτό.

και μετά σου λένε ότι θέλουνε να προωθήσουμε τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Πως;
Φτιάχνοντας δρόμους για περισσότερα αυτοκίνητα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Πάρκο της Ακαδημίας .. .. bye bye

Τα πιο κάτω είναι από τη Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον για το κυκλικό κόμβο στη γωνία του πάρκου και του Αλουμίνιουμ Tower στη Λευκωσία   Αυτές είναι οι απόψεις που υπόβαλε το Τμήμα Δασών για το έργο. Όταν τις διαβάσετε θα δείτε και γιατί το Τμήμα Δασών είναι πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου. "«...οι επιπτώσεις από τη δημιουργία του κόμβου στο Εθνικό Δασικό Πάρκο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας θα είναι σημαντικότατες. Συμφώνως του σχεδίου, μια έκταση 20.825 τετρ. μέτρων σε έναν από τους σημαντικότερους πνεύμονες πρασίνου της Λευκωσίας θα αποψιλωθεί ενώ μια άλλη έκταση του θα επηρεαστεί από έργα που θα γίνουν μελλοντικά για τη διαπλάτυνση της λεωφόρου Αγλατζιάς. Το Εθνικό Δασικό Πάρκο με τις πολλές αναψυχικές διευκολύνσεις που διαθέτει, χρησιμοποιείται σήμερα έντονα για σκοπούς αναψυχής και άθλησης . Όπως είναι επίσης γνωστό, στο χώρο του Πάρκου στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Κύπρου το οποίο οι φοιτητές αξιοποιούν για διάφορους σκοπούς" Αλλού λέει: «...πιστεύουμε ό

Θέλουν καταστρέψουν τα πάρκα Ακαδημίας & Αθαλάσσας

Έχει χρόνια που θέλουν να καταστρέψουν το Πάρκο Ακαδημίας και της Αθαλάσσας. Το πιο κάτω απόσπασμα από τον προϋπολογισμό της Πολεοδομίας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1608 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΗΣΕΩΣ (γ) €300.000, που προορίζονται να καλύψουν μέρος της δαπάνης κατασκευής του έργου «Νότια επέκταση της Λεωφόρου Ακαδημίας στην Αγλαντζιά , τμήμα από τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι την Οδό φυτωρίου στην Αγλαντζιά ». Ο δρόμος αυτός, αποτελεί ακτινωτό Δρόμο Πρωταρχικής Σημασίας του Τοπικού Σχεδίου Λευκωσίας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τις οχηματικές διακινήσεις από τη νοτιοδυτική περιοχή της Λευκωσίας προς το κέντρο της πόλης και αντιστρόφως. Η βόρεια προέκταση του δρόμου αυτού, από τη συμβολή του με τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι και τη συμβολή του με τη Λεωφόρο Αγλαντζιάς (Λεωφόρος Ακαδημίας), υλοποιήθηκε παλαιότερα με βάση Ρυθμιστικό Σχέδιο που ετοιμάστηκε από το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως και λειτουργεί, με διατομή τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας, λωρίδα πρασίνου και ποδηλατόδρομο. Το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως ετοίμασε Ρ