Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και πήγα να πάρω τα σουβλάκια μου ...

Σπάνια πηγαίνω σπίτι το μεσημέρι για φαγητό και επειδή μένω το γραφείο μέχρι αργά το απόγευμα τα μεσημέρια ψάχνω να βρω φαγητό στη γύρο περιοχή. Ένας από του λόγους που έβαλα βάρος είναι και το ότι άμα βαριέμαι καταλήγω σε κούννες και σιοκολάτες!Σήμερα όμως παράγγειλα σουβλάκια take away από το σουβλιτζίδικο απέναντι από το γραφείο μου.
Όταν μπήκα μέσα, τα σουβλάκια μου ήταν έτοιμα πάνω στον πάγκο σε πλαστική τσάντα.
Πήρα τη τσάντα και είπα του σουβλιτζή ότι δεν τη θέλω γιατί έφερα μαζί μου ρούχινη τσάντα (Νατάσσα Φ. σε ευχαριστώ !).
Εκείνη τι στιγμή ακούω πίσω κάποιο να μου μιλά. Κοιτάζω στο τραπέζι πίσω μου και κάποιος χαμογελούσε, είχε την κάμερα του κινητού έτοιμη να με βγάλει φωτογραφία να κρατώ τη πλαστική τσάντα. "Είσαι τυχερός" μου λέει "θα έβγαζα τον επίτροπο φωτογραφία με τη πλαστική τσάντα !". Φυσικά του έδειξα τη ρούχινη τσάντα που πήρα μαζί μου και κάναμε αστεία ....

Μια άλλη φορά μπήκα σε φούρνο να πάρω φαγητό. "Δε θέλω πλαστική τσάντα έφερα δική μου" λέω στην κοπέλα πίσω από τον πάγκο η οποία επέμενε να μου δώσει το φαγητό στην πλαστική τσάντα. Η κοπέλα δίπλα μου που βιαζόταν τις φώναξε " εγίνεται μάνα μου να δώσεις του επιτρόπου πλαστική τσάντα; " 
Ευτυχώςπου πήρα μαζί μου τη ρούχινη (Νατάσσα Φ. και πάλι σε ευχαριστώ !).
 ______________________________________________
Αυτός είναι ένας από τους μεγάλους μου φόβους ....
Καμιά ημέρα όμως εννα γινώ ρεζίλι ....

Σχόλια

Ο χρήστης Κοπελλούα είπε…
Πρέπει να είσαι από τους μοναδικούς επίτροπε που παίρνεις την τσάντα σου μαζί σου.

Αν και αυτό δεν έπρεπε να ναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας.

Πρέπει να μάθουμε κι εμεις σιγά σιγά!!

Ποιο ρεζίλι λες; Επειδή κάνεις το σωστό;
Ο χρήστης Unknown είπε…
Το μπράβο είναι γι’αυτούς που χρησιμοποιούν την όποια ρούχινη τσάντα /τσάντα πολλαπλών χρήσεων καθημερινά. :)
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Κοπελλούα
Είπαμε προσπαθώ να την έχω μαζί μου. Η αλήθεια είναι ότι έχω δυο τρεις μέσα στο αυτοκίνητο. Το θέμα είναι να μην ξεχνάς να την κατεβάσεις.
Πάντως στις γειτονιές μου βλέπω συχνά άτομα με τσάντες μαζί τους.
Στην υπεραγορά πάντως είναι πάρα πολύ πιο εύκολο να μεταφέρεις τα ψώνια στο σπίτι με τις ωραίεςκαι δυνατές τσάντες που δίνουν φτηνά οι υπεραγορές παρά να κουβαλάς πλαστικές τσάντες.
Και φυσικά το ρεζίλι ήταν αυτό που θα πάθαινα αν μου έβγαζε φωτογραφία και την έβλεπα σε κανένα Blog ....

@Νατασσα
Συμφωνώ απόλυτα !
Ο χρήστης Ttallou είπε…
Καλή φάση, εγώ πάλι όποτε τους λέω ότι δεν θέλω σακούλα, με κοιτάνε σαν να τους προσβάλλω...
Ο χρήστης selene είπε…
Έπρεπε να φανεί εντάξει ο τύπος και να σου βγάλει την φωτογραφία με την ρούχινη τσάντα...ειδικά όταν κατάλαβε ότι δεν μπόρεσε να σε 'πιάσει στα πράσα'!
Τότε θα είχε κάτι special να δείξει για τον Επίτροπο μας...
Ο χρήστης antidrasi25 είπε…
κάνουμε κάτι γιατί πιστεύουμε σ' αυτό. Θέλουμε να δείξουμε στους άλλους το καλό παράδειγμά μέσα από τις πράξεις μας και όχι για να κάνουμε επίδειξη και να μας κρατάει ο φόβος αν μας δουν οι άλλοι και δεν είμαστε ''πράσινοι'', σωστά επίτροπε;

