Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θέλουμε λεωφορεία εδώ και τώρα ....

Σήμερα είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με το Γενικό Διευθυντή του Γραφείου Προγραμματισμού κο Αντρέα Μολέσκη και τη κα Γεωργία Χριστοφίδου.
Τα θέματα που συζητήσαμε ήταν:
  1. Πιο παλιά ζήτησα από φοιτήτρια του CIIM που ζητούσε ιδέες για τελική διατριβή να μελετήσει το θέμα της σύνδεσης του αεροδρομίου Λάρνακας με λεωφορείο. Η τελική μελέτη παρουσιάζει πολύ ενδιαφέρον επειδή:
    - μέσω ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε αν οι Κύπριοι και οι τουρίστες θα χρησιμοποιούσαν το λεωφορείο αν υπήρχε.
    - μελέτησε τη διαδρομή και τους επιβάτες που χρησιμοποιούν το intercity Bus του αεροδρομίου που λειτουργεί η travel Express.
    - ετοίμασε ωράριο με βάση τις πτήσεις, πρότεινε διαδρομή και την απαιτούμενη συχνότητα.
    - υπολόγισε ότι χρειάζονται 4 λεωφορεία.
    - και βάση προτεινόμενη τιμη εισητηρείου και υπολογιζόμενο αριθμό επιβατών υπολόγισε ότι η εταιρεία θα έχει σοβαρή κερδοφορία μετά από 3 χρόνια.
    Αυτά παρουσίασα σήμερα στο κο Α. Μολέσκη και τη κα Γ. Χριστοφίδου. Η απόφαση είναι όπως το αρμόδιο υπουργείο εξετάσει το θέμα και προχωρήσει το συντομότερο με την υλοποίηση της σύνδεσης!
  2. Το άλλο θέμα που πρότεινα είναι η μεταφορά των δημοσίων υπαλλήλων στο αεροδρόμιο με λεωφορείο που θα μισθώνει η κυβέρνηση. Υπάρχει για παράδειγμα η πτήση προς τις βρυξέλες κάθε Τρίτη και παρασκευή όπου υπάρχουν πολοί κυβερνητικοί υπάλληλοι. Υπόψη ότι ένας υπάλληλος δικαιούτε τα έξοδα μετάβασης στο αεροδρόμιο με ταξί (£25 + £25 = £50 σύνολο). Ένα λεωφορείο όμως στοιχίζει περίπου 100 λίρες για όλη τη μέρα! προσπάθησα να βρω περισσότερες στατιστικές αλλά το λογιστικό σύστημα της κυβέρνησης δεν έχει τις απαιτούμες πληροφορίες για να μπορεί να παράξει τις στατιστικές. Ούτε όμως και το λογισμικό των Κυπριακών Αερογραμμών μπορεί να το κάνει. Έτσι αποφασίστσικε σήμερα να κρατούνται ξεχωριστά στοιχεία από τα λογιστήρια για να εξαχθούν ασφαλεί συμπεράσματα. [Η χρέωση για στάθμευση στο αεροδρόμιο Λάρνακας είναι £6 τη μέρα].
  3. Πολλά από τα αυτοκίνητα που βλέπουμε στους δρόμους - εξόδους από τις πόλεις ανήκουν σε άτομα (κυρίως εκπαιδευτικούς) που μοιράζονται το αυτοκίνητό τους. Θα πρέπει επομένως η καλή αυτή πρακτική να βοηθηθεί και για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνουν καταλληλοι χώροι σε στρατηγικά σημεία. Τέτοιοι είναι για παράδειγμα και ο χώρος στάθμευσης του ΓΣΠ.

Ένα μικρό βήμα μπροστά ....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κατ’ αρχήν, εξαιρετική η ιστοσελίδα σας.

Όσον αφορά το κυκλοφοριακό, ρίξτε, αν θέλετε, μια ματιά στη σελίδα μου (www.classcy.com) στην οποία μαθητές του Γυμνασίου Πέρα Χωρίου και Νήσου προσπαθούν να επιλύσουν το πρόβλημα με προοπτικές για όλη την Κύπρο. Αναμείνατε για νεώτερα.

Βρίσκεται κάτω από την ενότητα Sciences, υπό τον τίτλο Project Transport.

Πρόκειται για συμμετοχή του σχολείου μας στο Διαγωνισμό του Υπ. Παιδείας Ecomobility.
Ο χρήστης MichalisK είπε…
Κύριε Θεοπέμπτου, θα ήθελα να σας ρωτήσω για κάτι που περιμένω εδώ και πολύ καιρο: πώς πανε τα πράγματα με την αναβάθμιση της Δημόσιας Συγκοινωνίας στη Λεμεσό; Διάβασα ότι μέχρι το τέλος του 2008 θα έχουμε καινούρια λεωφορεία αλλά και ανανεωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο στην πόλη. Αληθεύει;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Έχουμε μέχρι το τέλος του 2009 να ξοδέψουμε τα λεφτά που μας έχει δώσει η ΕΕ για τις μεταφορές.
Μέσα σε αυτά τα πλάνα είναι και ανανέωση αριθμού λεωφορείων στη Λεμεσό, ή έτσι ήταν οι αρχικοί σχεδιασμοί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α