Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ιστορία του στύλλου!

Η αλιώς Μπαμ και κάτω ... τέλος!

Το 2009 έγραψα:
Μπαμ και κάτω !

Το γραφείο μου είναι στη Στασάνδρου στη Λευκωσία, ένας από τους παλιούς δρόμους της πόλης με υπέροχα τεράστια δέντρα φυτεμένα στο πεζοδρόμιο. Λίγο πιο κάτω από το γραφείο μου είναι και ο χώρος στάθμευσης που χρησιμοποιώ.
Ακριβώς μπροστά από το χώρο στάθμευσης του δικού μου αυτοκινήτου υπάρχει ένα δέντρο στο πεζοδρόμιο και ακριβώς δίπλα του υπήρχε μια ταμπέλα με σήμα τροχαίας η οποία ήταν ακριβώς δίπλα του.
Η ταμπέλα ήταν τόσο πολύ λάθος τοποθετημένη που την πρόσεξα από την πρώτη μέρα και επειδή θέλω να γράψω ένα άρθρο για τις δυσκολίες του να περπατάς στις κυπριακές πόλεις είχα πάντα στο μυαλό μου ότι αυτή θα ήταν η φωτογραφία που θα έβαζα μαζί με το άρθρο.
Φαίνεται όμως ότι κάποιος με λιγότερη υπομονή δεν την άντεχε άλλο.Την έκοψε και έβαλε και ένα αυτοκόλλητο πάνω. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους ..

Το αυτοκόλλητο γράφει "Πεζοδρόμιο άχρηστο! πεζοδρόμιο .."
Λίγες μέρες μετά έγραφα:

Μπαμ και κάτω - 2 .. η συνέχεια!

Θυμάστε την ανάρτηση Μπαμ και κάτω ! ?
Είχα στείλει email στην υπεύθυνη για την κινητικότητα και πρόσβαση εμποδιζομένων ατόμων αλλά φαίνεται δεν πρόλαβε και η ταμπέλα επέστρεψε ακριβώς στο ίδιο σημείο στο πιο στενό σημείο του πεζοδρομίου μπροστά από το δέντρο και μάλιστα με την αυτοκόλλητη διαμαρτυρία 'άχρηστοι ..." !
Και κάτι άσχετο: Την Τετάρτη δεν έκανα τίποτα απολύτως !

Και τον Ιαννουάριο 2013 η λύση!
Φαίνεται ότι ο τύπος και πάλι εκνευρίστηκε γιατί η ταμπέλλα ήταν πάλι στο έδαφος!
Έστειλα μήνυμα στο Δήμο Λευκωσίας και εξήγησα το πρόβλημα.
Ήρθε συνεργείο το οποίο έκανε αυτό και πάλι !

μετά από ένα μήνυμα που έστειλα έγινε αυτό που πάλι εμποδίζει τη διάβαση ...

Όμως η ιδιαιτέρα του Δημάρχου με την οποία μίλησα αρχικά είχε έγνοια .. και βρέθηκε πιο καλή λύση!
Τοποθετήθηκε μπροστά από το πάσσαλο του οδικού φωτισμού.



Και μετά από εισήγηση προσθέτω και αυτό το πανέξυπνο βίντεο που έκαναν μαθήτριες στη Λεμεσό!


Σχόλια

Ο χρήστης Moonlight είπε…
Το καλόν είναι ότι τωρά ξέρουμε πού πρέπει να απευθυνόμαστε για τέτοια θέματα.
Εντωμεταξύ όταν βλέπω αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε διαβάσεις πεζών, πεζοδρόμια, μπροστά από ράμπες για άτομα με δυσκολία στην κίνηση θέλω να φκω πάνω και να περπατώ. Γιατί τούτο να εν "πιο παράνομο" που τζείνο που κάμνουν τούτοι οι ανεύθυνοι οδηγοί;
Και δεν μιλώ για το ένα πεζοδρόμιο 8 μέτρα πλάτος με ένα αυτοκίνητο που δεν εμποδίζει κατά τα άλλα τη μετακίνηση, αλλά για περιπτώσεις όπου πργματικά προκαλούν πρόβλημα.

