Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μετά το λιμανάκι της Πάφου - Paint it Black !

Love it !


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
E...! Όχι και να τα βάψουμαι μαύρα!!! Επειδή αποφάσισε ο Βέργας να κάνει αλλαγή στην "Πόλη" του! Η ζωή είναι αγώνας, κάθε τι που σήμερα μπορεί να "Μαύρο" αύριο
ποιος ξέρει?

ΕΚΕΙ...
Στις κορυφές των βουνών, όπου ο παγωμένος αέρας σμίγει με τα κέδρα, όπου η ομίχλη λες και σου εναντιώνεται στο να προχωρήσεις μπροστά, εκεί που όλα τα στοιχεία της φύσης συνομωτούν εναντίων σου... Εκεί!
Την επόμενη μέρα, όταν ο ήλιος ανατείλη, τα πάντα παίρνουν μορφή αλοιώτικη, μαγευτική...
Τα βουνά σε υποδέχονται ολόλευκα, και τα κέδρα σε ευχαριστούν που τα θαυμάζεις... Εκεί!
iremolimani
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Paint it Purple!
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
Μην τα βάζετε με τον Βέργα. Η Αρχή Λιμένων και από βδομάδας ο ΚΟΤ. Ο Δήμαρχος ήταν έξω φρενών και φανερά απογοητευμένος μετά την παρουσίαση. Στο πλευρό σου Δήμαρχε, για μια Πόλη όπως την ονειρευόμαστε!
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
Τα συμπεράσματά μου, οι απόψεις μου, μετά την παρουσίαση του master plan της Αρχής Λιμένων για το Λιμάνι Πάφου.

