Το 1987 γράφτηκε αυτό:
Μετά το δοκίμασαν οι Heart το 1991
και μετά ο μεγάλος Λαυρέντης Μαχαιρίτσας το έκανε ελληνικό ύμνο
Μετά το δοκίμασαν οι Heart το 1991
και μετά ο μεγάλος Λαυρέντης Μαχαιρίτσας το έκανε ελληνικό ύμνο
Αναφορές για περιβαλλοντικά θέματα, την καθημερινότητά μου, τη Βουλή, οικολογικά θέματα και ότι άλλο με ενδιαφέρει.... Η προσωπική ιστοσελίδα είναι Perivallon.eu
Σχόλια