Τέλος, τι ισχέι για τις θέσεις πάρκινγκ αναπήρων;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
οποιοσδήποτε προσφέρει χώρους στάθμευσης πρέπει να παρέχει ένα ποσοστό προνομοιακών χώρων στάθμευσης αναπήρων.
Δεν είναι όμως παράνομο να σταματά εκει μη ανάπηρος.
Οι δρόμοι ανήκουν στην Τοπική Αρχή εκτός από οροσιμένους που ανήκουν στο κράτος - μεγάλοι δρόμοι ψηλής κυκλοφορίας συνήθως. Αυτή η ιδιοκτησία του κρατους προκαλεί πολλά προβλήματα στους Δήμους ...
Ο χρήστης misharos είπε…
Έννεν παράνομο να παρκάρει κάποιος σε πάρκινγκ αναπήρων;;
Ο χρήστης Γιώργος Μιλής είπε…
Η ανευθυνότητα, η ευθυνοφοβία, η ανικανότητα, ο αντι-επαγγελματισμός, η έλλειψη πραγματικής θέλησης να βρούμε και να δώσουμε λύσεις σε προβλήματα, μας έφεραν εδώ που μας έφεραν.
Η απάντηση η δική μου στο πολυδιάστατο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία-κράτος, είναι η μηδενική ανοχή στα καθημερινά και ίσως "μικρά" θέματα. Ας κάνουμε όλοι από κάτι μικρό για να επέλθει το μεγάλο.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Κ Μιλή συμφωνώ απόλυτα μαζί σας !
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
@ misharos
Με έκανες να σκεφτώ και έχεις απόλυτο δίκαιο, και είχα λάθος!

Το Άρθρο 7Α (3)(β)του νόμου 127/2000 που προνοεί για άτομα με αναπηρίες αναφέρει:

όποιος,
σταθμεύει σε χώρο στάθμευσης που προορίζεται για άτομα με αναπηρίες χωρίς να είναι κάτοχος δελτίου στάθμευσης (με βάση αυτό το νόμο το δελτίο στάθμευσης εκδίδεται σε ανάπηρους)
διαπράττει αδίκημα που τιμωρείται με ποινή φυλάκισης μέχρι ένα έτος ή με χρηματική ποινή μέχρι 750 λίρες ή και με τις δύο αυτές ποινές.
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Σύμφωνα με τον Κανονισμό 61.Η του Περί Οδών και Οικοδομών Νόμου, για χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα μέχρι 100 οχήματα απαιτείται ποσοστό 10% επί του συνολικού αριθμού, να είναι κατάλληλα διαμορφωμένο για οχήματα αναπήρων. Όταν ο συνολικός αριθμός υπερβαίνει τα 100 τότε το ποσοστό γίνεται 5%. Δηλαδή π.χ. για χώρο στάθμευσης 150 οχημάτων, τότε έχουμε 10+5=15 οχήματα.

Ο χώρος στάθμευσης για οχήματα αναπήρων είναι κατά 1 μέτρο πλατύτερος για να επιτρέπει στον χρήστη τροχοκαθίσματος να συναρμολογεί το τροχοκάθισμά του και να μεταφέρεται σε αυτό. Γι αυτό, αν άλλο αυτοκίνητο σταθμεύσει σε μέρος του χώρου αυτού, ουσιαστικά ακυρώνει τον χώρο στάθμευσης αναπήρων.

http://www.mcw.gov.cy/mcw/dbpd/disabledaccess.nsf/All/001A42DC5D1A661CC225726F003008DF?OpenDocument
Ο χρήστης misharos είπε…
Μάλιστα...ήξερα ότι ήταν παράνομο αλλά εν είχα υπόψη μου τα συγκεκριμένα άρθρα. ευχαριστώ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
εκτός αν είμαστε αστυνομικοί που πάτε για σουβλάκια στης ειρηνιάς.
φωτο εδω http://i47.tinypic.com/24xqfip.jpg
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
παρόλο που συμφωνω γενικώς στη διευκόλυνση των ατόμων με αναπηρίες και ειναι απαραδεκτο κάποιοι να παρκαρουν σε χωρο αναπήρων χωρίς να είναι, εντουτοις το θεωρώ υπερβολικό να είναι 10% σε κάθε δρόμο ή κάθε πάρκιγκ. πόσοι ειναι οι αναπηροι πχ στη Λευκωσία, και θα τύχει να παρκαρουν 10 ανάπηροι στο ίδιο παρκιγκ ή στον ίδιο δρόμο την ίδια μέρα και ώρα;
το χειρότερο είναι στο δρόμο απο το ΟΧΙ μεχρι την πλατεία Σολωμού που είναι γεμάτο με παρκιγκ για αναπηρους, καμια 40αριά παρκιγκ για ταξι απο τη στιγμη που όλα κι όλα 10 ταξί ειναι στην περιοχή και τα αλλα μισα για τους υπόλοιπους.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Γενικά για τη κατάσταση χώρου στάθμευσης, πεζοδρόμιο και γενική οργάνωση, αξίζει η προσθήκη στη συζήτηση του πιο κάτω βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=ERuzeejHzT8
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Τέλεια σε ευχαριστώ που μου το υπενθύμισες. Το πρόσθεσα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί...

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε...

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α...