Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σύνθεση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου

Σύνθεση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου
Ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας ανακοινώνει τη σύνθεση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο απαρτίζεται ως ακολούθως:
1. Υπουργός Εξωτερικών - κ. Μάρκος Κυπριανού,
2. Υπουργός Οικονομικών - κ. Χαρίλαος Σταυράκης,
3. Υπουργός Εσωτερικών - κ. Νεοκλής Συλικιώτης,
4. Υπουργός Άμυνας - κ. Κώστας Παπακώστας,
5. Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού - κ. Ανδρέας Δημητρίου,
6. Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων - κ. Νίκος Νικολαϊδης,
7. Υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού - κ. Αντώνης Πασχαλίδης,
8. Υπουργός Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος - κ. Μιχάλης Πολυνείκης,
9. Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων - κα Σωτηρούλα Χαραλάμπους,
10. Υπουργός Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως - κ. Κύπρος Χρυσοστομίδης,
11. Υπουργός Υγείας - κ. Χρίστος Πατσαλίδης,
Επίσης, διόρισε τους πιο κάτω στις ακόλουθες θέσεις:
Υφυπουργός παρά τω Προέδρω - κ. Τίτος Χριστοφίδης,
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος - κ. Στέφανος Στεφάνου,
Επίτροπος Προεδρίας - κ. Γιώργος Ιακώβου,
Επίτροπος Περιβάλλοντος - κ. Χαράλαμπος Θεοπέμπτου,
Διευθυντής Γραφείου Προέδρου της Δημοκρατίας - κ. Βάσος Γεωργίου.

Σχόλια

Ο χρήστης Έλατο Χελιδόνι είπε…
Συχαρητήρια, εύχομαι να συνεχίσετε το έργο σας τζιαι να κάμει έστω τζιαι λίη διαφορά στην νοοτροπία μας
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Σε ευχαριστώ πολύ!
Ο χρήστης Unknown είπε…
kathe epitixia.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Παναυαγιώτη σε ευχαριστώ. Βλέπω είσαι στο παλιό μου πανεπιστήμιο. Ελπίζω η πισίνα στο παλιό κτίριο να λειτουργεί ακόμη ... μου άρεσε τόσο πολύ να περνώ τα μεσημέρια μου στο νερό ...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μια ανάσα ελπίδας στη νέα κυβέρνηση...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ Κύριε Θεοπέμπτου,

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τον επαναδιορισμό σας στη θέση του Επιτρόπου Περιβάλλοντος.
Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας.
Εμείς στην GREEN DOT Κύπρου θα στηρίξουμε κάθε σας προσπάθεια.

Κωνσταντίνος Ιωάννου
Πρόεδρος Δ.Σ
Green Dot (Cyprus)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τα θερμά μου συχαρητήρια.

Μην κολλάτε πουθενά!
Βάλτε τους στην γωνιά και μην λυπηθητε κανενα!

Καλή συνέχεια και καλές δουλειές!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Καλή Συνέχεια, πολύ το χάρηκα που η θέση του Επιτρόπου Περιβάλλοντος συνεχίζει ως είχε. Να τα πούμε συντόμως και από "αέρος"!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Επ! Πάλι εσύ; :-)

Καλό κουράγιο και καλή δουλειά!!!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Συγχαρητήρια σας εύχομαι καλή συνέχεια , πολύ έξυπνο και σωστό να σας αφήσουν να συνεχείσετε το έργο σας.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Ότι σου ευχήθηκα έγινε κύριε Θεοπέμπτου. Μεγάλη μου χαρά που είσαι εσύ επίτροπος και όχι άλλος. Αυτή η κυβέρνηση που θέλει να ονομάζεται ανθρωποκεντρική σε έχει μεγάλην ανάγκη. Ελπίζω να το ξέρει.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Pampo eimouv palis sou mathitis sto ATI av dev me thimase :-)

H pisiva eivai klisti edw kai polla xrovia distixos. Arxisav avakeviseis fetos.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Παναγιώτη,
και βέβαια σε θυμάμαι. Με πήρε και ο Χριστάκης χτες από Αμερική να μου ευχηθεί και μου είπε ότι μιλάτε συχνά.
Ώστε πάει και η πισίνα μου ...