Δυστυχώς έχω πιάσει και εγώ τον εαυτό μου να κάνει πράγματα για το θεαθήναι, αλλά που θα πάει; θα αλλάξει και αυτό!
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Πάντως παλιά οι αθθρώποι ήταν πιο περιβαλλοντιστές. Αθθυμούμαι την γιαγιά μου που μου εδήαν την τσένταν την μουσιαμμέτινην (ήταν αναγκαίον αξεσουάρ σε κάθε σ΄πιτι πριν τουλάχιστον 30 τζιαι βάλε χρόνια) για να πάω στον μπακάλην να φέρω ψωμί...
Εν καλές οι τσέντες οι πλαστικές/ρούχινες που υπάρχουν τωρά. Αλλά το πρόβλημαν μου εμέναν είνι ότι άμαν πάω στην υπεραγοράν, πιάνω πολλά πράματα (πολύτεκνος όν) τζαι στρέφουμεαι σπίτιν με 15-20 τσέντες νάϋλον. Που προσπαθώ μετά να τες διοχετεύσω αλλού (στους καλάθους του σπιθκιού για συλλογή σκυβάλων κλπ). Ευτυχώς υπάρχοτυν τωρά τζιαι οι ανακυκλώσιμες τσάντες νάϋλον...
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Antidrasi25
Εν καλά που λες, αλλά δεν το κάμνω για το θεαθείνε απλά δε θέλω να ξεχνώ τη τσάντα στο αυτοκίνητο.
Από την άλλη δε γίνεται να λέμε του κόσμου πάρε τσάντα πολλαπλής χρήσης και εμείς να μην το κάμνουμε.
Έχει χρόνια που χρησιμοποιώ ρούχινες τσάντες για μικροπράγματα και μεγάλες για την υπεραγορά.
Ο χρήστης Leni είπε…
Εμένα σπάζει μου την που όποτε πάω σε δύο συγκεκριμένους τόπους επιμένουν με το εσιέκκιπι να μου δώκουν τσάντα!

Άλλος τζαι τζείνος, ήθελε να φκάλει λαυράκι; Χαρά στο βουρσουλλίκκι του κόσμου.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Efimerida na sou tin dinoun se sakoula 3anakousate? Ki omos, sto kainourio aerodromio Larnakas, liges evdomades meta pou anoi3e to kamari mas agorasa efimerida apo to periptero ekei kai mou tin evalan se sakoula. Epalavosa kai ego kai epalavose ki i kopela otan tis edoka to sakouli piso..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ιremo Limani Mου αρέσει πολύ ο έξυπνος και μεθοδευμένος τρόπος που πλασάρετε το θέμα ''Χρήση της οικολογικής τσάντας'' αντί της πλαστικής. Διοικηκώ Δια του Παραδείγματος....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Τι μου έγραψε ο Aceras για το λανεϊτ

Το πιο κάτω σχόλιο του Acera από την ανάρτηση μου με τίτλο " Η εύκολη πρόσβαση στην αγορά δηλητηρίων ". Πρέπει να το διαβάσετε : Aceras Anthropophorum είπε... Η γειτόνισσα μου ετοιμάζετουν να πάει στον γάμο της ανιψιάς της με τον άντραν της τζαι τα μωρά. Είπεν του αντρός της να βάλει μιαν κρεβάταν κότσιινην. Τζείνος εν έθελεν να βάλει κρεβάταν. Ο ένας το πειν του ο άλλος το ξύν του ο καφκάς επήρεν φωθκιάν. Αρπάσσει η κοπελλούα το ποτσίν του λανέιτ που πας το παράθυρον τζιαι λαλεί του αντρός της πας τα νεύρα της: Αν συνεχίσεις έτσι θα το πιώ. Έκαμεν πους το είπιεν. Άλλοι λαλούν ότι επροσποιήθηκεν ότι το είπιεν τζαι όσον τζαι έντζιησεν πας τα σιείλης της που το απορροφήσαν. Άλλοι λαλούν ότι είπιεν το μισόν ποτσίν τζαι η κουβέντα της προσποίησης ήταν για να την θάψει ο παπάς. Όπως τζαι να έχει η υπόθεση, αν είχεν νόμον όπως τον προτείνετε, η κοπελιά δεν θα επήεννεν τζει που επήεν στα κοσπέντε της τζαι να μαυρίσουν θκυό οικογένειες. Όσος κίνδυνος υπάρχει για τα ζώα τζαι τα φυτ