Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Το κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας τίθεται από σήμερα 11/5/2011 σε δημόσια
διαβούλευση.
Ο σκοπός της διαβούλευσης αυτής είναι η καταγραφή και ανάλυση των απόψεων και εισηγήσεων των εμπλεκόμενων φορέων και κάθε ενδιαφερόμενου, ώστε αυτές να αξιολογηθούν στα πλαίσια της προσπάθειας για βελτίωση του κειμένου και της παρουσίασης του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στο μέγιστο βαθμό.
Απόψεις και εισηγήσεις ζητούνται τόσο για την ορθότητα του κειμένου όσο και για τον τρόπο
παρουσίασης του, ώστε το κείμενο να είναι κατανοητό και ο Κώδικας εύχρηστος.
Υπεύθυνος για την επικοινωνία και την παραλαβή των εισηγήσεων και απόψεων είναι:
Όνομα: Μάριος Παρασκευά,
Τηλέφωνο: 22 807198
Φαξ: 22354030
Ηλεκτρ. Ταχ.: mparaskeva@rtd.mcw.gov.cy
Διεύθυνση: Τμήμα Οδικών Μεταφορών
Βασιλέως Παύλου 27
2412 Λευκωσία
Η δημόσια διαβούλευση θα λήξει στις 18/7/2011.

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Η απορία μου είναι η εξής: Πως θα μπορέσει το τμήμα οδικών μεταφορών να "περάσει" στο κοινό αυτές τις 110 σελίδες απο κανονισμούς (μετα την οριστικοποίηση τους);

Π.χ το ελεγχόμενο τετράγωνο διασταύρωσης (1.1.5.3 του κειμένο) πολύς κόσμος νομίζει ότι απλά είναι γραμμές στο δρόμο που ζωγράφισαν παλιόπαιδα!
Ο χρήστης Προεδρος είπε…
κύριε επίτροπε μπές στο http://www.relaxfc.com/. ζητήσαμε από τον KOT χωρίς αποτέλεσμα να χρησιμοποιόυμε το logo του οργανισμού για σκοπούς προώθησης της χώρας μας. φυσιολογικά μας αρνήθηκαν ή επρόκειτο για αδιαφορία;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Πρόεδρος
Έτσι είναι, δε γίνεται να χρησιμοποιεί άλλος το σήμα ενός οργανισμού. Όμως αν για παράδειγμα ο ΚΟΤ έχει ένα λογότυπο όπως π.χ. I love cyprus, νομίζω θα δώσει την άδεια χρήσης του.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@chrys
Η δική μου απορία είναι γιατί να μην δίνεται η ανάλογη δημοσιότητα σε τέτοιες διαβουλεύσεις όπως αυτή ή ακόμη πιο σημαντικό με τα τοπικά σχέδια;;
Με έκανες και χαμογέλασα γιατί κάθε πρωι περνώ από ένα τέτοιο τετράγωνο
Ο χρήστης Αντρέας είπε…
Το ωραίο είναι ότι ο νέος κώδικας φαίνεται να αποτελεί απλά αντιγραφή του αντίστοιχου Βρετανικού. Όλες οι φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα προέρχονται από το "The Official DSA Guide to Driving: The Essential Skills" (DSA = Driving Standards Agency). Δηλαδή όλη αυτή η φασαρία γίνεται για μία αντιγραφή;
Ο χρήστης Yiannis Kakoullis είπε…
1. Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας 9 μέρες πρίν την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης είναι ημιτελής. Πολλές σελίδες είναι ακόμα "υπο κατασκευή". Πότε θα συμπληρωθούν? όταν τελειώσει η διαβούλευση?

2. έψαξα παντού στην ιστοσελίδα του ΤΟΜ και δεν υπήρχει πληροφορία που να σταλούν τα σχόλια για την διαβούλευση. Τελικά βρήκα το email εδώ στην ιστοσελίδα του κ. Θεοπέμπτου!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Τι μου έγραψε ο Aceras για το λανεϊτ

Το πιο κάτω σχόλιο του Acera από την ανάρτηση μου με τίτλο " Η εύκολη πρόσβαση στην αγορά δηλητηρίων ". Πρέπει να το διαβάσετε : Aceras Anthropophorum είπε... Η γειτόνισσα μου ετοιμάζετουν να πάει στον γάμο της ανιψιάς της με τον άντραν της τζαι τα μωρά. Είπεν του αντρός της να βάλει μιαν κρεβάταν κότσιινην. Τζείνος εν έθελεν να βάλει κρεβάταν. Ο ένας το πειν του ο άλλος το ξύν του ο καφκάς επήρεν φωθκιάν. Αρπάσσει η κοπελλούα το ποτσίν του λανέιτ που πας το παράθυρον τζιαι λαλεί του αντρός της πας τα νεύρα της: Αν συνεχίσεις έτσι θα το πιώ. Έκαμεν πους το είπιεν. Άλλοι λαλούν ότι επροσποιήθηκεν ότι το είπιεν τζαι όσον τζαι έντζιησεν πας τα σιείλης της που το απορροφήσαν. Άλλοι λαλούν ότι είπιεν το μισόν ποτσίν τζαι η κουβέντα της προσποίησης ήταν για να την θάψει ο παπάς. Όπως τζαι να έχει η υπόθεση, αν είχεν νόμον όπως τον προτείνετε, η κοπελιά δεν θα επήεννεν τζει που επήεν στα κοσπέντε της τζαι να μαυρίσουν θκυό οικογένειες. Όσος κίνδυνος υπάρχει για τα ζώα τζαι τα φυτ