Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποδήλατα πολλά .. το νέο σύστημα

Έχετε ακούσει όλοι φαντάζομαι για το νέο σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων που θα εγκατασταθεί στη Λευκωσία. Θα βάζεις τη visa card, θα ελευθερώνεται ένα ποδήλατο, θα κάνεις τη δουλειά σου και στο τέλος θα επιστρέφεται οπουδήποτε αλλού.
Τα σημεία παραλαβής και παράδοσης των ποδηλάτων είναι τα πιο κάτω:

ΔΗΜΟΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
1.    Πλατεία Σολωμού, χώρος στάθμευσης Τρίπολη
2.    Πλατεία Φανερωμένης
3.    Γιάννη Φρειδερίκου, Παλλουριώτισσα (κοντά στο Frederick)
4.    Γλάδστωνος (στο ύψος που τελειώνει ο ποδηλατόδρομος Πεδιαίου)
5.    Μπουμπουλίνας (στο ύψος της Λεωφ. Μακαρίου Γ)

ΔΗΜΟΣ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ
1.    Χώρος στάθμευσης παρά το Δημαρείο Στροβόλου
2.    Χώρος στάθμευσης παρά την οδό Ερεχθείου
3.    Χώρος στάθμευσης του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου
4.    Χώρος στάθμευσης πάρκου Ακροπόλεως παρά την οδό Δασουπόλεως
5.    Χώρος στάθμευσης παλαιού Δημαρχείου
6.    Παρά την εκκλησία κυβερνητικού οικισμού Άσπρες
7.    Πλατεία Ηνωμένων Εθνών στον κυβερνητικό οικισμό Στρόβολος ΙΙΙ
8.    Στο χώρο πρασίνου παρά την εκκλησία Αγ. Βασιλείου

ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΔΟΜΕΤΙΟΥ
1.    Κυριάκου Μάτση μεταξύ Βοσπόρου και Αχιλλέως
2.    Λεωφόρο Δημοκρατίας παρά το πάρκο Αγίου Δομετίου

ΔΗΜΟΣ ΕΓΚΩΜΗΣ
1.    Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο
2.    Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
3.    Park & Ride Μακαρίου Σταδίου

ΔΗΜΟΣ ΛΑΤΣΙΩΝ
1.    Χώρος Αγάλματος, παρά την οδό Πάφου
2.    Απέναντι από μνημείο πεσόντων και αγνοουμένων, παρά την οδό Αποστόλου Βαρνάβα
3.    Χώρος Δίπλα από κατάστημα Τραπέζης Κύπρου, παρά την οδό Πενταδακτύλου

ΔΗΜΟΣ ΙΔΑΛΙΟΥ
1.    Πάρκο Καλλιθέας, Ενορία Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης
2.    Χώρος στάθμευσης αρχαιολογικού μουσείου, ενορία Παναγίας Ευαγγελίστριας
3.    Χώρος στάθμευσης παρά το παλαιό γεφύρι του Δήμου, Ενορία Παναγίας Ευαγγελίστριας

ΔΗΜΟΣ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
1.    Στο χώρο του Πανεπιστημίου (Λεωφόρος Καλλιπόλεως, πρώην Παιδαγωγική Ακαδημία)
2.    Στην Πανεπιστημιούπολη
3.    Λεωφόρο Κυρηνείας
4.    Πλατεία Ευρώπης (Λεωφόρος Λάρνακος)

Πιο κάτω φωτογραφίες του συστήματος που θα εγκατασταθεί:

