Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η τελευταία μου συνέντευξη


Σχόλια

Ο χρήστης osr είπε…
μη κακό σου κύριε Θεομπέμπτου!

εννα υπάρξει τζαι συνέχεια που άλλο μετερίζι!

μαζί σου!!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
100 άτομα σαν εσένα να είχεν εις την Κύπρον, να νοιώθουν τον τόπον τους έτσι, ο τόπος ήταν να παράδεισος.

Πατριώτης στον σύχρονον κόσμον είναι να μεν σπαταλάς ενέργειαν τζιαι να σκέφτεσαι τι ποσκούπηα παράγεις, όι οι λουβάνες που πουλά ο κάθε ληγμένος πολιτικάντης.