Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άλλοι φωτίζουν το οδόστρωμα και εμείς σπίτια και χωράφια

Οι Δήμοι ξοδεύουν πάνω κάτω περίπου €1εκ για οδικό φωτισμό ο κάθε ένας.  Παίρνουν μέτρα να μειωθεί ?? ΌΧΙ
Όποτε αναφέρομαι στον οδικό φωτισμό οι δικαιολογίες που ακούω εν πολλές και πάντα οι ίδιες ...

Σύντομος φανατισμός με τα πρότυπα
Ξέρεις υπάρχει πρότυπο για το επίπεδο φωτισμού και δε γίνεται να το παραβιάσουμε!
Άμα δε θέλουν να κάνουν κάτι το λένε ... όμως μέσα στις πόλεις αυτή η θεωρία πάει του κ... αφού οι στύλοι μπαίνουν στο σύνορο των οικοπέδων άρα εν του κουτού ο φωτισμός ... Εδώ ξεχνούμε ότι υπάρχει πρότυπο !

Μα είπα μας να μας κάμουν δώρο αλλαγή του συστήματος με λαμπτήρες οδικού φωτισμού τύπου LED και φυσικά είπαμε όχι !!

Γιατί ???
Ήντα αν έχουν πρόβλημα; αν έχουν παράπονο οι άλλοι; αν θέλουν και οι άλλοι να μας κάνουν δώρο τι θα γίνει μετά;
Εδώ παίρνεις βαθιά αναπνοή για να ηρεμίσεις ...
Πρώτο, υπάρχει ειδική διαδικασία για την αποδοχή δωρεάς. Δεύτερο, οι λάμπες στους δρόμους δεν είναι όλες μαζί ... δεν αφταίνουν όλες με ένα κουμπί αλλά με πολλά .. εν διάφορα κυκλώματα.
Όποιος θέλει να σας κάνει δώρο, δώστε του ένα κύκλωμα όχι όλη την πόλη !


Δε γίνεται να φέγγουμε στα χωράφια
Μα δε γίνεται αλλιώς οι στύλοι και οι λάμπες που βάλουμε είναι πολύ κοινές όλοι τις χρησιμοποιούν !
Ναι σωστά πριν 20 χρόνια όμως ! Πρέπει το φως να εστιάζεται στο χώρο που θέλεις να φωτίσεις. Στον ΟΔΙΚΟ φωτισμό φωτίζουμε την ΟΔΟ και όχι τα σπίτια και τα γύρο χωράφια.

Αποδείξεις ;;;



Οι πιο πάνω φωτογραφίες είναι παρμένες από την Κομπεχάγη. Τα φώτα κρέμμονται ψηλά και εστιάζουν το φως στο οδόστρωμα

Σχόλια

Ο χρήστης Μαρίνος είπε…
Συμφωνώ απόλυτα με το θέμα.
το ίδιο είχα προσέξει και στη Βιέννη σε πρόσφατη επίσκεψη μου. μια λάμπα στο κέντρο του δρόμου φωτίζει καλύτερα το δρόμο, παρά 2 λάμπες δεξιά και αριστερα. Επίσης μειώνεται στο μισό η κατανάλωση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην είδατε τον Επίτροπο;

Την Παρασκευή ήταν η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και η υπογραφή του διορισμού των νέων Επιτρόπων και εγώ δηλαδή. Πρέπει να πω ότι πριν γίνω Επίτροπος πριν 2 χρόνια σχεδόν, δεν είχα ούτε κοστούμι ούτε γραβάτες εκτός από μια κόκκινη που δεν θυμάμαι που τη βρήκα. Στο ΑΤΙ ήμουν πάντα με jeans, swetshirts και παπούτσια της γυμναστικής. Παρασκευή πρωί έβαλα το καλό μου κοστούμι και ξεκίνησα για τη δουλειά. Στο δρόμο όμως το σαραβαλάκι μου με πρόδωσε! Μεσα στη κίνηση της Μακαρίου, η μηχανή δούλευε αλλά δεν προχωρούσε. Άκουσα πολλά @#&** αλλά τι να έκανα; Το gearbox τα τίναξε! Κατάφερα να το βάλω στην άκρη, μετά από αρκετή ώρα λόγω traffic ήρθε και η οδική βοήθεια και πάμε μαζί στο γκαράζ του Honda. Καιγόμουν να πάω δουλειά, ο οδηγός όμως της οδικής βοήθειας με έπαιρνε αλλού, μετά από λίγο σταμάτησα να τον ρωτώ "γιατί πας απ' εδώ;" ήθελε να τσεκκάρει όλες τις γκόμενες στο κέντρο! Πέρασε πολλή ώρα ώσπου να πάμε στον Άγιο Δομέτιο ... Το αυτοκίνητο έμεινε στο γκαράζ "£200

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Νομοθετική ρύθμιση για τη διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων

Ένα από τα θέματα που η Κυπριακή πολιτεία έπρεπε εδώ και καιρό να βάλει τάξη είναι αυτό της διανομής διαφημιστικού υλικού σε δρόμους, αυτοκίνητα και γραμματοκιβώτια. Την Πέμπτη 6/11/2009 σε σύσκεψη που έγινε στα γραφεία του Επιτρόπου Επικοινωνιών ξεκαθαρίστηκε ότι το θέμα δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Επιτρόπου Επικοινωνιών και άρα δεν διέπεται από καμιά νομοθεσία. Όσο και να προσπαθήσει κάποιος αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι εντάσσεται κάτω από το γενικό θέμα ρύπανσης. Οι επιλογές που προσφέρονται τώρα είναι τρεις: Να απαγορευθεί με νομοθεσία εντελώς, όπως συμβαίνει για παράδειγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Να πιεστούν οι εταιρείες να εφαρμόζουν αυτοέλεγχο με ένα κώδικα ο οποίος να περιλαμβάνει και τρόπο που να σέβεται την επιθυμία του πολίτη να μην του αφήνουν υλικό. Εδώ επικεντρωνόταν και η προσπάθεια που έκανα σε σύσκεψη που είχα στις 17/11/2008 με το σύνδεσμο των εταιρειών αυτών στην ΠΟΒΕΚ αλλά δεν επέδειξαν ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο. Τέτοιο σύστημα αυτοε