Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Yes !!! Υπηρεσίες στους αυτοκινητόδρομους - 2

Τον περασμένο Σεπτέμβρη ζήτησα από το Υπ. Συγκοινωνιών να εγκαταστήσει έστω και μικρής έκτασης βασικές υπηρεσίες στους Αυτοκινητόδρομους (π.χ. αποχωρητήρια, παγκάκια ξεκούρασης κλπ). [Βλέπε λεπτομέρειες εδώ: Υπηρεσίες στους αυτοκινητόδρομους ]
Αυτή ήταν η δεύτερη προσπάθεια αφού η πρώτη κατέληξε σε αρνητική απάντηση για ψηλά κόστη. Η δικαιολογία ήταν:

"Όσον αφορά την τοποθέτηση αποχωρητηρίων και νερού στους αυτοκινητοδρόμους σας αναφέρω ότι είναι απαραίτητη προϋπόθεση η κατασκευή χώρων υπηρεσιών με λωρίδες επιβράδυνσης και επιτάχυνσης. Το θέμα αυτό εξετάστηκε και στο παρελθόν από το Τμήμα Δημοσίων·Εργων και δεν κρίθηκε αναγκαίο λόγω της συχνότητας των κόμβων και της ύπαρξης πληθώρας εστιατορίων και σταθμών βενζίνης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων. Επίσης από επαφές που είχε το Τμήμα με τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού δεν υποβλήθηκε οποιονδήποτε παράπονο από τουριστικούς πράκτορες για την έλλειψη τέτοιων εγκαταστάσεων."


Τον Ιούλιο - Σεπτέμβρη του 2009 επαναλήφθηκε η προσπάθεια, έδωσα δημοσιότητα και βρήκα και στήριξη από τους επαγγελματίες οδηγούς - μεταφορείς και από τους τουριστικούς πράκτορες.

Σήμερα παρέλαβα την πιο κάτω επιστολή. Δεν είναι αρκετό για μένα αλλά είναι μια αρχή:

"Έχω οδηγίες να αναφερθώ στην επιστολή σας, με αρ. φακ. 16.06.001 ημερομηνίας 8 lουλίου 2009 σμτικά με το πιο πάνω θέμα και να σας πληροφορήσω τα ακόλουθα:
1 Το Τμήμα Δημοσίων Έργων εξετάζει το θέμα δημιουργίας Σταθμών Εξυπηρέτησης και χώρων ανάπαυσης αυτοκινητιστών κατά μήκος του υπεραστικού οδικού δικτύου που θα περιλαμβάνει εκτός από αποχωρητήρια, χώρους ανάπαυσης, εστιατόρια γρήγορου φαγητού και ποτού καθώς και πρατήρια πετριλαιοειδών.
2. Σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν αποχωρητήρια στους υφιστάμενους χώρους των Ζυγιστικών Σταθμών και σε μεταγενέστερο στάδιο θα προωθηθεί η κατασκευη των σταθμών εξυπηρέτησης με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης από ιδιώτες επενδυτές."

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καιρός ήταν γιατί αν και υπάρχουν κάποιοι τόποι που ίσως να θεωρούνται χώροι ξεκούρασης σίγουρα 'υπηρεσίες' δεν υπάρχουν πουθενά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
epitelous!!! kanei pion na bouroume sta xorafkia!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Καλή κίνηση
Ο χρήστης Κώστας Ανδρέου είπε…
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια ανάγκη για τον κύπριο οδηγό ώστε να μπούμε στην διαδικασία ανάπτυξης τέτοιων σταθμών. Οπότε και καταθέτω την Διαφωνία μου. Φυσικά η άποψη μου προκύπτει από την προσωπική μου εμπειρία ως οδηγός που κάνει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα στους αυτοκινητόδρομους. Ίσως μια καλύτερη σηματοδότηση των πλησιέστερων χωρίων που διαθέτουν τέτοιες υπηρεσίες κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων να ήταν μια κάποια λύση. Επίσης ήδη υπάρχουν σημεία στα οποία υπάρχουν τέτοιες υπηρεσίες και ίσως θα πρέπει αυτά να οργανωθούν καλύτερα παρά να κάνουμε άλλα από την αρχή. Εν πάση περίπτωση, φαντάζομαι και εύχομαι ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες μελέτες για το εν λόγω εγχείρημα (τεχνοοικονομικές, περιβαλλοντικές μελέτες κτλ).

Και το άλλο, με μέση ταχύτητα 110 Χλμ/Ώρα Λευκωσία –Λάρνακας το κάνεις σε 30 λεπτά, Λευκωσία-Λεμεσός το κάνεις σε 50 λεπτά, Λεμεσός-Λάρνακα το κάνεις σε 1 ώρα και το Λεμεσός-Πάφος σε 40 λεπτά περίπου. Ε….. νομίζω λίγος συντονισμός λύνει το πρόβλημα. Πάω τουαλέτα πριν ξεκινήσω και άμα τόσο νερό έχω πιεί που θέλω πάλι, κατεβαίνω στην Χοιροκοιτία. Για το Λεμεσός-Πάφος δεν έχω εναλλακτική-οπότε κρατηθείτε και μεν πίνετε πολλή νερό ούτε καφέ.
Όσο για το φαί, νομίζω αντέχουμε όλοι μας μια ώρα νηστικοί, νομίζω δηλαδή, μπορεί να κάνω και λάθος.
Τώρα, εάν είμαστε νυσταγμένοι/κουρασμένοι και δεν είμαστε σε θέση να οδηγήσουμε με ασφάλεια για μια ώρα τουλάχιστον, τότε ούτε ένας ούτε δυο σταθμοί ξεκούρασης με σώζουν.

Και ακόμα ένα… επειδή αναφέρονται ιδιώτες επενδυτές λέτε να μπλοκάρουν την άλλη μεγάλη εξαγγελία για μέσο σταθερής τροχιάς μεταξύ των πόλεων. Αφού και οι επενδυτές θα θέλουν μια ικανοποιητική κίνηση μπροστά από το μαγαζί τους-οπότε θα παρακαλούν για κουρασμένους, εξ-αναγκασμένους και πεινασμένους οδηγούς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί...

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α...

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε...