Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ήλιος αέρας ποφάγια και χαρούες !

Σπρώχνω πολύ 3 πράγματα αυτή την εποχή:

1 - την πρόταση για το Net metering σύντομα τα καλά νέα και επίσημα !!


2 - Επίσης θα ανακοινωθεί εντός των ημερών (ελπίζω) και η εγκατάσταση των οικιακών ανεμογεννητριών που μέχρι τώρα απαγορευόταν οι εγκατάστασή τους σε πόλεις !!!

3 - Κανόνισα τα στρατόπεδα να συνεργαστούν με τις εταιρείες που παράγουν ενέργεια με βιοαέριο να παίρνουν τα οργανικά απόβλητα του στρατού. Αλλά έχει και μεγάλο κέρδος η δημοκρατία αφού έμαθα ότι σε 4 στρατόπεδα μιας περιοχής πληρώνουν €6000 το μήνα για τα απόβλητα τους !!

ΥΓ:
σύντομα θα έχω και καλά νέα με τις πράσινες θέσεις εργασίας 


ΟΛΑ τα πιο πάνω έγιναν με τη μέθοδο "το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι" :)

Σχόλια

Ο χρήστης χ χαραλαμπους είπε…
το θεμα ειναι κυριε χαραλαμπε ποιοι θα παρουν αυτες τις θεσεις.οταν ανοιγε το εργοστασιο επεξεργασιας στην κοσιη εκαναν αιτηση.ακομα περιμεν τηλεφωνημα.προσελαβαν καμποσους ξενους και εκαναν την δουλεια τους.και το κρατος δεν νοιαζεται σκοπιμα.αν ειναι να τις παρουν κουβαλητοι να μην ανοιξουν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
K. Θεοπέμπτου
Ποσο δύσκολο είναι να στείλει στο δικαστήριο τουτους που εσυνδέσαν τις σωλήνες των βόθρων τους στην αλυκή.Για τ ονομα του Θεου.Αν έχετε επαφη με το θέμα σας παρακαλω κρατείστε μας ενήμερους

Andreas
Ο χρήστης Bananistanos είπε…
Έχω τζε γώ την πιο πάνω απορία. Πόθεν ξεκινούν οι σωλήνες; Εσυνδεθήκαν μόνες τους;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Πάρκο της Ακαδημίας .. .. bye bye

Τα πιο κάτω είναι από τη Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον για το κυκλικό κόμβο στη γωνία του πάρκου και του Αλουμίνιουμ Tower στη Λευκωσία   Αυτές είναι οι απόψεις που υπόβαλε το Τμήμα Δασών για το έργο. Όταν τις διαβάσετε θα δείτε και γιατί το Τμήμα Δασών είναι πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου. "«...οι επιπτώσεις από τη δημιουργία του κόμβου στο Εθνικό Δασικό Πάρκο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας θα είναι σημαντικότατες. Συμφώνως του σχεδίου, μια έκταση 20.825 τετρ. μέτρων σε έναν από τους σημαντικότερους πνεύμονες πρασίνου της Λευκωσίας θα αποψιλωθεί ενώ μια άλλη έκταση του θα επηρεαστεί από έργα που θα γίνουν μελλοντικά για τη διαπλάτυνση της λεωφόρου Αγλατζιάς. Το Εθνικό Δασικό Πάρκο με τις πολλές αναψυχικές διευκολύνσεις που διαθέτει, χρησιμοποιείται σήμερα έντονα για σκοπούς αναψυχής και άθλησης . Όπως είναι επίσης γνωστό, στο χώρο του Πάρκου στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Κύπρου το οποίο οι φοιτητές αξιοποιούν για διάφορους σκοπούς" Αλλού λέει: «...πιστεύουμε ό

Θέλουν καταστρέψουν τα πάρκα Ακαδημίας & Αθαλάσσας

Έχει χρόνια που θέλουν να καταστρέψουν το Πάρκο Ακαδημίας και της Αθαλάσσας. Το πιο κάτω απόσπασμα από τον προϋπολογισμό της Πολεοδομίας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1608 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΗΣΕΩΣ (γ) €300.000, που προορίζονται να καλύψουν μέρος της δαπάνης κατασκευής του έργου «Νότια επέκταση της Λεωφόρου Ακαδημίας στην Αγλαντζιά , τμήμα από τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι την Οδό φυτωρίου στην Αγλαντζιά ». Ο δρόμος αυτός, αποτελεί ακτινωτό Δρόμο Πρωταρχικής Σημασίας του Τοπικού Σχεδίου Λευκωσίας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τις οχηματικές διακινήσεις από τη νοτιοδυτική περιοχή της Λευκωσίας προς το κέντρο της πόλης και αντιστρόφως. Η βόρεια προέκταση του δρόμου αυτού, από τη συμβολή του με τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι και τη συμβολή του με τη Λεωφόρο Αγλαντζιάς (Λεωφόρος Ακαδημίας), υλοποιήθηκε παλαιότερα με βάση Ρυθμιστικό Σχέδιο που ετοιμάστηκε από το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως και λειτουργεί, με διατομή τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας, λωρίδα πρασίνου και ποδηλατόδρομο. Το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως ετοίμασε Ρ