Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συγκοινωνίες ακόμη ένα βήμα ....

Σήμερα έγινε η σύσκεψη της Επιτροπής για τις Δημόσιες Μεταφορές στην οποία παρακάθομαι. Οι αποφάσεις;
  1. Θα ετοιμαστεί πρόταση για το κλιμακωτό ωράριο, πολύ σύντομα!
  2. Εγκρίθηκε η Φάση Β των έργων του Δήμου Λευκωσίας για τα έργα στην Πλατεία Σολωμού και το χώρο στάθμευσης. Η στάθμευση είναι για να εξυπηρετεί όσους θα πάρουν το μικρό λεωφορείο για την εντός των τειχών πόλη.
  3. Σε λίγες εβδομάδες θα προχωρήσει και η διαπλάτυνση της Αρχαγγέλου. Έχω ενστάσεις για τα δέντρα έχουμε όμως έλθει σε συμφωνία ....
  4. Υπάρχει ένα προσχέδιο νόμου για τα λεωφορεία.
  5. Για τη σύνδεση των πόλεων με το αεροδρόμιο Λάρνακας θα προκηρυχθούν προσφορές για εκδήλωση ενδιαφέροντος από εταιρείες που ενδιαφέρονται να εκτελέσουν τα δρομολόγια.
  6. Το Σεπτέμβρη θα έχουμε τα πρώτα βήματα από το Integrated Mobility Master Plan.
Μερικά στοιχεία:
  • Το πιλοτικό πρόγραμμα με τα σχολικά λεωφορεία λειτουργεί σε 10 σχολεία με σύνολο μαθητών 2000. Από αυτούς μόνο το 45% τα χρησιμοποιεί.
  • Έχουν σταλεί ερωτηματολόγια σε όλους όσοι είναι σε ακτίνα 400μ από το σχολείο για τα σχολικά λεωφορεία.
  • Το σύνολο των μαθητών δημοτικής και προδημοτικής εκπαίδευσηςστην Κύπρο είναι 60000. Αν το 40% από τους μαθητές αυτούς θα εξυπηρετείτο με σχολικό λεωφορείο θα χρειαζόμαστε 480 λεωφορεία με κόστος €13εκ. (Απλή στατιστική ...)

Σχόλια

Ο χρήστης Philippos είπε…
Με ευχαριστη εκπληξη μου βρηκα τον ιστοχωρο αυτο που περιεχει σημαντικες ενημερωτικες πληροφοριες και ειναι ενα παραδειγμα που η πολιτεια μπορει να μαθει απο αυτο.

Τα συγχαρητηρια μου για τη δραση σας και ελπιζω να ειναι κατι περισσοτερο απο λογια αυτα που γραφονται εδω και να μετουσιωνονται σε εργα.

Θα ηθελα να ρωτησω την αποψη σας σαν Επιτροπος Περιβαλλοντος για τους θαυμασιες σε ποιοτητα, ευρυματικοτητα και τεχνολογια πινακες που αναρτωνται σαν μανιταρια αριστερα και δεξια των δρομων. Οι διαφημιστικες αυτες πινακιδες οι οποιες κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους αλλα βρισκονται στα πλεον ακαταλληλα σημεια.

Εχουν καταντησει δρομοι κυριοι (ακομα και αυτοκινητοδρομοι) και μη να περιβαλλονται απο γκριζα ορθογωνια οικοδομηματα (γιατι προκειται περι μεγαλων πινακιδων...) με καθε ειδους προιοντα απο αναψυκτικα μεχρι εσωρουχα.

Ο σκοπος που ερωτω εσας ειναι επειδη περαν του συγκοινωνιακου προβληματος και των απειρων κυκλοφοριακων παραβασεων που προκαλουνται -η υποβοηθουνται καλυτερα-, απο την "ξανθια στη ζωη σου", η το μοντελο "Δεν ξερω να μαγειρευω, πειραζει...", τιθεται και θεμα Καταστροφης της φυσικης ομορφιας και γραφικοτητας διαφορων περιοχων.

