1 Το πλοίο το αγόρασε ο Δήμος Παραλιμνίου και βρισκόταν στο λιμάνι Λεμεσού για επιπλέον συγκόλληση καμπίνας για να δημιουργηθεί ελκυστικός χώρος για τα ψάρια που θέλουν κάποια προστασία. Πριν λίγες μέρες ενώ ήταν στο λιμάνι Λεμεσού βυθίστηκε πάλι. Δεν έγιναν οι προγραμματισμένες εργασίες. Το Παραλίμνι λέει αργούσαν πολύ και πήρε το πλοίο.
2 Παλιότερα συζητήθηκαν 2 χώροι για πόντιση αλλά δε δόθηκε η τελική έγκριση για τελικό χώρο πόντισης, αφού το Τμήμα Αλιείας βρισκόταν σε διαβούλευση για εκπόνηση μελέτης. Ο Δήμος το πόντισε σε ένα από τους 2 χώρους χωρίς άδεια από το Τμήμα Αλιείας. Φυσικά όταν το πλοίο έφτασε στο Παραλίμνι ήταν σε χάλια κατάσταση και δεν επέπλεε. Για να φτάσει εκεί αντλούσαν νερό συνεχώς από το αμπάρι.
3 Ο ΚΟΤ λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την κατάσταση του πλοίου όπως βυθίστηκε αφού δεν έκαναν τις προσθήκες. Σήμερα Τρίτη ο Φιλελεύθερος δημοσιεύει φωτογραφίες που δείχνουν ότι το πλοίο έχει καλώδια και κάνει αναφορές και σε άλλα υλικά που έπρεπε να αφαιρεθούν.
4 Κατά το σημερινό Φιλελεύθερο που δημοσιεύει και φωτογραφίες η κατάδυση στο ναυάγιο είναι επικίνδυνη αφού έχει αιχμηρά σημεία και ακατάλληλα σημεία, σε σημείο που να σκέφτεται το Υπουργείο να απαγορεύσει τις καταδύσεις.
Ερωτήματα:
(α) Θα αποτελέσει πόλο έλξης θαλάσσιας ζωής αφού δεν προετοιμάστηκε σωστά;
(β) Γιατί ποντίστηκε χωρίς μελέτη για το τελικό χώρο;
(γ) Γιατί ποντίστηκε χωρίς άδεια;
(δ) Και γιατί καθυστερούμε τόσο πολύ - 3 χρόνια τώρα - από την απόφαση στην υλοποίηση;
Τι πρέπει να γίνεται πριν τη βύθιση
1) Πρέπει να αφαιρείται η μπογιά από το σκάφος γιατί (ιδιαίτερα αυτή των σκαφών) είναι τοξική
2) Πρέπει να αφαιρούνται όλα τα επικίνδυνα υλικά όπως καλώδια, καύσιμα, λάδια, μπαταρίες κλπ
3) Πρέπει να μην υπάρχουν επικίνδυνα και αιχμηρά σημεία για αποφυγή τραυματισμού των δυτών και να μην υπάρχει δυνατότητα παγίδευσης μέσα στο ναυάγιο
4) Πρέπει ο χώρος που επιλέγεται για βύθιση να μην έχει θαλάσσια ζωή αφού στόχος είναι να δημιουργηθεί νέα. Θα πρέπει το σκάφος να διαθέτει χώρους ελκυστικούς για τα ψάρια και άλλα είδη.
5) Χρειάζεται να γίνεται μελέτη των ρευμάτων της περιοχής για μην δημιουργηθούν μετέπειτα προβλήματα 9π.χ. συσσώρευση άμμου) στο βυθό και στην γύρο περιοχή.
6) Πρέπει το βάθος που γίνεται η πόντιση να είναι τόσο που να μην αποτελεί κίνδυνο για τα διερχόμενα σκάφη με ελάχιστα αποδεκτό το 20 μέτρα.
2 Παλιότερα συζητήθηκαν 2 χώροι για πόντιση αλλά δε δόθηκε η τελική έγκριση για τελικό χώρο πόντισης, αφού το Τμήμα Αλιείας βρισκόταν σε διαβούλευση για εκπόνηση μελέτης. Ο Δήμος το πόντισε σε ένα από τους 2 χώρους χωρίς άδεια από το Τμήμα Αλιείας. Φυσικά όταν το πλοίο έφτασε στο Παραλίμνι ήταν σε χάλια κατάσταση και δεν επέπλεε. Για να φτάσει εκεί αντλούσαν νερό συνεχώς από το αμπάρι.
3 Ο ΚΟΤ λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την κατάσταση του πλοίου όπως βυθίστηκε αφού δεν έκαναν τις προσθήκες. Σήμερα Τρίτη ο Φιλελεύθερος δημοσιεύει φωτογραφίες που δείχνουν ότι το πλοίο έχει καλώδια και κάνει αναφορές και σε άλλα υλικά που έπρεπε να αφαιρεθούν.
4 Κατά το σημερινό Φιλελεύθερο που δημοσιεύει και φωτογραφίες η κατάδυση στο ναυάγιο είναι επικίνδυνη αφού έχει αιχμηρά σημεία και ακατάλληλα σημεία, σε σημείο που να σκέφτεται το Υπουργείο να απαγορεύσει τις καταδύσεις.
Ερωτήματα:
(α) Θα αποτελέσει πόλο έλξης θαλάσσιας ζωής αφού δεν προετοιμάστηκε σωστά;
(β) Γιατί ποντίστηκε χωρίς μελέτη για το τελικό χώρο;
(γ) Γιατί ποντίστηκε χωρίς άδεια;
(δ) Και γιατί καθυστερούμε τόσο πολύ - 3 χρόνια τώρα - από την απόφαση στην υλοποίηση;
Τι πρέπει να γίνεται πριν τη βύθιση
1) Πρέπει να αφαιρείται η μπογιά από το σκάφος γιατί (ιδιαίτερα αυτή των σκαφών) είναι τοξική
2) Πρέπει να αφαιρούνται όλα τα επικίνδυνα υλικά όπως καλώδια, καύσιμα, λάδια, μπαταρίες κλπ
3) Πρέπει να μην υπάρχουν επικίνδυνα και αιχμηρά σημεία για αποφυγή τραυματισμού των δυτών και να μην υπάρχει δυνατότητα παγίδευσης μέσα στο ναυάγιο
4) Πρέπει ο χώρος που επιλέγεται για βύθιση να μην έχει θαλάσσια ζωή αφού στόχος είναι να δημιουργηθεί νέα. Θα πρέπει το σκάφος να διαθέτει χώρους ελκυστικούς για τα ψάρια και άλλα είδη.
5) Χρειάζεται να γίνεται μελέτη των ρευμάτων της περιοχής για μην δημιουργηθούν μετέπειτα προβλήματα 9π.χ. συσσώρευση άμμου) στο βυθό και στην γύρο περιοχή.
6) Πρέπει το βάθος που γίνεται η πόντιση να είναι τόσο που να μην αποτελεί κίνδυνο για τα διερχόμενα σκάφη με ελάχιστα αποδεκτό το 20 μέτρα.
Σχόλια
Πάρε και σύ μια μπλουλτόζα να χαλάσεις, μπορείς!!!!!