• Μη συντονισμός υπηρεσιών, φορέων, οργανισμών
Στη Μπανανία που ονομάζεται Κύπρος δε μας φτάνει που τη μισή την παραδόσαμε άνευ ανταλλαγμάτων, αλλά ούτε ακόμα και οι δημόσιοι οργανισμοί δεν καταφερνουν να συντονιστούν, έτσι ώστ να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους στο Λαό. Τόσο το διορισμένο ΔΣ, όσο και οι υψιλόβαθμοι υπηρεσιακοί, ξεχνούν οτι βίσκονται εκεί κι είναι στην υπηρεσία του λαού. Έτσι, αποφασίζουν και θέτουν ως τη μοναδική προϋπόθεση του έργου,την οικονομική βιωσιμότητα. Μάλιστα έχουν το θράσος να μας αναφέρουν ότι η οικονομική βιωσιμότητα του έργου θα εξασφαλιστεί από τις χρήσεις των χερσαίων χώρων. Η σοφία των αγράμματων προγόνων μας επέλεξε την περιοχή ως καταφύγιο σκαφών κυρίως γιατί η φυσική εγκόλπωση, σε συνδιασμό με το ακρωτήρι όπου βρίσκεται σήμερα ο Φάρος και τις ωκεανογραφικές (ρεύματα) και ατμοσφαιρικές (άνεμοι) συνθήκες δημιουργούν ασφαλείς συνθήκες για την πρόσδεση των μικρών τότε σκαφών τους. Εκείνα τα σκαφάκια τότε, δεν μετέφεραν τουρίστες, δεν έκαναν εμποριο, δεν έκαναν mini cruises, ούτε ήταν ιδιωτικά κότερα. Φυσικά και δεν ήταν μεγάλα αλιευτικά (ανεμότρατες, βιντζότρατες). Ήταν μικρές ξύλινες βάρκες κατασκευασμένες στο κανάγιο της Πάφου από Παφίτες καρβομαραγκούς, οι οποίες επέτρεπαν στους χρήστες τους να βγούν έξω κάποιες μέρες το χρόνο, να απλώσουν μικρού μήκους δίχτυα για να πιάσουν αρκετά ψάρια να ταΐσουν την οικογένεια και να ανταλλάξουν με άλλα γεωργικά ή βιομχανικά προϊόνα. Ο παππούς μου Ελίζα, μαρμάρωσε πολλά σπίτια στην Πάφο ανθρώπων που δεν μπορούσαν να πληρώσουν και συμφωνούσαν από πριν ως προς τα προϊόντα που θα έπαιρνε ως αντάλλαγμα. Έτσι κάποιος χτίστης έχτισε το σπίτι της μάνας μου.. είχαμε και ακόμα έχουμε τους ψαράδες μας, τους πατατάρηες μας, τα φυστούτζια, τη ζιβανία, το κρασί και πάει λέγοντας. Ο κόσμος όλος αγαπά τον παππού μου τον Ευαγόρα για αυτά τα πράγματα (και όχι μόνο..). Αυτή είναι η οικονομική βιωσιμότητα, και όχι το προκαθορσμένο ποσοστό κέρδους μακοχρόνια όπως το έθεσε η ΑΛΚ. Και βέβαια αφού μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό τους (αυτό έμαθαν όταν σπούδαζαν οι 50 άρηδες, 60 άρηδες τώρα ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι). Τουρισμός και ναυτηλία. Αυτό που έκαναν το 1960 συνεχίζουν να το κάνουν ακόμα και τώρα. Κάποιος να τους πληροφορήει οτι η επιστήμη, η τεχνολογία, η οικονομία βασίζεται σε έρευνα και άξιους ακαδημαϊκους. Ήταν όλο αυτό το κατεστημένο του δημοσίου, σε αρμονία με ην πολιτική (είναι και αυτοί ελλειπείς στην κατάρτιση και την εκπαίδευση τους) που καθυστερούσαν (κι ακόμα εμποδίζουν) την ανάπτυξη ακαδημαϊκής πανεπιστημιακής κουλτούρας στην Κύπρο. Επειδή οι ίδιοι διαπλέκονται θεωρούν οτι το ίδιο γίνεται και μέσα στα πανεπιστήμια και έτσι κ΄θε λίγο και λιγάκι στρέφουν τα πυρά τους στην καρδιά, τους θεσμούς, τις διαδικασίες των πανεπιστημίων.
Δεν το χωράει ο ανθρώπινος νούς, η ΑΛΚ να ενδιαφέρεται μόνο για τα του οίκου της. Δε ενδιαφέρεται για τις συγκοινωνίες (πήγαινε – έλα), τις υπηρεσίες (τροφοδοσία, εμπόριο), τη φιλοξενία των τουριστών που θα φέρουν τα κρουαζιερόπλοια. Τους αρκεί να κάνουν ένα μόλο γα να δένει το καράβι. Και αύριο που θα προκύψει η ανάγκη για μεγαλύτερ σκάφη? Εδώ στη Λεμεσό αι δεν μπαίνουν όλα τα κρουαζιερόπλοια. Τί είδους κρουαζιερόπλοιο θα ελλιμενίζεται σε 10 – 15 μέτρα βάθος με βυθό με σκληρό υπόστρωμα και ποιός καπετάνιος ή πλοηγός θα το ελλιμενήσει? Μήπως θέλουμε να βολέψουμε τον Louis και τον Salamis (για να μην πω για τον Ocean Tankers που τώρα θέλει να κάνει και στόλο επιβατικών (αφού τελείωσε η σύμβαση για μεταφορά νερού και βγήκε η εταιρία από τη φανέλλα της Χομόνοιας)?
Συνεχίζεται..
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
Part II

