Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κύπριοι εφευρέτες και ο Επίτροπος

Συχνά έχω επισκέψεις από Κυπρίους εφευρέτες που προσπαθούν να βρουν τρόπο να γράψουν πατέντα κα μέθοδο παραγωγής του προϊόντος τους.
Πριν χρόνια εκανα φιλίες με κάποιον ο οποίος μου είχε πει ότι βελτίωσε το σχεδιασμό του Space Shuttle.
Από ευγένεια άρχισα να κάνω ερωτήσεις γιατί δεν τον πίστεψα και πολύ.
Όλες οι απαντήσεις του ήταν επιστημονικές, με λεπτομέρειες και ήταν πάρα πολύ πειστικός. Στο τέλος μου είπε ότι έχει και επιστολή από τη NASA ότι θα τον πληρώσουν δικαιώματα αν εφαρμόσουν τις σχεδιαστικές του αλλαγές.
Τότε εργαζόταν να βρει μια μέθοδο να αφαιρεί χρυσάφι από το χώμα με φτηνή διαδικασία.
Ετσι τώρα αντιμετωπίζω πάντα με σεβασμό όποιο μου πει ότι είναι εφευρέτης ή ότι έχει πετύχει κάτι ...
Με έχουν επισκεφθεί πολύ σοβαροί άνθρωποι με επιστημονικά ορθές εισηγήσεις.

ΌΜΩΣ ... έχω και κάτι ωραίες συζητήσεις !

".... ξέρεις εγώ είμαι πάρα πολύ έξυπνος που το γυμνάσιο που ξεχώριζα, εν γι αυτό που τα παιδκιά μου εν τόσο έξυπνα και σπουδαία ... εν τζιαι η γυναίκα μου μου λλίο έξυπνη αλλά εν που μένα που επήραν τα παιδκιά μου !"

"Η ανακάλυψη που έκαμα εννα δημιουργήσει παγκόσμιο πρόβλημα ... μπορεί ακόμη να βάλουν να με σκοτώσουν"

"άμα μου έβρεις €200 000 εγώ θα λύσω το υδατικό της Κύπρου !"

"Φκάλω ενέργεια που το χρυσάφι .... εννα φέρω επανάσταση!" 


"έκαμα μια σποδαία εφεύρεση ... κανένας εν το εσκέφτεικε ως τωρά και εν τόσο απλό ! ..."
Μα ηντα που λαλείς ; Αφού τούτο έχω και εγω στο γραφείο μου πουλούν το έλα να σου το δείξω ...

" ουυυ εμένα εν πιο καλό, τούτα ούλα εν πελλάρες !"


" να σου πω ένα πολλά μεγάλο μυστικό ! ήβρα τρόπο να φκάλω ενέργεια που το τίποτε !"
Ε οι ... ακου να σου εξηγήσω ένα νόμο της φύσης ... $%#$%@$^

"μα σοβαρά έχει έτσι νόμο ? είσαι σίγουρος ?"


"μάχουνται χρόνια οι άλλοι στο εξωτερικό να το κάμουν και έκαμα το εγώ, ο ..... που την ...."
Καλά μα έκαμες έτσι πράμα τζιαι δουλεύκει ?
"Ναι !"
Μα εκατασκεύασες έτσι πράμα ;
"Ε όι ... έγραψα το πάνω στο χαρτί ! Αφού αν το κάμω, εννα το δουν και εννα μου κλέψουν άλλοι την ιδέα !"

άλλος με λεφτά ...
"Θέλω να μου έβρεις ένα χρηματοδότη για να κάμω την κατασκευή μου αλλά δε γίνεται να δει τι θα κάμω γιατί ύστερα εννα μου κλέψει την ιδέα !"



"ε καλό για να δεις τι νέους φκάλει τούτος ο τόπος και δεν τους αξιοποιά! Ο γιος μου εκέρδισε ένα διαγωνισμό της Αμερικάνικης Κυβέρνησης. Έκαμε τους μια εισήγηση που ήβρε μόνος του και εκέρδισε ένα εκατομμύριο δολάρια! "
- Ε μπράβο συγχαρητήρια 

"τωρά όμως ζητούν του να τους στείλει λεφτά για τα έξοδα του να πάει στην Αμερική για να πάρει το βραβείο του και ζητούν πολλά. Η κυβέρνηση πρέπει να το βοηθήσει ! Να μεν πάει χαμένη η ευκαιρία. Τζιήνος αντρέπετε να ζητήσει λεφτά εν γι αυτό που πήρα εγω τηλέφωνο"
- ε καλά εν σου φαίνεται παράξενο να εκέρδισε τόσα πολλά λεφτά και να του ζητούν να τους στείλει λεφτά από την Κύπρο ;  Που ήβρε το διαγωνισμό ; που κανένα email η ιστοσελίδα ?
"Ναι μπράβο εν που email ..."

Σχόλια

Ο χρήστης MLS είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sike είπε…
AAAAAAAA ΕΝΗΜΠΟΡΩΩΩΩΩ!!!

