Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περιβαλλοντική μελέτη για τη Μαρίνα Λεμεσού

Μου προκαλεί δέος και μεγάλη ανησυχία το μεγάλο μέγεθος της μαρίνας Λεμεσού.
Με βάση τη κλίμακα του χάρτη που μας έδωσαν στη δημόσια παρουσίαση η επέκταση στην θαλασσα θα φτάσει τα 500 μέτρα.
Η ΜΕΕΠ ειναι εδώ

Για το πιο μικρό αλιευτικό καταφύσγιο στο Ζύγι η ΜΕΕΠ περιλάμβανε και τις επιπτώσεις στην ακτογραμμή χιλιόμετρα μακριά (που θα είναι τραγικές! Χρειάζεται κυματοθραύστης 1 Km για να προστατευθεί η παραλία ως τη Δρομολαξιά!)

Εδώ τέτοια μελέτη δεν περιλαμβάνεται !!
Τι λένε οι Λεμεσιανοί ?

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Υπουργός τι λέει για τούτο?
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Θα τη διαβάσω με μεγαλύτερη προσοχή και θα στείλω σημείωμα στον Υπουργό.
Έχει ήδη ξεκινήσει η συζήτηση στην επιτροπή που εξετάζει τις μελέτες.
Υποψιάστηκα ότι κάποιο πρόβλημα υπήρχε από τον τρόπο μου μιλούσαν στην παρουσίαση.
Ελπίζω δηλαδή να υπάρχει κάπου αλλού η μελέτη γιατί διαφορετικά θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα ...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Από την μελέτη απουσιάζουν σχεδόν όλοι οι χάρτες, σχέδια (με την δικαιολογία: λόγω μεγέθους) ως επίσης και τα Παραρτήματα. Διαβάζοντας κάποιος την συγκεκριμένη μελέτη από την ιστοσελίδα (ο λόγος που αναρτώνται οι μελέτες στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος είναι για να έχει εύκολη πρόσβαση ο πολίτης ώστε να υποβάλει τυχόν σχόλια-απόψεις) δεν αποκτά πλήρη γνώση γύρο από την προγραμματιζόμενη ανάπτυξη.

Παρακαλώ κύριε επίτροπε όπως προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση (από την συντριπτική πλειοψηφία των μελετών που αναρτώνται απουσιάζουν οι χάρτες, τα σχέδια, τα παραρτήματα, οι επιμέρους μελέτες, κ.λπ.)
Ο χρήστης Marlen είπε…
Από ακτομηχανικής απόψεως, το συγκεκριμένο σημείο ανάμεσα στα δύο λιμάνια είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να επιλεχθεί για την κατασκευή της συγκεκριμένης μαρίνας αφού λόγω της τοποθεσίας της και της σχετικής καμπυλότητας της ακτογραμμής δεν ενδέχεται να επηρεαστεί σημαντικά η παράλληλη με την ακτή μεταφορά ιζήματος στις παρακείμενες περιοχές. Επίσης πρέπει να ληφθεί υπόψη και η προστασία του σημείου από τους επικρατέστερους στην περιοχή δυτικούς ανέμους λόγω της παρουσίας του ακρωτηρίου που στην περίπτωση αυτή δρα σαν φυσικός κυματοθραύστης, όπως επίσης και η έλλειψη τροφοδοσίας στερεών υλικών από ποτάμια συστήματα λόγω της κατασκευής των φραγμάτων. Οι παράγοντες αυτοί σε συνδιασμό με τη μορφολογία της περιοχής είναι ευνοϊκοί σε αντίθεση με την γραμμική ακτή του Ζυγιού όπου τυχόν επεμβάσεις δύναται να επηρεάσουν αλυσιδωτά το όλο σύστημα. Προσωπικά θα ανησυχούσα περισσότερο για την ποιότητα των υδάτων κατά την χρήση της μαρίνας. Η περιοχή είναι ήδη επιβεβαρυμένη.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@ Verity
Πάντα με εντυπωσιάζεις ..
Αν διαβάσεις την ΜΕΕΠ θα με ενδιέφερε να ακούσω τις απόψεις σου !
Πάρα πολύ μάλιστα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α