Αν τεκμηριώσουν την ανάγκη για ελλιμενισμό κρουαζιεροπλοίων, τότε και μόνον τότε ικαιούνται να παρουσιάσυν σχέδια και μαλακίες. Αλλά αυτά να είναι ολοκληρωμένα!!
Διότι με αυτό τον τρόπο
• Δημιουργούν συνθήκες ανάπτυξης διαπλοκής, μη ανταγωνιστικών διαδικασιων στην κατακύρωση των χρήσεων των χερσαίων χώρων.
Φαντάστου αύριο – μεθαύριο το Μασούρα να μαλλώνει με τον Κόκκινο για τα πλοιάρια τους. Τον Τσιολή να μαλώνει με τον Παπίρη για τα εστιατόρια και τα cafe, της κάθε καρυδιάς καρύδι να θέλει μαγαζάκι (διότ ι θα εχει και το δεκαπλάσιο πεζοδρόμιο στη διάθεσή του), το Δήμο να νομίζει οτι κάνει κουμάντο, τον κάθε βουλευτή, υπουργό, παράγοντα να προσπαθεί να επηρεάσει για να βοηθήσει τον δικό του να μπεί μεςτο λιμάνι, τους time share που επειδή θα αυξηθεί η κίνηση (αμφίβολο διότι η τάση είναι ήδη προς το Κτήμα, καθότι γα να πάς ή να φύγεις μια συνηθισμένη Κυριακή στο Λιμάνι, είναι σαν να έρχεσαι από Μακεδονίτισσα Αγλαντζιά η ώρα 7.30 το πρωί).
• Ινστιτούτο Ενάλιας Αρχαιολογίας του Ινστιτούτου Κύπρου
Η Κυβέρνηση (Τάσσος- Λιλλίκκας) έφερε στην Κύπροτα καλύτερα Αμερικάνικα Πανεπιστήμια, υπογράφοντας συμφωνίες μεταξύ Κυβερνησης – Πανεπιστημίων (διότι ο τζήρος αυτών των ιδρυμάτων είναι μεγαλύτερος από αυτόν της ΚΔ). Το Πανεπιστήμιο του Illinois είναι το αμόδιο για την ανάπτυξη της ενάλιας αρχαιολογίας στο Ινστιτούτο Κύπρου (το οποίο ιδρύθηκε με το MIT). Στην πρόταση της ΑΛΚ δεν γίνεται αναφορά (μάλον αγνοείται επιδεικτικά) η συμφωνία των Δήμων Πάφου και Γεροσκήπου για τη φιλοξενία στην Πάφο του Ινστιτουτου Ενάλιας Αρχαιολογίας. Η συμφωνία περιλαμβάνει εκτός από την Οικία Επάρχου και χώρους, υποδομές, εγκαταστάσεις στο Λιμάνι. Τα όργανα και ο εξοπλισμός (σκάφη, βαθυσκάφη, ηχοβολιστικά κλπ κλπ) που χρειάζεται ένα τέτοιο ινστιτούτο δεν χωράνε (και σε διαβεβαιώ καθότι ωκεανογράφος) ακόμα και αν παραχωρηθεί αποκλειστικά το Λιμανάκι της Πάφου για το σκοπό αυτό.
• Η εποχή των μεγάλων και εντυπωσιακών, υφάνταστων έργων έχει παρέλθει.
Ποιός θα το πίστευε οτι το Dubai με τα 7στερα ξενοδοχεία, το χιονοδρομικό (!), τα τεχνητά νησιά μαργαρίτες κλπ κλπ θα αντιμετώπιζε κύνδυνο χρεωκοπίας? Η τάση στη δημιουργίαυποδομών έχει ξεφύγει από τη δημιουργία εντυπώσεων και επικεντρώθηκε στην ουσία. Πλέον γίνονται έργα πολυχρηστικά, βιώσιμα και χρήσιμα που αξιοποιούν τους πόρους (φυσικούς και βιολογικούς) της ντόπιας κοινωνίας με σκοπό την εξυπηρέτιση του Πολίτη και όχι των επιχειρήσεων και των διαπλοκών.
..to be continued
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
Part III

• Αφαιρετική προσέγγιση
Το Λιμανι ήδη υποφέρει από την ποικιλία χρήσεων, τη σύγκρουση συμφερόντων, τον ανταγωνισό για χώρο και γενικώς τον εμπατεσσιυλλαλεστησμόν που επικρατεί. Να φύγουν όλοι και να μείνει το Ινστιτούτο (μαζί με το άλλο που πρέπει να κάνει ο Δήμος), οι ψαράδες και κάποιες επιχειρήσεις που αναδυκνείουν τα κάλλη της Πάφου (καταδύσεις, fishing trips κλπ). Στο χερσαίο χώρο να μείνουν από ένα εστιατόριο, καφατέρια και να παραχωρηθούν οι χώροι για καινούριες καινοτόμες χρήσεις όπως η θαλάσσια περιβαλλοντική και αρχαιολογική έρευνα. Αυτό είναι όραμα και στρατηγική, και όχι τα κρουαζιερόπλοια του κάθε τσιβικιού που πίννει το γιαίμαν μας τόσα χρόνια και που τώρα ζητάει και το τομάρι μας.

there's more..
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
PART IV (LAST)