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με βολεύει απόλυτα! Πότε ξεκινούμε;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Στροβολιωτης
πριν το τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμα.
Οι προσφορές κατακυρώθηκαν ήδη στην εταιρεία που έκανε αυτά της Πορτογαλίας. Θα είναι ακριβώς όπως στις φωτογραφίες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καιρός ήταν!
Ο χρήστης Leni είπε…
How exciting!!
Επίτροπε θα γίνει και καμιά εκστρατεία ευαισθητοποίησης του κύπριου παχόπετσου οδηγού για τους ποδηλάτες;
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Μα σοβαρομιλάς? Εν ναν εις την Κύπρον τούτον το πράμαν?
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Σιγά αλλά σταθερά πιστεύω ότι η Κύπρος κινείται. Μισό βήμα μπροστά, δύο πίσω. Όταν δεν θα έχουμεν ανάγκην ή δεν θα μπορούμε να πααίννουμε πίσω, θα ξέρουμε τουλάχιστο πως πάμε μπροστά.
Ο χρήστης IremoLimani είπε…
Ουάου.... Δηλαδή!!!
Στις άλλες πόλεις τι??? θα γίνει κάτι??? ή μόνο οι Χωραίτες έχουν ψυχιή???
Άρα έν θα γοράσω ποδήλατο που ελοάρκαζα....
Περίοδος λιτότητας!!!
Ευχαριστούμε πολλά τους εισηγητές!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
http://oilaomon.blogspot.com/2010/05/blog-post_05.html

Andreas
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ωραία!
μα έκαναν κάτι μελέτες και για τη λεμεσό;
Ο χρήστης antidrasi25 είπε…
Καλώς να ορίσουν.

Που και πως θα κυκλοφορούμε είναι ένα ''μικρό'' πρόβλημα.

Δίκτυο με ποδηλατοδρόμους για να κυκλοφορούμε με ασφάλεια δεν υπάρχει. Υπάρχουν μερικοί αλλά είναι διάσπαρτοι. Χρησιμεύουν για να κόβουμε βόλτες μόνο και όχι να διακινούμαστε από το ένα μέρος στο άλλο.

Ίσως να μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε τα πεζοδρόμια, εφόσον είναι εφικτό [http://antidrasi25.blogspot.com/2009/02/blog-post_09.html].
Εξάλλου η τελευταία μόδα προβλέπει όπως στα πεζοδρόμια να δημιουργούνται ράμπες. Αυτό βολεύει αρκετά τα ποδήλατα. Το ύψος που έχουν οι πινακίδες και τα δέντρα δεν νομίζω να είναι και ότι καλύτερο.

Τελοσπάντων, κάτι θα βρεθεί μέχρι το τέλος του χρόνου!

Ήδη κάνουμε ποδηλατόδρομο και μέσα στο Δάσος του Πανεπιστημίου για να αυξήσουμε τα χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων που έχουμε. Τώρα αν αυτά μας εξυπηρετούν ολίγον ενδιαφέρει αυτούς που κυκλοφορούν μέσα στη βουλή.

Στις μελέτες, φαίνεται ότι έχουμε πχ 30 Km ποδηλατοδρόμους.
Τι άλλο θέλουμε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο ποδηλατόδρομος στο Δάσος του Πανεπιστημίου (αν εννοείς το πάρκο της Ακαδημίας) γίνεται (και πολύ σωστά γίνεται) για να ματαιωθεί η έλευση δρόμου 4 λωρίδων μέσα από το πάρκο.
Τα πεζοδρόμια ανήκουν στους πεζούς και δεν είναι λύση.
Μόνο με μονδρομήσεις δρόμων θα μπορέσει να δημιουργηθεί ένα σωστό και λειτουργικό δίκτυο ποδηλατοδρόμων, με την ευχή βέβαια να μην καταντήσουν κι αυτοί πάρκινγκ.
Ο χρήστης Sike είπε…
επαυξάνω αντιδραση25

