Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

I heard about your interested in eco coffin



Dear Mr Charalambos Theopemptou,

I heard about your interested in eco coffin.

Innovagroup, one of the leader in corrugated cardboard packaging solution, is developing a new project for the production of ECO COFFIN.

100% cardboard, pure cellulose, self-assembling.

Here attached some pictures of the prototypes designed:

§  ECO COFFIN CLASSIC
§  ECO COFFIN JPII, inspired by the model used for Pope John Paul II

We remain at your disposal for any information you may need.

XXXXX  XXXXXX

Export Manager





7 σχόλια:

Invictus είπε...

Έτσι που το θωρώ, μάλλον εν πρέπει να πάεις χορτάτος...

Eólica είπε...

Ήταν να σου πω πάντως, έν του ινβιχτους που έπρεπε να το στείλεις να το κάνει πόστο τουτο...

HeatJo είπε...

Το μεσημέρι που το διάβασα τις λέξεις eco coffin, τις διάβαζα σαν μια λέξη "ecofin" και νόμιζα πως θα έκανες αλάλυση για το θάνατο των οικονομιών της Ευρώπης (συνειρμικά...)

Προτιμώ να με κάψουν τζαι να βάλουν τη στάχτη μου για λίπασδμα στα δέντρα του περβολιού μου.

Sike είπε...

δλδ μόνο εμένα μου άρεσε;


τζι εγώ ενόμισα ότι it was chinese for ecofin :P

Χαράλαμπος Θεοπέμπτου είπε...

Αυτό είναι αληθινό email που πήρα από την εταιρεία με ιστοσελίδα, και τηλέφωνα από ένα συγκεκριμένο επιχειρηματία στην Ιταλία. Απλά αφαίρεσα τα στοιχεία του ... :)

strovoliotis είπε...

Να φυλάξω τες κάσιες του ΙΚΕΑ γίνεται;

Leni είπε...

Στροβολιώτη, TOYTH εν η πραγματική οικοσυνείδηση. Επαναχρησιμοποίηση πάνω απ' όλα! :P

(Κατά τα άλλα, εν να μας πεθάνουν πριν την ώρα μας! :/)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget
Related Posts with Thumbnails