Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θέλουμε λεωφορεία εδώ και τώρα ....

Σήμερα είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με το Γενικό Διευθυντή του Γραφείου Προγραμματισμού κο Αντρέα Μολέσκη και τη κα Γεωργία Χριστοφίδου.
Τα θέματα που συζητήσαμε ήταν:
  1. Πιο παλιά ζήτησα από φοιτήτρια του CIIM που ζητούσε ιδέες για τελική διατριβή να μελετήσει το θέμα της σύνδεσης του αεροδρομίου Λάρνακας με λεωφορείο. Η τελική μελέτη παρουσιάζει πολύ ενδιαφέρον επειδή:
    - μέσω ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε αν οι Κύπριοι και οι τουρίστες θα χρησιμοποιούσαν το λεωφορείο αν υπήρχε.
    - μελέτησε τη διαδρομή και τους επιβάτες που χρησιμοποιούν το intercity Bus του αεροδρομίου που λειτουργεί η travel Express.
    - ετοίμασε ωράριο με βάση τις πτήσεις, πρότεινε διαδρομή και την απαιτούμενη συχνότητα.
    - υπολόγισε ότι χρειάζονται 4 λεωφορεία.
    - και βάση προτεινόμενη τιμη εισητηρείου και υπολογιζόμενο αριθμό επιβατών υπολόγισε ότι η εταιρεία θα έχει σοβαρή κερδοφορία μετά από 3 χρόνια.
    Αυτά παρουσίασα σήμερα στο κο Α. Μολέσκη και τη κα Γ. Χριστοφίδου. Η απόφαση είναι όπως το αρμόδιο υπουργείο εξετάσει το θέμα και προχωρήσει το συντομότερο με την υλοποίηση της σύνδεσης!
  2. Το άλλο θέμα που πρότεινα είναι η μεταφορά των δημοσίων υπαλλήλων στο αεροδρόμιο με λεωφορείο που θα μισθώνει η κυβέρνηση. Υπάρχει για παράδειγμα η πτήση προς τις βρυξέλες κάθε Τρίτη και παρασκευή όπου υπάρχουν πολοί κυβερνητικοί υπάλληλοι. Υπόψη ότι ένας υπάλληλος δικαιούτε τα έξοδα μετάβασης στο αεροδρόμιο με ταξί (£25 + £25 = £50 σύνολο). Ένα λεωφορείο όμως στοιχίζει περίπου 100 λίρες για όλη τη μέρα! προσπάθησα να βρω περισσότερες στατιστικές αλλά το λογιστικό σύστημα της κυβέρνησης δεν έχει τις απαιτούμες πληροφορίες για να μπορεί να παράξει τις στατιστικές. Ούτε όμως και το λογισμικό των Κυπριακών Αερογραμμών μπορεί να το κάνει. Έτσι αποφασίστσικε σήμερα να κρατούνται ξεχωριστά στοιχεία από τα λογιστήρια για να εξαχθούν ασφαλεί συμπεράσματα. [Η χρέωση για στάθμευση στο αεροδρόμιο Λάρνακας είναι £6 τη μέρα].
  3. Πολλά από τα αυτοκίνητα που βλέπουμε στους δρόμους - εξόδους από τις πόλεις ανήκουν σε άτομα (κυρίως εκπαιδευτικούς) που μοιράζονται το αυτοκίνητό τους. Θα πρέπει επομένως η καλή αυτή πρακτική να βοηθηθεί και για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνουν καταλληλοι χώροι σε στρατηγικά σημεία. Τέτοιοι είναι για παράδειγμα και ο χώρος στάθμευσης του ΓΣΠ.

Ένα μικρό βήμα μπροστά ....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κατ’ αρχήν, εξαιρετική η ιστοσελίδα σας.

Όσον αφορά το κυκλοφοριακό, ρίξτε, αν θέλετε, μια ματιά στη σελίδα μου (www.classcy.com) στην οποία μαθητές του Γυμνασίου Πέρα Χωρίου και Νήσου προσπαθούν να επιλύσουν το πρόβλημα με προοπτικές για όλη την Κύπρο. Αναμείνατε για νεώτερα.

Βρίσκεται κάτω από την ενότητα Sciences, υπό τον τίτλο Project Transport.

Πρόκειται για συμμετοχή του σχολείου μας στο Διαγωνισμό του Υπ. Παιδείας Ecomobility.
Ο χρήστης MichalisK είπε…
Κύριε Θεοπέμπτου, θα ήθελα να σας ρωτήσω για κάτι που περιμένω εδώ και πολύ καιρο: πώς πανε τα πράγματα με την αναβάθμιση της Δημόσιας Συγκοινωνίας στη Λεμεσό; Διάβασα ότι μέχρι το τέλος του 2008 θα έχουμε καινούρια λεωφορεία αλλά και ανανεωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο στην πόλη. Αληθεύει;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Έχουμε μέχρι το τέλος του 2009 να ξοδέψουμε τα λεφτά που μας έχει δώσει η ΕΕ για τις μεταφορές.
Μέσα σε αυτά τα πλάνα είναι και ανανέωση αριθμού λεωφορείων στη Λεμεσό, ή έτσι ήταν οι αρχικοί σχεδιασμοί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Τι μου έγραψε ο Aceras για το λανεϊτ

Το πιο κάτω σχόλιο του Acera από την ανάρτηση μου με τίτλο " Η εύκολη πρόσβαση στην αγορά δηλητηρίων ". Πρέπει να το διαβάσετε : Aceras Anthropophorum είπε... Η γειτόνισσα μου ετοιμάζετουν να πάει στον γάμο της ανιψιάς της με τον άντραν της τζαι τα μωρά. Είπεν του αντρός της να βάλει μιαν κρεβάταν κότσιινην. Τζείνος εν έθελεν να βάλει κρεβάταν. Ο ένας το πειν του ο άλλος το ξύν του ο καφκάς επήρεν φωθκιάν. Αρπάσσει η κοπελλούα το ποτσίν του λανέιτ που πας το παράθυρον τζιαι λαλεί του αντρός της πας τα νεύρα της: Αν συνεχίσεις έτσι θα το πιώ. Έκαμεν πους το είπιεν. Άλλοι λαλούν ότι επροσποιήθηκεν ότι το είπιεν τζαι όσον τζαι έντζιησεν πας τα σιείλης της που το απορροφήσαν. Άλλοι λαλούν ότι είπιεν το μισόν ποτσίν τζαι η κουβέντα της προσποίησης ήταν για να την θάψει ο παπάς. Όπως τζαι να έχει η υπόθεση, αν είχεν νόμον όπως τον προτείνετε, η κοπελιά δεν θα επήεννεν τζει που επήεν στα κοσπέντε της τζαι να μαυρίσουν θκυό οικογένειες. Όσος κίνδυνος υπάρχει για τα ζώα τζαι τα φυτ