Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ηρωική προσπάθεια του Νυκτερινού Ποδηλάτη

Στο πιο κάτω βίντεο θα δείτε την προσπάθεια του Νυκτερινού Ποδηλάτη να πάει δουλειά με το ποδήλατο.
Έχει επίσης σημασία ότι η διαδρομή του περνά και από το ποδηλατόδρομο Λατσιών που όπως θα δείτε δεν είναι τόσο τέλειος όσο ισχυρίζονται οι σχεδιαστές του.



[Πρέπει να πω ότι εντυπωσιάστηκα πολύ από το βίντεο. Όταν πρόσφατα ήμουν Λονδίνο αγόρασα και εγώ μια ActionCam που εφαρμόζει στο κράνος για €60 περίπου. Την έβαλα στο κράνος και έκανα τη διαδρομή Δεκέλειας - Φοινικούδες και έστρεφα την προσοχή μου στα "επικίνδυνα" σημεία. Όταν ήρθα πίσω όλο αγωνία, άνακάλυψα ότι η καμερα έβλεπε τον καταγάλανο ουρανό :).  Δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νόμιζα !]

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Mpravo.
Polla orea.
Ida to oullo pou tin arki os to telos.


Andreas
Ο χρήστης chris είπε…
εκανα και εγώ τη σκέψη να πάρω το ποδήλατο στη δουλειά αλλά δεν το δοκίμασα..
Εμένα θα με βόλευε πάρα πολύ το γραμμικό πάρκο της Λακατάμειας-Στροβόλου (πολύ καλό και δεν έχει ούτε στυλλούθκια ούτε καυσαέρια) αλλά σταματάει πολύ μακριά απο το κέντρο της Λευκωσίας όπου βρίσκεται η δουλειά μου.
Αν δε φοβόμουν να οδηγήσω το ποδήλατα μες την κίνηση του κέντρου θα το έκανα σίγουρα, ειδικά το χειμώνα που δεν είναι τόση ζέστη.
Η αν μπορούσα να βάλω το ποδήλατο στο λεωφορείο.
Αλήθεια γιατί να μήν μπορούμε να τα βάζουμε στα λεωφορεία??????????
Ο χρήστης astronaftis είπε…
Επίτροπε, με τιμά η ανάρτησή σου. Ευχαριστώ πολύ.

Ο ποδηλατόδρομος των Λατσιών απέχει πολύ από την τελειότητα (μεταξύ μας πιο πολύ σαν στίβος μάχης μοιάζει :)). Ο παλιός δρόμος Λευκωσίας - Λεμεσού είναι εντελώς αφιλόξενος για τον μέσο ποδηλάτη και οι πλείστοι οδηγοί μας έχουν άγνοια και έλλειψη σεβασμού προς τους πάντες και τα πάντα. Αυτή είναι η πικρή πραγματικότητα. Ελπίζω η πολιτική κίνηση της δημιουργίας του βίντεο να βάλει ένα λιθαράκι στην τεράστια προσπάθεια που καταβάλλεις.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Chris
Good news ... το γραμμικό επεκτείνεται τώρα μέχρι το νοσοκομείο με "ποδηλατικές" εξόδους στο δρόμο σε 2 σημεία αν θυμάμαι καλά.
Ορισμένα λεωφορεία θα έχουν rack στο πίσω μέρος για ποδήλατα
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Νυκτερινέ
Τιμή μου ...χάρηκα πολύ το φιλμακι γιατί σκοπεύω να το δείξω στην επιτροπή προώθησης ποδηλάτου όπου είναι όλα τα τμήματα της κυβέρνησης ακόμη και η πολεοδομία
Ο χρήστης astronaftis είπε…
Ελπίζω να έχουν και λίγη αίσθηση του χιούμορ μαζί τους.

