Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μην είδατε τον Επίτροπο;

Την Παρασκευή ήταν η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και η υπογραφή του διορισμού των νέων Επιτρόπων και εγώ δηλαδή.
Πρέπει να πω ότι πριν γίνω Επίτροπος πριν 2 χρόνια σχεδόν, δεν είχα ούτε κοστούμι ούτε γραβάτες εκτός από μια κόκκινη που δεν θυμάμαι που τη βρήκα. Στο ΑΤΙ ήμουν πάντα με jeans, swetshirts και παπούτσια της γυμναστικής.
Παρασκευή πρωί έβαλα το καλό μου κοστούμι και ξεκίνησα για τη δουλειά. Στο δρόμο όμως το σαραβαλάκι μου με πρόδωσε! Μεσα στη κίνηση της Μακαρίου, η μηχανή δούλευε αλλά δεν προχωρούσε. Άκουσα πολλά @#&** αλλά τι να έκανα; Το gearbox τα τίναξε!
Κατάφερα να το βάλω στην άκρη, μετά από αρκετή ώρα λόγω traffic ήρθε και η οδική βοήθεια και πάμε μαζί στο γκαράζ του Honda. Καιγόμουν να πάω δουλειά, ο οδηγός όμως της οδικής βοήθειας με έπαιρνε αλλού, μετά από λίγο σταμάτησα να τον ρωτώ "γιατί πας απ' εδώ;" ήθελε να τσεκκάρει όλες τις γκόμενες στο κέντρο!
Πέρασε πολλή ώρα ώσπου να πάμε στον Άγιο Δομέτιο ...
Το αυτοκίνητο έμεινε στο γκαράζ "£200 λίρες συν αν βρούμε μεταχειρισμένο gearbox .." και πήγα γραφείο.
Στις 1 πηγαίνω στο Προεδρικό για τη δεξίωση, όπου με έψαχναν γιατί δεν ήμουν παρόν στην ορκωμοσία και υπογραφή!
Δεν με είχε ενημερώσει κανείς , αλλά και να το ήξερα εκείνη την ώρα άκουγα λαικά στη διαπασών και έβλεπα τη κίνηση από το φορτηγό ....

Σχόλια

Ο χρήστης Έλατο Χελιδόνι είπε…
Αόρκιστος επίτροπος γίνεται? Ή μετρά ο όρκος που την προηγούμενη θητεία.


Στην θέση σας θα επρότεινα που τον Πρόεδρο, τωρά που εν στες χαρές της εκλογής του, να σπονσάρει για κανένα καινούργιο ηλεκτρικο ή υβριδικό τουλάχιστον
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Χα! Οι Επίτροποι δεν ορκίζονται απλά υπογράφουν το διορισμό τους ..
Όσο για τα υβριδικά το αρμόδιο Τμήμα που κάνει τις αγορές θέλει να τα δοκιμάσει πρώτα! (βλέπε "Πράσινες Συμβάσεις")
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Για λιμουζίνα με οδηγό ? ή πάει πολύ?
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Επίτροπος Περιβάλλοντος με λιμουζίνα και οδηγό; Ούτε να το σκέφτεσε!!
Εγώ είμαι που έκανα Δημοσιογραφική Διάσκεψη για το πόσο υπερβολικά μεγάλου κυβισμού είναι τα αυτοκίνητα που αγόρασε η κυβέρνηση για τους αξιωματούχους.
ΟΚ, τα παίρνει πολύ φθηνά, ειναι καλά για μεγάλες αποστάσεις αν έχεις και άλλους μαζί σου ή αν εργάζεσε καθ' οδόν αλλά για τη πόλη; Είναι πρόκληση νομίζω μια εποχή μάλιστα που όλοι μιλούμε για ρύπους και κλιματικές αλλαγές.
Θεωρώ μάλιστα ότι τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα πρέπει να απαγορεύονται στο κέντρο των πόλεων.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!!!Χαριτολογώντας το έγραψα ήμουν σίγουρη για την απάντηση.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εμένα μια φορά η οδική ασφάλεια με παράτησε στο ράουνταμπάουτ του οχι και μεχρι να ερτουν οι φιλοι μου να με μαζεψουν, γιατι ειχαμε αφησει το αυτοκινητο σε ηλεκτρολογο, ολοι σταματουσαν γιατι νομιζαν οτι κανω πεζοδρομιο. Αναγκαζομουν να μιλω συνεχεια στο κινητό για να νιώθω ασφάλεια. Τι μου θύμισες τώρα!!! Φρίκη! Καλά που δεν με έβαλαν τζιαι επίτροπο ή υπουργό τζιήνη την μέρα που την κυβέρνηση!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Τα ιβριδικά εν για τους αρκόντους. Άσε που είναι οικονομικά μόνο για την πόλη. Για τον αυτοκινητόδρομο δεν είναι τζαι τόσο οικονομικά. Το Πρίους της Τογιότα κάμνει 4.3 λίτρα τα 100 κΜ τζαι κουστίζει 24'000€. Ένα Daihatsu Cuore, Toyota Aygo κάμνουν 4.3 ή 4.4 λίτρα τα 100 τζαι κοστίζουν κάτω που 10'000€. Εντάξι εν πιο μικρά αλλά δεν χρειαζόμαστε όλοι μεγάλα αυτοκίνητα, ιδίως για να πηγαίνουμεν μόνοι μας στην δουλειά. Αν μιλάτε γαλλικά, γερμανικά ή ιταλικά πηαίννετε εδώ για να δείτε πληροφορίες για την ενεργειακήν αποδοτικότητα ότιδήποτε κυκλοφορά στην αγοράν: http://www.topten.ch/index.php?page=mini_franz
Αθθημούμαι σε επίτροπε στο ΆΤΙ με κάτι ντζίν στρέτς τον τζαιρόν που ήσουν κοπέλλιν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapite kirie epitrope,poso xerome gia tin epaneklogisas ,na xerete oti 8a kimame isixa tes nixtes ke 8a xipno ke 8a xero oti exi enan soston auropon pou den 8a kitazi to prosopikontou siferon alla ua epitela litourgiman.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α