Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μην είδατε τον Επίτροπο;

Την Παρασκευή ήταν η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και η υπογραφή του διορισμού των νέων Επιτρόπων και εγώ δηλαδή.
Πρέπει να πω ότι πριν γίνω Επίτροπος πριν 2 χρόνια σχεδόν, δεν είχα ούτε κοστούμι ούτε γραβάτες εκτός από μια κόκκινη που δεν θυμάμαι που τη βρήκα. Στο ΑΤΙ ήμουν πάντα με jeans, swetshirts και παπούτσια της γυμναστικής.
Παρασκευή πρωί έβαλα το καλό μου κοστούμι και ξεκίνησα για τη δουλειά. Στο δρόμο όμως το σαραβαλάκι μου με πρόδωσε! Μεσα στη κίνηση της Μακαρίου, η μηχανή δούλευε αλλά δεν προχωρούσε. Άκουσα πολλά @#&** αλλά τι να έκανα; Το gearbox τα τίναξε!
Κατάφερα να το βάλω στην άκρη, μετά από αρκετή ώρα λόγω traffic ήρθε και η οδική βοήθεια και πάμε μαζί στο γκαράζ του Honda. Καιγόμουν να πάω δουλειά, ο οδηγός όμως της οδικής βοήθειας με έπαιρνε αλλού, μετά από λίγο σταμάτησα να τον ρωτώ "γιατί πας απ' εδώ;" ήθελε να τσεκκάρει όλες τις γκόμενες στο κέντρο!
Πέρασε πολλή ώρα ώσπου να πάμε στον Άγιο Δομέτιο ...
Το αυτοκίνητο έμεινε στο γκαράζ "£200 λίρες συν αν βρούμε μεταχειρισμένο gearbox .." και πήγα γραφείο.
Στις 1 πηγαίνω στο Προεδρικό για τη δεξίωση, όπου με έψαχναν γιατί δεν ήμουν παρόν στην ορκωμοσία και υπογραφή!
Δεν με είχε ενημερώσει κανείς , αλλά και να το ήξερα εκείνη την ώρα άκουγα λαικά στη διαπασών και έβλεπα τη κίνηση από το φορτηγό ....

Σχόλια

Ο χρήστης Έλατο Χελιδόνι είπε…
Αόρκιστος επίτροπος γίνεται? Ή μετρά ο όρκος που την προηγούμενη θητεία.


Στην θέση σας θα επρότεινα που τον Πρόεδρο, τωρά που εν στες χαρές της εκλογής του, να σπονσάρει για κανένα καινούργιο ηλεκτρικο ή υβριδικό τουλάχιστον
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Χα! Οι Επίτροποι δεν ορκίζονται απλά υπογράφουν το διορισμό τους ..
Όσο για τα υβριδικά το αρμόδιο Τμήμα που κάνει τις αγορές θέλει να τα δοκιμάσει πρώτα! (βλέπε "Πράσινες Συμβάσεις")
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Για λιμουζίνα με οδηγό ? ή πάει πολύ?
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Επίτροπος Περιβάλλοντος με λιμουζίνα και οδηγό; Ούτε να το σκέφτεσε!!
Εγώ είμαι που έκανα Δημοσιογραφική Διάσκεψη για το πόσο υπερβολικά μεγάλου κυβισμού είναι τα αυτοκίνητα που αγόρασε η κυβέρνηση για τους αξιωματούχους.
ΟΚ, τα παίρνει πολύ φθηνά, ειναι καλά για μεγάλες αποστάσεις αν έχεις και άλλους μαζί σου ή αν εργάζεσε καθ' οδόν αλλά για τη πόλη; Είναι πρόκληση νομίζω μια εποχή μάλιστα που όλοι μιλούμε για ρύπους και κλιματικές αλλαγές.
Θεωρώ μάλιστα ότι τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα πρέπει να απαγορεύονται στο κέντρο των πόλεων.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!!!Χαριτολογώντας το έγραψα ήμουν σίγουρη για την απάντηση.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εμένα μια φορά η οδική ασφάλεια με παράτησε στο ράουνταμπάουτ του οχι και μεχρι να ερτουν οι φιλοι μου να με μαζεψουν, γιατι ειχαμε αφησει το αυτοκινητο σε ηλεκτρολογο, ολοι σταματουσαν γιατι νομιζαν οτι κανω πεζοδρομιο. Αναγκαζομουν να μιλω συνεχεια στο κινητό για να νιώθω ασφάλεια. Τι μου θύμισες τώρα!!! Φρίκη! Καλά που δεν με έβαλαν τζιαι επίτροπο ή υπουργό τζιήνη την μέρα που την κυβέρνηση!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Τα ιβριδικά εν για τους αρκόντους. Άσε που είναι οικονομικά μόνο για την πόλη. Για τον αυτοκινητόδρομο δεν είναι τζαι τόσο οικονομικά. Το Πρίους της Τογιότα κάμνει 4.3 λίτρα τα 100 κΜ τζαι κουστίζει 24'000€. Ένα Daihatsu Cuore, Toyota Aygo κάμνουν 4.3 ή 4.4 λίτρα τα 100 τζαι κοστίζουν κάτω που 10'000€. Εντάξι εν πιο μικρά αλλά δεν χρειαζόμαστε όλοι μεγάλα αυτοκίνητα, ιδίως για να πηγαίνουμεν μόνοι μας στην δουλειά. Αν μιλάτε γαλλικά, γερμανικά ή ιταλικά πηαίννετε εδώ για να δείτε πληροφορίες για την ενεργειακήν αποδοτικότητα ότιδήποτε κυκλοφορά στην αγοράν: http://www.topten.ch/index.php?page=mini_franz
Αθθημούμαι σε επίτροπε στο ΆΤΙ με κάτι ντζίν στρέτς τον τζαιρόν που ήσουν κοπέλλιν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapite kirie epitrope,poso xerome gia tin epaneklogisas ,na xerete oti 8a kimame isixa tes nixtes ke 8a xipno ke 8a xero oti exi enan soston auropon pou den 8a kitazi to prosopikontou siferon alla ua epitela litourgiman.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Πάρκο της Ακαδημίας .. .. bye bye

