Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σκουπίδια, τσάντες και βιοκαύσιμα και κοκκόνες ..

  1. Την Τρίτη είχα συνάντηση με τον Κοινοτάρχη Γερίου και μετά από τη συζήτηση πήγαμε επίσκεψη εκτός από την κατοικημένη περιοχή. Το τι βλέπεις είναι απίστευτο, ολόκληρη η περιοχή είναι ένας απέραντος σκουπιδότοπος ! Και δε μιλώ απλά για λίγα μέτρα αλλά χιλιόμετρα .... Ποιος και πως θα τα καθαρίσει όλα αυτά;
  2. Τις περασμένες μέρες δόθηκε δημοσιότητα στις πλαστικές τσάντες ... ακούστηκαν πολλά ..
  3. Την Κυριακή πέρασα όλο μου το πρωινό στη μεγάλη συγκέντρωση του Ερυθρού Σταυρού για το Περιβάλλον. 300 παιδιά συζητούσαν περιβαλλοντικά θέματα. Εντυπωσιακό το ενδιαφέρον των παιδιών αλλά ακόμη πιο εντυπωσιακό ήταν το επίπεδο, οι ικανότητες και ο τρόπος λειτουργίας των νεαρών συντονιστών (οι πιο πολλοί φοιτητές) των ομάδων! Με εντυπωσίασαν πάρα, πάρα πολύ !! Μπράβο !
  4. Συνάντηση με το σύνδεσμο παραγωγής βιοντίζελ. Άκουσα τα διάφορα προβλήματα και συμφωνήσαμε να βρούμε τρόπους να προωθήσουμε τη συλλογή των χρησιμοποιημένων λαδιών από τα σπίτια για μετατροπή τους σε βιοντίζελ. Θα επισκεφθώ και 2 μονάδες ..
  5. Είναι γνωστό ότι τα κατάλοιπα των ελαιοτριβείων είναι περιέχουν αρκετή ενέργεια αλλά και ότι προκαλούν μεγάλη ζημιά αν αυτά ρίχνονται στο περιβάλλον. Υπάρχει και σχετική μελέτη για το θέμα από το Πανεν. Κύπρου.
    Είχα συνάντηση με εταιρεία πώλησης ειδικών λέβητων όπου μου ανέφεραν τα προβλήματα με το προσχέδιο νόμου για την εκπομπή ρύπων .. Αν αυτό περάσει δε θα μπορούμε να χρησιμοποιούμαι τα απόβλητα των ελαιοτριβείων για παραγωγή ενέργειας. Το ίδιο πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί και με τα βιοκαύσιμα!
  6. Ψες ήμουν στα Πέρα ορεινής όπου μίλησα για τις Κλιματικές Αλλαγές. Υπήρχε πολύς κόσμος (ασυνήθιστο για την ύπαιθρο). Δε μου αρέσει να φέρνω κακά μαντάτα αλλά ψες χάλασα το κέφι σε πολλή κόσμο με όσα τους είπα.

[Το απόγευμα μέχρι την κυριακή το βράδυ θα είμαι Σλοβενία - Λουπλιάνα]

Σχόλια

Ο χρήστης Λίβελλος είπε…
τα βιοκαύσιμα είναι πολύ αμφιλόμενη πηγή ενέργειας. πρόσφατα έγινε μεγάλη κριτική στα βιοκάυσιμα μιάς και ήταν ένας απο τους λόγους αύξησης δίαφορων προιόντων (π.χ. ρύζι). Η θεωρία λέει οτι η αύξηση της ζήτησης του καλαμποκιού το οποίο θα χρησιμοποιουσαν για βιοκαύσιμα 'τράβηξε' την τιμη όλων τον αγροτικών προιόντων(+150%!!). Αυτό βέβαια οδήγησε σε 'φασαρίες' σε διάφορες χώρες λόγω του ότι δεν μπορούσαν να αγόρασουν τα προιόντα αυτά. Απο τη μία είναι περιβαλλοντικά χρήσιμα (τα βιοκάυσιμα) αλλα προκύπτουν διάφορα οικονομικά/ηθικά ερωτήματα.
Είμαι σίγουρος είναι κατι το οποίο είχες υποψη σου φίλε Χαράλαμπε και το αναφέρω επειδή είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

