Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2007

Θέλουμε λεωφορεία εδώ και τώρα ....

Σήμερα είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με το Γενικό Διευθυντή του Γραφείου Προγραμματισμού κο Αντρέα Μολέσκη και τη κα Γεωργία Χριστοφίδου.
Τα θέματα που συζητήσαμε ήταν:
  1. Πιο παλιά ζήτησα από φοιτήτρια του CIIM που ζητούσε ιδέες για τελική διατριβή να μελετήσει το θέμα της σύνδεσης του αεροδρομίου Λάρνακας με λεωφορείο. Η τελική μελέτη παρουσιάζει πολύ ενδιαφέρον επειδή:
    - μέσω ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε αν οι Κύπριοι και οι τουρίστες θα χρησιμοποιούσαν το λεωφορείο αν υπήρχε.
    - μελέτησε τη διαδρομή και τους επιβάτες που χρησιμοποιούν το intercity Bus του αεροδρομίου που λειτουργεί η travel Express.
    - ετοίμασε ωράριο με βάση τις πτήσεις, πρότεινε διαδρομή και την απαιτούμενη συχνότητα.
    - υπολόγισε ότι χρειάζονται 4 λεωφορεία.
    - και βάση προτεινόμενη τιμη εισητηρείου και υπολογιζόμενο αριθμό επιβατών υπολόγισε ότι η εταιρεία θα έχει σοβαρή κερδοφορία μετά από 3 χρόνια.
    Αυτά παρουσίασα σήμερα στο κο Α. Μολέσκη και τη κα Γ. Χριστοφίδου. Η απόφαση είναι όπως το αρμόδιο υπουργείο εξετάσει το θέμα και προχωρήσει το συντομότερο με την υλοποίηση της σύνδεσης!
  2. Το άλλο θέμα που πρότεινα είναι η μεταφορά των δημοσίων υπαλλήλων στο αεροδρόμιο με λεωφορείο που θα μισθώνει η κυβέρνηση. Υπάρχει για παράδειγμα η πτήση προς τις βρυξέλες κάθε Τρίτη και παρασκευή όπου υπάρχουν πολοί κυβερνητικοί υπάλληλοι. Υπόψη ότι ένας υπάλληλος δικαιούτε τα έξοδα μετάβασης στο αεροδρόμιο με ταξί (£25 + £25 = £50 σύνολο). Ένα λεωφορείο όμως στοιχίζει περίπου 100 λίρες για όλη τη μέρα! προσπάθησα να βρω περισσότερες στατιστικές αλλά το λογιστικό σύστημα της κυβέρνησης δεν έχει τις απαιτούμες πληροφορίες για να μπορεί να παράξει τις στατιστικές. Ούτε όμως και το λογισμικό των Κυπριακών Αερογραμμών μπορεί να το κάνει. Έτσι αποφασίστσικε σήμερα να κρατούνται ξεχωριστά στοιχεία από τα λογιστήρια για να εξαχθούν ασφαλεί συμπεράσματα. [Η χρέωση για στάθμευση στο αεροδρόμιο Λάρνακας είναι £6 τη μέρα].
  3. Πολλά από τα αυτοκίνητα που βλέπουμε στους δρόμους - εξόδους από τις πόλεις ανήκουν σε άτομα (κυρίως εκπαιδευτικούς) που μοιράζονται το αυτοκίνητό τους. Θα πρέπει επομένως η καλή αυτή πρακτική να βοηθηθεί και για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνουν καταλληλοι χώροι σε στρατηγικά σημεία. Τέτοιοι είναι για παράδειγμα και ο χώρος στάθμευσης του ΓΣΠ.

Ένα μικρό βήμα μπροστά ....

3 σχόλια:

Apolis είπε...

Κατ’ αρχήν, εξαιρετική η ιστοσελίδα σας.

Όσον αφορά το κυκλοφοριακό, ρίξτε, αν θέλετε, μια ματιά στη σελίδα μου (www.classcy.com) στην οποία μαθητές του Γυμνασίου Πέρα Χωρίου και Νήσου προσπαθούν να επιλύσουν το πρόβλημα με προοπτικές για όλη την Κύπρο. Αναμείνατε για νεώτερα.

Βρίσκεται κάτω από την ενότητα Sciences, υπό τον τίτλο Project Transport.

Πρόκειται για συμμετοχή του σχολείου μας στο Διαγωνισμό του Υπ. Παιδείας Ecomobility.

MichalisK είπε...

Κύριε Θεοπέμπτου, θα ήθελα να σας ρωτήσω για κάτι που περιμένω εδώ και πολύ καιρο: πώς πανε τα πράγματα με την αναβάθμιση της Δημόσιας Συγκοινωνίας στη Λεμεσό; Διάβασα ότι μέχρι το τέλος του 2008 θα έχουμε καινούρια λεωφορεία αλλά και ανανεωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο στην πόλη. Αληθεύει;

Theopemptou είπε...

Έχουμε μέχρι το τέλος του 2009 να ξοδέψουμε τα λεφτά που μας έχει δώσει η ΕΕ για τις μεταφορές.
Μέσα σε αυτά τα πλάνα είναι και ανανέωση αριθμού λεωφορείων στη Λεμεσό, ή έτσι ήταν οι αρχικοί σχεδιασμοί.

Related Posts with Thumbnails