Τα πιο κάτω είναι από τη Μελέτη Εκτίμησης Επιπτώσεων στο Περιβάλλον για το κυκλικό κόμβο στη γωνία του πάρκου και του Αλουμίνιουμ Tower στη Λευκωσία   Αυτές είναι οι απόψεις που υπόβαλε το Τμήμα Δασών για το έργο. Όταν τις διαβάσετε θα δείτε και γιατί το Τμήμα Δασών είναι πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου. "«...οι επιπτώσεις από τη δημιουργία του κόμβου στο Εθνικό Δασικό Πάρκο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας θα είναι σημαντικότατες. Συμφώνως του σχεδίου, μια έκταση 20.825 τετρ. μέτρων σε έναν από τους σημαντικότερους πνεύμονες πρασίνου της Λευκωσίας θα αποψιλωθεί ενώ μια άλλη έκταση του θα επηρεαστεί από έργα που θα γίνουν μελλοντικά για τη διαπλάτυνση της λεωφόρου Αγλατζιάς. Το Εθνικό Δασικό Πάρκο με τις πολλές αναψυχικές διευκολύνσεις που διαθέτει, χρησιμοποιείται σήμερα έντονα για σκοπούς αναψυχής και άθλησης . Όπως είναι επίσης γνωστό, στο χώρο του Πάρκου στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Κύπρου το οποίο οι φοιτητές αξιοποιούν για διάφορους σκοπούς" Αλλού λέει: «...πιστεύουμε ό

Θέλουν καταστρέψουν τα πάρκα Ακαδημίας & Αθαλάσσας

Έχει χρόνια που θέλουν να καταστρέψουν το Πάρκο Ακαδημίας και της Αθαλάσσας. Το πιο κάτω απόσπασμα από τον προϋπολογισμό της Πολεοδομίας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1608 - ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΗΣΕΩΣ (γ) €300.000, που προορίζονται να καλύψουν μέρος της δαπάνης κατασκευής του έργου «Νότια επέκταση της Λεωφόρου Ακαδημίας στην Αγλαντζιά , τμήμα από τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι την Οδό φυτωρίου στην Αγλαντζιά ». Ο δρόμος αυτός, αποτελεί ακτινωτό Δρόμο Πρωταρχικής Σημασίας του Τοπικού Σχεδίου Λευκωσίας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τις οχηματικές διακινήσεις από τη νοτιοδυτική περιοχή της Λευκωσίας προς το κέντρο της πόλης και αντιστρόφως. Η βόρεια προέκταση του δρόμου αυτού, από τη συμβολή του με τη Λεωφόρο ΡΙΚ, μέχρι και τη συμβολή του με τη Λεωφόρο Αγλαντζιάς (Λεωφόρος Ακαδημίας), υλοποιήθηκε παλαιότερα με βάση Ρυθμιστικό Σχέδιο που ετοιμάστηκε από το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως και λειτουργεί, με διατομή τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας, λωρίδα πρασίνου και ποδηλατόδρομο. Το Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως ετοίμασε Ρ