αλλά γενικά γουάου
επιτέλους... κάτι
Ο χρήστης Eólica είπε…
κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ!
κι εμένα ο μόνος μου φόβος είναι πού θα κυκλοφορούμε με τα ποδήλατα. Είχα δοκιμάσει για μια περίοδο να κυκλοφορώ γενικά με ποδήλατο στην πόλη αλλά αποδείχτηκε επικίνδυνο. Άσε που δεν μπορούσα να αναπνεύσω το βράδυ από το πολύ καυσαέριο που είχα εισπνεύσει όλη τη μέρα. Αλλά μακάρι να τα παραδώσουν στην ώρα τους και να λειτουργήσει το σύστημα, εγώ θα είμαι εκεί!!
Ο χρήστης Backbeatlili είπε…
Τέλεια!!! Αλλά τζε εγώ φοούμαι που τα αυτοκίνητα..
Ο χρήστης Τάσος Αναστασίου είπε…
Κύριε Θεοπέμπτου, αλήθεια, γιατί δεν εκμεταλλεύονται κατ' αυτόν τον τρόπο και τον πεζοδρομοποιημένο εδώ και πολλά χρόνια οχετό της Παλλουριώτισσας ο οποίος ξεκινά απο τον κυκλικό κόμβο "ΜΠΑΤΑ" και καταλήγει στα φώτα τροχαίας Διγενή Ακρίτα - Λάρνακος (γνωστά και ως φώτα του Αρχοντίδη ή του Mukta?)? Μάλιστα, σε κάποιο σημείο του συγκεκριμένου πεζόδρομου (στην συμβολή του με την οδό Γρηγόρη Αυξεντίου) υπάρχει ήδη ειδικό σύστημα στάθμευσης ποδηλάτων. Και, εν τέλει, εαν γινόταν κάτι τέτοιο στον συγκεκριμένο πεζόδρομο, σας δίνω τον λόγο μου πως θα ήμουν ο πρώτος που θα το εφάρμοζε!!!
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Leni
Άγγιξες μια πτυχή που με ανησυχεί πολύ. Θα γίνει διαφήμιση αλλά δεν νομίζω να γίνει και η ευαισθητοποίηση των οδηγών τουλάχιστον δεν είδα κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο προτζεκτ.

@ΗρεμοΛιμάνι και @Ρίτσα
Αυτό ξεκίνησε στην Αγλαντζιά σαν ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα το οποίο αγκάλιασαν και οι υπόλοιποι δήμοι της πρωτεύουσας. Στις άλλες πόλεις δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Έχω επισκεφθεί μαζί με τον ειδικό για τα ποδήλατα και την ποδηλατική οργάνωση της Λεμεσού του ΤΕΠΑΚ για να προωθήσουν την ποδηλατοκίνηση και αναμένω τις εξελίξεις. Τους δώσαμε και προτεινόμενες διαδρομές!
Για Λάρνακα που είναι ίσως η καλύτερη πόλη για ποδήλατο αφού είναι επίπεδη και Πάφο δεν έχει γίνει τίποτα πέραν από τις προσπάθειες του δήμου Γεροσκήπου.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@DJF
Έχεις δίκαιο πολύ καλή ιδέα έκανα αυτό το περπάτημα πολλές φορές.
Θα το υποβάλω στην επιτροπή για εξέταση Σε ευχαριστώ.

Όσον αφορά το πάρκο της Ακαδημίας (του Πανεπιστημίου) στην Αγλαντζιά από ότι γνωρίζω η πολεοδομία αφαίρεσε το δρόμο των 4 λωρίδων που σχεδίαζε να περάσει από μέσα στο πάρκο.
Επειδή είμαι παλιά καραβάνα δεν το γιορτάζω γιατί η πολεοδομία "ποτέ δεν ξεχνά" και επανέρχεται πάντα με τα ίδια σχέδια έστω και μετά από πολλά χρόνια.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@DJF
Η διαδρομή που αναφέρεις θα είναι στην ατζέντα για συζήτηση στην επόμενη συνεδρία της επιτροπής προώθησης ποδηλάτου
Σε ευχαριστώ πολύ
Ο χρήστης ProsferoCy είπε…
Αυτό που έλειπε από την Κύπρο.
Το θέμα είναι και οι χώροι στάθμευσης να μειώσουν τις τιμες. Δηλαδή αν κάποιος πρέπει να οδηγήσει για 5-10 χιλιόμετρα και μετα να πιάσει το ποδήλατο και μετά πάει δουλειά για 8 ώρες να μην θέλει 5 ευρό την ημέρα parking.

