Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαρίνα Λεμεσού - την είδατε;

[24/08/2008 - 2 σελίδες άρθρο του Πολίτη σελίδα 1 & σελίδα 2]

Στο σχέδιο πιο κάτω:

* Από τη παραλία μέχρι το πιο μακρινό σημείο της μαρίνας η απόσταση είναι 500 μέτρα περίπου
* Οι 2 δεξιές λωρίδες είναι για τα σκάφη. Κοντά στην είσοδο του λιμανιού, στο τέλος της εσωτερικής από τις 2 είναι το λιμεναρχείο.
* Οι 2 λωρίδες αριστερά είναι για τις κατοικίες. Η κάθε μια θα έχει δικό της χώρο για το σκάφος της.
* Στο τέλος της πιο αριστερά λωρίδας κατοικιών, θα είναι οι πολυκατοικίες με τα διαμερίσματα.
* Στην αρχή της πιο αριστερά λωρίδας θα γίνει τεχνητή δημόσια παραλία με άμμο.
* Οι εγκαταστάσεις και το όλο έργο επεκτείνονται και στη ξηρά όπου τα σχέδια περιλαμβάνουν μεγάλο εμπορικό κέντρο, χώρους στάθμευσης κλπ.

Η Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον είναι εδώ

Μπορεί το τελικό σχέδιο να έχει ακόμη διαφορές.



Η φωτογραφία πιο κάτω είναι από την επίσημη ιστοσελίδα της μαρίνας Λεμεσού:



και για μεγάλη φωτογραφία εδώ

Σχόλια

Ο χρήστης Sike είπε…
χρμφ! και θα πλακώσουν εκεί οι διάφοροι high-class wannabes λεφτάδες α λα Dubai?

εν που ζηλεύκω, ξέρω το
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Τώρα ξέρω που θα αγοράσω σπίτι!!!.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Διαβασα και γω το αρθρο του Πολιτη... Αρκετα ενδιαφέρον...

Από μαρίνα 1000 σκαφών, τελικά μετατράπηκε σε μαρίνα 600 σκαφών με τεχνητα νησιά η εκταση των οποίων θα κτιστει από τους γνωστούς developers. Δημοσια εργα στην υπηρεσία των developers. Ευγε...

Μεταξυ αλλων κρατησα 4 σημεια:

- Όπως παραδέχεται η εταιρεία, υπήρχε δυνατότητα για ελλιμενισμό μεγαλύτερου αριθμού σκαφών, σε περίπτωση που δεν κατασκευάζονταν τα δύο τεχνητά νησιά. Όμως, σύμφωνα με τις υποδείξεις των επιχειρηματικών κύκλων που εμπλέκονται στην κατασκευή του έργου, η επιλογή αυτή θα ήταν λιγότερο επικερδής. Θέση που έγινε αποδεκτή από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Πρωτίστως, στόχος της μαρίνας είναι ο εμπλουτισμούς του τουριστικού προϊόντος, ενώ οι ανάγκες των ντόπιων ιδιοκτητών σκαφών, περνά κάπως σε δεύτερη μοίρα. "Λειτουργούμε κάτω από καθεστώς ελεύθερης αγοράς και βάσει αυτής, θα καθοριστούν οι τιμές των ενοικίων" επισημαίνει

- Μελέτη για τα τεχνητά νησιά του Ντουμπάι δείχνει ότι οι παραλίες πέραν των νησιών έχουν καταστραφεί, ενώ κατά την κατασκευή των νησιών πολλά ενδημικά είδη ψαριών απλώς είχαν εξαφανιστεί.

- η μαρίνα Λεμεσού θα αναπτυχθεί πάνω σε είδη φυκιών με το όνομα λειμώνες ποσειδωνίας, τα οποία και προστατεύονται από διεθνείς συνθήκες και από τη Natura 2000. Σημειώνεται ότι η κοινοπραξία από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι η καταστροφή των προστατευόμενων φυκιών δεν θα επηρεάσει το ποσοστό τους παγκύπρια, ενώ δικαιότερη θα ήταν η αναφορά ότι στο Ντουμπάι έχει παρατηρηθεί ανανέωση της θαλάσσιας ζωής της περιοχής μετά την κατασκευή των νησιών.

- με άνωθεν εντολές το Τμήμα Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας μελέτησε με συνοπτικές διαδικασίες τη περιβαλλοντική μελέτη που εκπόνησε ο οίκος Νικολαΐδης και Συνεργάτες εκ μέρους της κοινοπραξίας. Σύμφωνα με πηγή στο Υπουργείο Γεωργίας "το τμήμα Περιβάλλοντος είχε αρκετές ενστάσεις αλλά οι εντολές που πήρε ήταν σαφείς: Λόγω στενών χρονοδιαγραμμάτων η μελέτη έπρεπε να εγκριθεί γρήγορα".
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σον αφορα το σχολιο:μαρίνα Λεμεσού θα αναπτυχθεί πάνω σε είδη φυκιών με το όνομα λειμώνες ποσειδωνίας, τα οποία και προστατεύονται από διεθνείς συνθήκες και από τη Natura 2000. Σημειώνεται ότι η κοινοπραξία από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι η καταστροφή των προστατευόμενων φυκιών δεν θα επηρεάσει το ποσοστό τους παγκύπρια, ενώ δικαιότερη θα ήταν η αναφορά ότι στο Ντουμπάι έχει παρατηρηθεί ανανέωση της θαλάσσιας ζωής της περιοχής μετά την κατασκευή των νησιών.

Η Posidonia oceanica εντοπιζεται σε λειμώνες μετά τα 8 μέτρα βάθους στην ευρυτερη περιοχή μελέτης και εκτείνεται μέχρι και 15 μέτρα βάθους ακλουθώντας μια εναλλαγή λειμώνων-αμμώδες υποστρωμάτων.
Δεν θα αναπτυχθει πανω στους λειμωνες το εργο....δεν βρισκω αυτη την τοποθετηση καπου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μα εσεις εχετε εμπιστοσυνη στο τμημα περιβαλλοντος?αν σας δειξω μελετη που εκαμαν για δρομο εν να φριξετε.δεν τους νοιαζει η ασφαλεια των κατοικων,η καταστροφη δασων,ο θορυβος,η σκονη,το καυσαεριο.τιποτε.μονο να προσκυνουν την χουντα χριστοφια.το πραξικοπημα ερχεται συντομα.υπομονη.θα ριξουμε και εμεις την χουντα μας.προεδρος θα ειναι ο κυριος περδικης και υπουργος γεωργιας ο κυριος χαραλαμπος.δεν θα αφηκουμε δρομο στην κυπρο.να πιαμε τα ποδηλατα τζε το ηλεκτρικο τρενο.με την ελευση του.....πολιτισμου της δυσης η κυπρος καταστραφηκε.ο χριστοφιας λεει κανει εργα.εργα ομως για τον κεφαλιοκρατη.χαι γουει παφου πολης.πανακριβο ασυμφορο καταστροφικο για το περιβαλλο,θα πλουτισει και αλλο ο σιακολας ο μιχαηλιδης τζε ο αβερωφ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α