ΒΑΛΛΕ DISCLAIMER ΓΙΑ ΕΓΚΥΕΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πως κάνεις έτσι, τόσα χρόνια που περάσαν ακούς κάτι διαφορετικό; Απλά ο καθένας στον κόσμο του!
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Χαχαχα! Τζιαι πώς μπορείς να κραθκιέσαι να μεν γελάς με έτσι τύπους?
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Α μάνα μου μάνα μου ε πολλοί αλλά σκόρπιοι!! χα χα χα εν καλλύτερα τζιαι που τα ανέκδοτα!!!!
Ο χρήστης Leni είπε…
Εθύμησε μου κάτι του τύπου "κουτσοί στραβοί στον Άη Παντελεήμονα".

Εγέλασα πολλά όμως
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εν τοξερες ότι μια που τες δουλειές του Επιτρόπου εννά άκούει πελλάρες?
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Xa χα χα!! Εμέναν ο ήρωας μου ήταν ένας χωρκανός μου που εφήυρεν διάφορα. Από μουγιαστήρκα μέχρι φλιφλό που δεν ηλιούν. Να σου πώ την ιστορίαν του: Τα μεγάλα πράματα που υλοποίησεν ήταν έναν ειδικόν νιν για να φκάλλει πατάτες όταν οι άλλοι εφκάλλαν τες με το πέλιν. Χαμένες προσπάθειες ήταν επίσης η μηχανή να φκάλλει νερόν με την πόμπαν που πρίσκουν τα λάστιχα του αυτοκινήτου. Εκούγκρωσεν το στόμιον του λάκκου τζιαι έβαλεν πάνω μιαν σωληνούαν με βαλβίδαν. Μια άλλη σωλήνα εκατεύεννεν μέχρι το νερόν. Άρκεψεν να πρίσκει τον σφραγιστόν λάκκον. Επίστευεν ότι μόλις πιάσει πίεσην ο λάκκος, μετά κάθε πομπιά αέραν θα έφκαλλεν τζιαι τόσον νερόν. Μετά που τρεις ημέρες πομπάρισμαν άννοιξεν τον λάκκον να δει τι δεν πάει καλά τζιαι ήβρεν ότι το νερόν επήεν τζιαι χάθην. Έκαμεν τζιαι έναν τεράστιον μηχάνημαν που εφύσαν αέραν βραστόν μες το χωράφιν να μεν κρούζει τες πατάτες. Εδούλεψεν 2 χρόνια τζιαι έφκαλεν πατάτες πρώμα. Επειδή όμως εσσύχχιζεν την ροπήν αδρανίας με την ενέργειαν, έβαλεν σε σειράν καμιάν εικοσαρκιάν τεράστιες τροχαλλίες των ενός τζιαι δύο μέτρον. Άμαν έβαλλεν ομπρός το τράχτον εδούλευκεν μετά για μισήν ώραν μόνον του το μηχάνημαν. Ενόμιζεν ότι έτσι εξοικονομούσεν ενέργεια. Ώς που μιαν ημέραν εξηπαλαντζαριστήκαν οι τροχαλλίες τζιαι αρκέψαν να πετούν εις τον αέραν. Εδιάλυσεν το μηχάνημαν τζιαι ήβρεν τες τροχαλλίες μέχρι τζιαι 3 χιλιόμετρα μακρυά. Επέθανεν τζιαι δεν εκατάφερεν να εφεύρει το αεικίνητον που εθεώραν ότι το εκατακρατούσαν οι αμερικάνοι για να μεν χάσουν την επικυριαρχίαν τους με τα πετρέλαια. Εκατάφερεν όμως να πετήσει στα δώδεκα του βάλλοντας θκυό σεντόνια που έκλεψεν της μάνας του για φτερά. Έπέτησεν λλίον αλλά επροσγειώθηκεν που τον μεσόβουνον κάτω με σπασμένα τα μούτρα. Επέτησεν όμως.

Είδες!! άμαν είσαι επίτροπος έρκουνται τζιαι λαλούν σου τζιαι παραμύθκια : )

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α

Τι μου έγραψε ο Aceras για το λανεϊτ

Το πιο κάτω σχόλιο του Acera από την ανάρτηση μου με τίτλο " Η εύκολη πρόσβαση στην αγορά δηλητηρίων ". Πρέπει να το διαβάσετε : Aceras Anthropophorum είπε... Η γειτόνισσα μου ετοιμάζετουν να πάει στον γάμο της ανιψιάς της με τον άντραν της τζαι τα μωρά. Είπεν του αντρός της να βάλει μιαν κρεβάταν κότσιινην. Τζείνος εν έθελεν να βάλει κρεβάταν. Ο ένας το πειν του ο άλλος το ξύν του ο καφκάς επήρεν φωθκιάν. Αρπάσσει η κοπελλούα το ποτσίν του λανέιτ που πας το παράθυρον τζιαι λαλεί του αντρός της πας τα νεύρα της: Αν συνεχίσεις έτσι θα το πιώ. Έκαμεν πους το είπιεν. Άλλοι λαλούν ότι επροσποιήθηκεν ότι το είπιεν τζαι όσον τζαι έντζιησεν πας τα σιείλης της που το απορροφήσαν. Άλλοι λαλούν ότι είπιεν το μισόν ποτσίν τζαι η κουβέντα της προσποίησης ήταν για να την θάψει ο παπάς. Όπως τζαι να έχει η υπόθεση, αν είχεν νόμον όπως τον προτείνετε, η κοπελιά δεν θα επήεννεν τζει που επήεν στα κοσπέντε της τζαι να μαυρίσουν θκυό οικογένειες. Όσος κίνδυνος υπάρχει για τα ζώα τζαι τα φυτ