φιλικά the kouk
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Πράγματι έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα.
Στην Κύπρο θα πρέπει όμως να προωθήσουμε όσο πιο πολύ γίνεται τα βιοκαύσιμα από χρησιμοποιημένα λάδια (από κουζίνες, εστιατώρια, ξενοδοχεία κλπ) αφού έτσι έχουμε και το επιπλέον κέρδος της μείωσης των αποβλήτων και της προστασίας των αποχετετικών συστημάτων όπου τα λάδια κάνουν μεγάλη ζημιά.
Μόνος ένας κάνει βιοντίζελ στην Κύπρο από καθαρά εισαγώμενα λάδια.
Το ενδιαφέρο 'αρα επικεντρώνεται στο πως θα βοηθήσουμε στη συλλογή χρησιμοποιημένων λαδιών για να μετατραπούν σε βιοντίζελ.
ορισμένοι μιλούν ακόμη και για εισαγωγή χρησιμοποιημένων λαδιών από άλλες χώρες!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Πάρκο της Ακαδημίας .. .. bye bye

Τα πιο κάτω είναι από τη Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον για το κυκλικό κόμβο στη γωνία του πάρκου και του Αλουμίνιουμ Tower στη Λευκωσία   Αυτές είναι οι απόψεις που υπόβαλε το Τμήμα Δασών για το έργο. Όταν τις διαβάσετε θα δείτε και γιατί το Τμήμα Δασών είναι πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου. "«...οι επιπτώσεις από τη δημιουργία του κόμβου στο Εθνικό Δασικό Πάρκο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας θα είναι σημαντικότατες. Συμφώνως του σχεδίου, μια έκταση 20.825 τετρ. μέτρων σε έναν από τους σημαντικότερους πνεύμονες πρασίνου της Λευκωσίας θα αποψιλωθεί ενώ μια άλλη έκταση του θα επηρεαστεί από έργα που θα γίνουν μελλοντικά για τη διαπλάτυνση της λεωφόρου Αγλατζιάς. Το Εθνικό Δασικό Πάρκο με τις πολλές αναψυχικές διευκολύνσεις που διαθέτει, χρησιμοποιείται σήμερα έντονα για σκοπούς αναψυχής και άθλησης . Όπως είναι επίσης γνωστό, στο χώρο του Πάρκου στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Κύπρου το οποίο οι φοιτητές αξιοποιούν για διάφορους σκοπούς" Αλλού λέει: «...πιστεύουμε ό

Θέλουν καταστρέψουν τα πάρκα Ακαδημίας & Αθαλάσσας

Έχει χρόνια που θέλουν να καταστρέψουν το Πάρκο Ακαδημίας και της Αθαλάσσας. Το πιο κάτω απόσπασμα από τον προϋπολογισμό της Πολεοδομίας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1608 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΗΣΕΩΣ (γ) €300.000, που προορίζονται να καλύψουν μέρος της δαπάνης κατασκευής του έργου «Νότια επέκταση της Λεωφόρου Ακαδημίας στην Αγλαντζιά , τμήμα από τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι την Οδό φυτωρίου στην Αγλαντζιά ». Ο δρόμος αυτός, αποτελεί ακτινωτό Δρόμο Πρωταρχικής Σημασίας του Τοπικού Σχεδίου Λευκωσίας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τις οχηματικές διακινήσεις από τη νοτιοδυτική περιοχή της Λευκωσίας προς το κέντρο της πόλης και αντιστρόφως. Η βόρεια προέκταση του δρόμου αυτού, από τη συμβολή του με τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι και τη συμβολή του με τη Λεωφόρο Αγλαντζιάς (Λεωφόρος Ακαδημίας), υλοποιήθηκε παλαιότερα με βάση Ρυθμιστικό Σχέδιο που ετοιμάστηκε από το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως και λειτουργεί, με διατομή τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας, λωρίδα πρασίνου και ποδηλατόδρομο. Το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως ετοίμασε Ρ