Κι αυτό που λες με τα racks είναι καταπληκτικά νέα. Ξέρεις, είναι μεταδοτικό. Άμα βλέπεις ποδήλατα στους δρόμους θα πάρεις και το δικό σου. Επίσης αρχίζει να πλάθεται συνείδηση στους οδηγούς. Τα πράγματα θ' αλλάξουν, αυτό πιστεύω.
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Ηρωική προσπάθεια όντως, άντε βάλτε μπρος να δούμε τι θα γίνει.
Πάντως το πάθος του ποδηλάτη για το αντικείμενο του βάζει με σε σκέψεις να αγοράσω κι εγώ ποδήλατο.!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ante na kanoume kai protomi stous protoporous mas
Ο χρήστης astronaftis είπε…
@Ανώνυμε/η, ξέρω ότι ειρωνεύεσαι αλλά άρεσέ μου η ιδέα :) Να στήσουμε ποδήλατα (όχι ποδηλάτες) γλυπτά μέσα στις πόλεις.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
NYXTERINE PODILATH
kaleis ena sidera na sou kamei ena ergo texnis (apo kommatia palliwn bike) tzai ka8iskitos to se stratigiko simeio se eisodous twn polewn
8eleis tipotes allo?
Ο χρήστης astronaftis είπε…
@Ανώνυμε είναι πολύ καλή ιδέα. Αρέσκει μου αυτό το είδος γλυπτικής. Έχει δείγματα στην Κεντρική Τράπεζα στα ταμεία αν έχεις πάει. Γλυπτά από κομμάτια μετάλλων που μαζεύτηκαν από τον Κοτσιάτη. Άσχετο αλλά άμα βλέπω παιδιά να κρατούν ποδήλατα που έχουν φτιαχτεί από κομμάτια διάφορων ποδηλάτων νιώθω θαυμασμό. Και ταυτόχρονα άσχημα που το δικό μου είναι σχετικά ακριβό.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
to podilato en dkuo troxoi; mia kadena; to swma(pws legete) mazi me ton timoni; ta frena tzai mia kali sela gia na men poneis.... pou to poli petalisma.
mono pou stin kupro oi podilatodromoi esxediastikan gia ais8itikous skopous. mega la8os einai oti 8etoun se kinduno tous podilatistes stous kiklikous kombous. o podilatis sinexizei tin poreia tou kai exei kai protaireotita. oi podilatodromoi twn latsiwn 8a mporousan na itan poi leitourgikoi. kai allou fusika stin Kupro.....
Ο χρήστης ιων είπε…
Πολύ μου άρεσε. Το είδα από την αρχή μέχρι το τέλος. ΄Ελεγα, πότε θα έβρει αυτοκίνητον παρκαρισμένον, δεν διαψεύστηκα. Και έχεις και κάμποσο χιούμορ. - -))Πάντως θέλει πολλήν τόλμην να ποδηλατείς κάτω από αυτές τες συνθήκες. Το καλοκαίρι είναι αδύνατο. Ενώ αν είχεν ποδηλατόδρομους / πεζόδρομους με σκιά θα ήταν τέλεια.

΄Ερχεται και ένας συνάδελφος μου στη εργασία με το ποδήλατο τώρα που έπεσε η θερμοκρασία. Από το Καϊμακλί στο Κέντρο της Λευκωσίας. Βάλλει επιπλέον φανελλα στο σακκίδιο. γλιτώνει τα καύσιμα, τες ουρές, τζιαι €2 την ημέρα για στάθμευση.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Νυκτερινέ Ποδηλάτη εύγε για το εγχείρημα! Χρειαζόταν μια κάποια δόση τρέλλας (ωραίας τρέλλας φυσικά) για να πας από Μαθιάτη Λατσιά με ποδήλατο!!

Μπράβο για το βίντεο!

Που να προσπαθήσεις να κάνεις τον ποδηλατόδρομο σάββατο πρωί, εκεί να δεις δράμα. Έχω άπειρες φωτογραφιες παρκαρισμένων αυτοκινήτων,κάδους σκουπιδιών κ.α

Μπράβο ξανά, ωραίος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α