• Περιβαλλοντική πτυχή του έργου
Άφησα τελευταίο το σημαντικότερο θέμα. Αν και ανέφερε η ΑΛΚ οτι λαμβάνει υπόψη την περιβαλοντική πτυχή των προτάσεών της, τεκμηριωμένα επιστημονικώς τους κατηγορώ οτι ψεύδονται ασύστολα. Διότι αν βρέθηκε μελετητής να εκπονήσει ΜΕΕΠ (Μελέτη Εκτήμισης των Επιπτώσεων στο Περιβάλλον) που να υποστηρίζει ένα τέτοιο έργο, πρέπει να του πάρουν τα πτυχία, να τον δέσουν στη Στήλη του Αποστόλου Παύλου, και επί τριαντα εννέα μέρες να περνά ο κόσμος να του φτύνει. Ακόμα χειρότερα, αν η ΑΛΚ «περάσει» μια τέτοια μελέτη από την Υπηρεσία Περιβάλλοντος, πρέπει όλοι σύσσωμα να παραιτηθούν διότι τα πρόστιμα που θα πληρώσει η Δημοκρατία (μετά από τις δικές μου καταγγελίες στα Ευρωπαϊκά θεσμικά Όργανα (Ινστιτούτα)) θα είναι δυσβάσταχτα αλλά κυρίως θα αναδείξουν τη διαφθορά και τη διαπλοκή που θα προκύψει. Διότι όποιος λειτουργός, τομεάρχης, διευθυντής, γενικός, υπουργός υπογράψει, θα το κάνει είτε διότι χρηματίστηκε, είτε διότι υπέκυψε, είτε διότι έχει και μια εταιρία στη γυναίκα ή στο παιδί του που θα έχει όφελος!
Το να επιχωματώσεις τον φυσικό κόλπο μέχρι τα μπάνια για να κάνεις χερσαίους χώρους να ενοικιάζεις (λόγω αρχαίων δεν μπορεί να πάει προς τα πίσω η «ανάπτυξη») δεν είναι καθόλου μα καθόλου περιβαλλοντικά αειφόρο (sustainable). Ένα τέτοιο έργο θα καταστρέψει «σημαντικά ενδιαιτήματα», «οικότοπους ιδιαίτερου ενδιαφέροντος», «πλούσια οικοσυστήματα», «προστατευόμενα είδη χλωρίδας και πανίδας». Αυτός είναι ο Πλούτος της θαλάσσιας περιοχής της Κάτω Πάφου. Αυτό έχει η περιοχή που είναι μοναδικό και έχει πολύτιμη αξία! Όποιος δεν ξέρει τα οικονομικά του περιβάλοντος και της αειφορίας ας ψάξει να βρεί την έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας του 2007 για τις οικονοικές επιπτώσεις τς Κλιματικής Αλλαγής (μη μου τις κάνεις κλιματικές ή κλιματολογικές, θα σε καθαρίσω!).
Επιπλέον, ζούμε στην πο ευάλωτη περιοχή του Πλανήτη. Η Ανατολική Μεσόγειος (από τα στενά της Σικελίας μέχρι το Ισραήλ) παρουσιάζει ενωρίτερα τις συνέπεις της αλλαγής του κλίματος και σε ένταση υπερδιπλάσια των μέσων τιμών που δημοσιεύονται από μελέτες που αφορούν ολόκληρο τον πλανήτη. Και αν η μια ομάδα χρσιμοποιώντας αυτό το μοντέλο και κάνοντας εκείνες τις παραδοχές λέει οτι η στάθμη της θάλασσας θα ανέβει τα επόμενα 30, 50, 100 χρόνια τρία μέτρα, η άλλη λέει πέντε, άλλη λέει εφτά και πάει λέγοντας. Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, όσο χρηματοδοτούνται μελέτες, τόσο πιο αξιόπιστα είναι και τα απτελέσματα των προβλέψεων. Και τέτοιες μελέτες δε γίνονται από εταιρίες που τους κατακυρώνεται ένας διαγωνισμός από την πολύ μικρή ΑΛΚ, αλλά από Διακυβερνητικές, Πολυθεματικές ερευνητικές ομάδες και δίχτυα καικοστίζουν μερικές εκατοντάδες εκατομύρια. Αν κάνει τον κυματοθραύστη έξαλο 1 μέτρο και σε 10 χρόνια είναι πλέον ύφαλος, τί θα μας πεί η ΑΛΚ? Να πληρώσουμε το πρόστιμο (κατά τα πρότυπα της ΑΗΚ) ή να πιντώσει ακόμα ένα μέτρο?
Ένα άλλο σοβαρό ζήτημα αφορά την ίδια την επίχωση. Τα ρεύματα στην περιχή, και οι δίνες που δημιουργούνται θα προκαλούν συνεχώς προβλήματα διάβρωσης της επίχωσης. Θα τρέχουμε να κάνουμε έργα (υφάλους και κυμματοθραύστες) για να προτατέψουμε τα προηγούμενα έργα (φαύλος κύκλος) (γι’ αυτό διαφωνώ και με τον κυμματοθραύστη για την προστασία του Κάστρου ή του μώλου – τσιμεντοθωράκιση). Τα φερτά υλικά της επίχωσης, θα μεταφέρονται ανατολικά και το αποτέλεσμα θα είναι να δημιουργηθεί ένα ακρωτήριο εκεί που είναι σήμερα τα Μουλλιά (τα οποία σημειωτέων είναι περιχή Natura και προστατεύονται από Ευρωπαϊκή νομοθεσία). Για να τεκμηριώσω αυτό που λέω, χρειάζομαι καμιά 100 χιλιάδες ευρώ και περίπου δύο χρόνια, διότι τόσο παίρνει το στήσιμο ενός μοντέλλου. Πώς αυτοί οι μελετητές μέσα σε ένα μήα, με 120 χιλιάδες ευρώ παρουσίασαν αυτό που είδαμε, σου υπογράφω οτι πολλά πράγματα τα έκανε ο αυτόματος ή αντιγάφηκαν από αλλού.