http://www.prosferocy.com
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δηστυχώς ακόμα και στις περιοχές που υπάρχουν ποδηλατόδρομοι συνήθως είναι πιο επικύνδινοι από τους ίδιους τους δρόμους.

Δεν προσφέρονται ούτε καν για βόλτες. Έχω κινδυνέψει σε ποδηλατόδρομο (συγκεκριμένα στα Λατσιά όπου διαμένω)περισσότερες από 2-3 φορές με αποτέλεσμα να προτιμώ να κάνω τις βόλτες μου μέσα σε δρόμους παρά πάνω στον ποδηλατόρδρομο. Στο μικρό μυαλό κάποιων ποδηλατόδρομος σημαίνει, χώρος για στάθμευση ή χώρος να βάζουν τις ταμπέλες και την πραμάτεια των καταστημάτων τους και εφόσον δεν υπάρχει καμία απολύτως "τιμωρία" από τις αρχές θεωρούν ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα τους να τον χρησιμοποιούν όπως θέλουν.

Γιαυτό και θεωρώ ότι αν δεν υπάρξουν σημαντικά βήματα τουλάχιστον οι υφιστάμενοι ποδηλατόδρομοι να καταστούν ασφαλείς, το σχέδιο ενοικίασης θα αποτύχη δυστηχώς....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΕΝΤΑΞΩ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΣΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΤΩΝ. Π.Χ. ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ (ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ) ΓΝΩΣΤΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΝΥΚΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΝ ΗΔΗ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΟΡΟΜΟ. ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΩ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΟΡΟΜΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΩ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΤΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ. ΕΥΤΟΧΩΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΑ, ΑΠΟΚΟΜΙΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟΕΚΔΩΡΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Η νέα ημερομηνία εγκαινίων του συστήματος είναι η 26/10/2011

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Τι μου έγραψε ο Aceras για το λανεϊτ

Το πιο κάτω σχόλιο του Acera από την ανάρτηση μου με τίτλο " Η εύκολη πρόσβαση στην αγορά δηλητηρίων ". Πρέπει να το διαβάσετε : Aceras Anthropophorum είπε... Η γειτόνισσα μου ετοιμάζετουν να πάει στον γάμο της ανιψιάς της με τον άντραν της τζαι τα μωρά. Είπεν του αντρός της να βάλει μιαν κρεβάταν κότσιινην. Τζείνος εν έθελεν να βάλει κρεβάταν. Ο ένας το πειν του ο άλλος το ξύν του ο καφκάς επήρεν φωθκιάν. Αρπάσσει η κοπελλούα το ποτσίν του λανέιτ που πας το παράθυρον τζιαι λαλεί του αντρός της πας τα νεύρα της: Αν συνεχίσεις έτσι θα το πιώ. Έκαμεν πους το είπιεν. Άλλοι λαλούν ότι επροσποιήθηκεν ότι το είπιεν τζαι όσον τζαι έντζιησεν πας τα σιείλης της που το απορροφήσαν. Άλλοι λαλούν ότι είπιεν το μισόν ποτσίν τζαι η κουβέντα της προσποίησης ήταν για να την θάψει ο παπάς. Όπως τζαι να έχει η υπόθεση, αν είχεν νόμον όπως τον προτείνετε, η κοπελιά δεν θα επήεννεν τζει που επήεν στα κοσπέντε της τζαι να μαυρίσουν θκυό οικογένειες. Όσος κίνδυνος υπάρχει για τα ζώα τζαι τα φυτ