Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταστροφικά έργα στο κόλπο της Λάρας ...


Για Μεγέθυνση

Σχόλια

Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Tι έργα χρειάζεται η Λάρα κύριε Επίτροπε;
Ως που μπορεί να φτάσει ο νους και η παλαβομάρα του ανθρώπου;
Ο χρήστης Unknown είπε…
Eleos pia..
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
τι κρίμα. μα τι κάμνουν; εν μπορώ να φανταστώ
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Από ότι κατάλαβα καθαρίζουν χώρο και κάνουν επίπεδες επιφάνειες.
Άλλοι λένε προσπαθούν να αφαιρέσουν ότι έχει αξία με την ελπίδα να βγουν από το Νατούρα και άλλοι για επέκταση του κέντρου που υπάρχει εκεί με νέες κατασκευές.
Εδώ είναι οι χοίροι που έφαγαν και κατέστρεψαν τις εκατοντάδες αυγά των χελώνων πριν λίγες μέρες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οταν γίνεται ΑΠΑΙΣΙΟ το μυαλο των ανθρώπων στενεύουν τα περιθώρια της ελπίδας...