Συμπερασματικά,
Τα Μαύρα τους Χαπάρκα.
Θα γίνω Τταλιμπάν. Ακόμα δεν ξέρω ποιός και αν θα είναι μαζί μου, ένα τέτοιο πράγμα δεν θα γίνει. Θα γίνω ο Ποσειδώνας και αυτοί θα χτίζουν το Γεφύρι της Άρτας!

Δίς ις δι έντ!
Thank you for reading all!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
IremoLimani
Αγαπητέ Ευαγόρα Ησαϊα!
Χθές παρακολούθησα μια ημερίδα σχετικά με την οικονομία της Παττισμένης Κύπρου...
Άκουσα δυο διαφορετικές απόψεις από δυο διαφορετικούς ΕΙΔΙΚΟΥΣ για το θέμα. Ο ένας έλεγε άστετα πράματα να πάνε όπως πάνε - Αμερικάνικο μοντέλλο - η οικονομία θα ανακάμψει από μόνη της ....... (η Αμερική μπήκε νωρίς στην κρίση και βγήκε νωρίς διότι δεν είχαν βάσεις πρότυπα. Ο άλλος έλεγε stop στις δαπάνες -μισθούς, αυξήσεις, έργα, όχι στα δάνεια, νέες προλήψες- σφίξεται το χέρι σας.... διότι θα πάθουμε όπως την Ελλάδα....
Συμφωνούσαν κοι οι δύο σε κάποια σημεία: η "χρυσή κότα" ρώσσικα κεφάλαια εχαθήκαν.... οι ρώσσοι εξυπνήσαν... πρέπει να αυξήσουμαι το κύκλο των εργασιών μας στο θέμα Υπηρεσίες. Πρέπει να προσφέρουμαι Υπηρεσίες, Ιατρικές, Εκπαιδευτικές, Θρησκευτικές κλπ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑ την ψεσινή ημερίδα.
""""""""........Έτσι, αποφασίζουν και θέτουν ως τη μοναδική προϋπόθεση του έργου,την οικονομική βιωσιμότητα. Μάλιστα έχουν το θράσος να μας αναφέρουν ότι η οικονομική βιωσιμότητα του έργου θα εξασφαλιστεί από τις χρήσεις των χερσαίων χώρων................. """"""""
Αυτά!
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
ε και τί? αυτά? ποιά εκείνα?
αν και Ανώνυμος αγαπητέ μου φίλε, δεν κατέληξες πουθενά.
Αλλά επειδή κάτι κατάλαβα, έχω να σου πω οτι η επιλογή των κατάλληλων υπηρεσιών θα είναι η βέλτιστη λύση.
Μάλλον εσείς κύριε ανώνυμε ανήκετε στην τάξη των "εξύμνων νεοΚυπριοτόπουλλων" που το μόνο πράγμα που ξέρουν εκτός από έρπειση και γλύψιμο, είναι και το δάχτυλο.. στο βαζάκι με το μέλι. Κρουαζιερόπλοια η Λεμεσός? Και η Πάφος. Ρωσσίδες η Λευκωσία? Και η Πάφος. Πόντιους η Πάφος? Και η Λεμεσός! Τουρισμός εδώ? Τουρισμός κι εκεί!!
Άτε σπίτι διότι φωνάζει σου η μάμμα σου!
Γίνε πρωτότυπος!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ιremo Limani-Elena. Aγαπητέ κ Ησαϊα, σας ευχαριστώ για τα πάρα πολύ καλά σας λόγια!!! Να στε καλά! Είμαι ενήλικας και αρκετά μάλιστα !!!