Γνωριζω οτι υπηρξε ενας νομος σχετικα με την αποσυρση των πινακιδων αυτων το οποιο ομως εμεινε μονο στα χαρτια και οι εταιριες Διαφημισης βρηκαν προσφορο εδαφος για να ασελγησουν σε λοφους, γεφυρες, κτηρια και παραθαλασσιες ακρογυαλιες.

Προσωπικα, με λυπει που τοσες οργανωσεις σχετικες με το περιβαλλον δεν εχουν προσπαθησει να κανουν κατι γιαυτο, γιατι σιγουρα σε κανεναν δεν αρεσει η ασχημια των ταπελλων αυτων και ολοι μας θα βοηθουσαμε σε μια πορεια διαμαρτηριας η κατι παρομοιο.

Ελπιζω εσεις να ειστε πιο δραστικος και επιμονος και να προσπαθησετε να πατε εναντια στα οικονομικα οφελη που μερικοι ολη μερα βριζουν και ολη νυχτα μαζευουν αφηνοντας εμας χωρις εκπροσωπους οσον αφορα τη βελτιωση της ποιοτητας της ζωης μας στις πολεις και στα χωρια.

Λυπαμαι εαν σας κουρασα και ευελπιστω να λαβω καποια απαντηση.

Χαρηκα, Φιλιππος.
Ο χρήστης Bananistanos είπε…
1.Γιατί δόθηκαν ερωτηματολόγια σε παιδιά που μένουν 400μ απο το σχολείο; Θέλουν λεωφορείο ή αυτοκίνητο για 400μ;

2. Γιατί δεν προωθούνται τα μοτοποδήλατα μικρού κυβισμού;

3.Για το ποδήλατο θα γίνει κάτι;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Philippos
Ναι υπάρχει ο νόμος για τις πινακίδες αλλά ορισμένες υπηρεσίες διστάζουν να πάρουν μέτρα ή να επιβάλουν την εφαρμογή του νόμου.
Μην ξεχνάς ότι οι πινακίδες μπορούν να αποτελέσουν μια καλή πηγή εισοδήματος για τις Τοπικές Αρχές, οπ'όταν ...
(Συγχώρα με που άργησα να απαντήσω είχα τρεχάματα και έλειπα και στο εξωτερικό ...)
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@Bananistanos
Ερώτηση:
1.Γιατί δόθηκαν ερωτηματολόγια σε παιδιά που μένουν 400μ απο το σχολείο; Θέλουν λεωφορείο ή αυτοκίνητο για 400μ;
Γιατί συνήθως τα πιο πολλά παιδιά σε ένα δημοτικό σχολείο μένουν αρκετά κοντά στο σχολείο. Υπόψη ότι υπάρχουν πιο πολλά δημοτικά παρά γυμνάσια ή λύκεια

2. Γιατί δεν προωθούνται τα μοτοποδήλατα μικρού κυβισμού;
Αυτό με έκανε να το συζητήσω και με άλλους οι οποίοι μου θύμισαν τα πάρα πολλά δυστυχήματα που είχαμε όταν οι μαθητές του λυκείου είχαν άδεια οδήγησης μηχανών.
Είναι λογικό αλλά από την άλλη χρειάζεται οι κύπριοι οδηγοί να προσέχουν περισσότερο τους οδηγούς δικύκλων.

3.Για το ποδήλατο θα γίνει κάτι;
Αχ .... γίνεται με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς. Η τελευταία συνεδρίασης αναβλήθηκε πριν 1 μήνα και ακόμη να οριστεί άλλη. Χάσαμε και την έκδοση των νέων κανονισμών οδικής κυκλοφορίας ...
(δες την ετικέτα "ποδήλατα"στο blog μου ..)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί...

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε...

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α...