Κύριε Πρόεδρε, Αγαπητοί συνάδελφοι, Οι 17 στόχοι αειφόρου ανάπτυξης Το 2015 η χώρα μας υπόγραψε στα Ηνωμένα Έθνη και αναλάβαμε την ευθύνη να προωθήσουμε, πολιτικές που θα προωθούσαν τους στόχους της αειφόρου ανάπτυξης, τα γνωστά σε όλους Sustainable Development Goals . Τότε χαρήκαμε όλοι γιατί εφόσον δεν τα κάνουμε μόνοι μας ήταν καλά που κάποιος θα μας πίεζε να κάνουμε πράγματα που για άλλους είναι αυτονόητα. Πράγματα όπως το τερματισμό της φτώχειας, διασφάλιση της δημόσιας υγείας, την ισότητα φύλων, ασφαλισμένων πόλεων και άλλα πολλά. Δυστυχώς και παρά το γεγονός ότι είχαμε αναλάβει την ευθύνη, αποτύχαμε οικτρά εφόσον μας κατατάσσουν 61η χώρα στον κατάλογο υλοποίησης στόχων, που δεν είναι τίποτα άλλο από την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας και του περιβάλλοντος. Βασικά δεν ασχολείται κανένας και έτσι καταλήξαμε οι τελευταίοι στην ΕΕ. Ενέργεια και Κλίμα Αλλά δυστυχώς οι αδιαφορία για την κοινωνική πολιτική και την επίλυση των προβλη...
Σχόλια
αλλά κάνουν λιγότερη ανακύκλωση.
Ένα βιαστικό συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι παρόλη την (ισχυριζόμενη) οικολογική μας συνείδηση κάνουμε μόνο αυτό που ουσιαστικά μας επιβάλεται (εξοικονόμηση νερού λόγω λειψυδρίας) παρά οτιδήποτε άλλο. Είμαι σίγουρος ότι αν υπήρχε νόμος για ανακύκλωση στην Κύπρο το ποσοστό θα ήταν ίδιο με της Ευρώπης ενώ αν και η Ευρώπη αντιμετώπιζε πρόβλημα λειψυδρίας θα είχε το ίδιο μεγάλο ποσοστό με της Κύπρου.Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κανείς δεν κάνει κάτι μόνο και μόνο από καθαρή περιβαλλοντολογική συνείδηση αλλά το κάνει λόγω άμεσης ανάγκης, νομοθεσίας, οικονομικού συμφέροντος και τελευταία λόγω οικολογικής ευαισθησίας . Κανείς δεν θα αγοράσει Prius μόνο και μόνο γιατί αγαπά το περιβάλλον αλλά γιατί θα γλυτώσει και μερικές εκατοντάδες ευρώ σε καύσιμα, όπως επίσης κανείς δεν αλλάζει λαμπτήρες στο σπίτι μου με μόνο σκοπό να σώσει το περιβάλλον αλλά γιατί συμφέρει.
Νομίζω ότι το σχόλιο είμαστε μόνο λόγια είναι λίγο τραβηγμένο.
Συμφωνώ με όσα γράφεις αλλά:
* στην ερώτηση "έχετε πάρει μέτρα για αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών" 58% των κυπρίων απάντησαν ΝΑΙ!
* Το 31% είπε ότι ανακυκλώνει !
Τι θα έλεγε σε αυτό το 58% που απάντησε ΝΑΙ;
Αυτό που λες το έκαναν σε αγγλικές πόλεις όπου οι δημοτικοί σύμβουλοι χώρισαν την πόλη μεταξύ τους και ξεκίνησαν εκστρατεία από πόρτα σε πόρτα.