Απλά σας έθεσα το θέμα Οικονομικά πως το βλέπει η Κυβέρνηση, πως οι ειδικοί. Μιά άλλη γνώμη που ίσως να μην ήταν σε γνώση σας! Τι σκεύτονται να κάνουν και τι όχι για να προχωρήσουν...... την ώρα της κρίσης...(αναγνώστρια)
Ο χρήστης Evagoras Isaias είπε…
Hello Ελενα. Τώρα νιώθω πιο άνετα. Στο βωμό αυτής της άλλης γνώμης, έγιναν πολλά εγκλήματα και εξακολουθούν να επικαλούνται μια νοοτροπία και τρόπο σκέψης περασμένων δεκαετιών. Ας πούμε οτι συμφωνούμε με αυτή την προσέγγιση. Αξιολογήθηκε ποτέ κανένα έργο ως προς την απόδοση του? Στις παρουσιάσεις και πριν εγκριθεί η κατασκευή, λένε για προβλέψεις κλπ. Βρέθηκε κανένας να κάνει αξιολόγιση και 5 χρόνια μετά την ολοκλήρωση? Πού ξέρω αν οι προβλέψεις τους είναι ορθές? Και γιατί σιωπούν όταν τελειώσουν? Συνήθως φορτώνουν με εξτρα προβλήματα την τοπική κοινωνία. Γιατί να δεχτώ την μεταμόρφωση του Λιμανιού για παράδειγμα οταν πιστεύω οτι οι προβλέψεις τους βασίζονται σε πλαστά στοιχεία? Αφού δεν πείθομαι.
Επιπλέον, όπως σου είπα και στο σχόλιο για το οποίο μου εύχεσαι διάφορα, "είναι η επιλογή Υπηρεσιών που έχει σημασία". Δε σημαίνει οτι επειδή η Ναυτηλία και ο Τουρισμός κανουν τζίρους πρέπει να μετατρέψουμε το αρχαιότερο λιμάνι της Κύπρου σε επιβατικό. Ο έμπορος δηλαδή? Να μή στέλλει και containers από την Πάφο? Όταν μπαίνει επιβατικο, γιατί να μη μπεί και εμπορικό? Θέλετε να κάνουμε ένα σύγχρονοΛιμάνι στην επαρχία Πάφου? Με ελάχιστο περιβαλλοντικό κόστος. Αλλού όμως!! Έχω να προτείνω και την τοποθεσία. Αλλά, κάτω τα χέρια από το Λιμάνι μας. Αυτό ανήκει στους Παφίτες, και όχι στους τουρίστες. Αυτοί παίρνουν τες βίλλες μας σε Πέγεια,Τάλα, Θαλασσινές Σηλιές, Τοξέφτρα, Πόλη, Λίμνη κοκ. Θέλουμε μόνο ο Λιμάνι (καλά καλά, και τον Κήπο!!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Ο/Η IremoLimani είπε...
Είχαμε να λέμε ότι η μοναδική Πόλη της Κύπρου που δεν χάλασε και τόσο ήταν η Πάφος ....
Τώρα προσπαθούν με κάθε τρόπο να την αλλάξουν ...
Ε ίντα στην Λεμεσό εν να κάμουν μαρίνα για τους εκατομυριούχους και στην Πάφο εν θα κάμουν τίποτε!!

09 Απρίλιος, 2010 22:14

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!!!

Παρόλο που δεν είμαι Παφίτισσα εν τούτοισ διαφωνώ με αυτή την ''πρόοδο'' που σκεύτονται για το Λιμάνι σας. Λατρέυω αυτόν τον χώρο όπως είναι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α