Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαμαρτυρία κατά της κατασκευής μεγάλου υπόγειου χώρου στάθμευσης

[Αυτό το βάζω γιατί θα καταστραφεί χώρος με πολλά μεγάλα δέντρα για να γίνει χώρος στάθμευσης. Το γεγονός ότι ο χώρος θα είναι υπόγειος σημαίνει και ότι το πράσινο θα μειωθεί δραματικά]

Πραγματοποιείται το Σάββατο 16 Μαΐου 2009 και ώρα 12:00μ. εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά της κατασκευής μεγάλου υπόγειου και ισόγειου χώρου στάθμευσης στην οδό Ανδρέα Θεμιστοκλέους στην καρδιά της Λεμεσού.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον υφιστάμενο χώρο στάθμευσης πίσω από το E&S LANDMARK.

Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων Κέντρου Λεμεσού
evrosnet@cytanet.com.cy

Σχόλια

Ο χρήστης Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε…
Επίτροπέ μου,
Ισόγειους όχι, υπόγειους όχι, ανώγειους όχι, που θα σταθμεύουν; Αφού προωθούμε την χρήση ιδιωτικών οχημάτων αντί των μέσων μαζικής συγκοινωνίας;
Δοκίμασες να περπατήσεις ή να ποδηλατήσεις στο κέντρο της Λεμεσού;
Ο χρήστης Theopemptou είπε…
Σωστά μεν αλλά ... όταν αποφάσιζαν να βάλουν το ΤΕΠΑΚ στο κέντρο της πόλης ποιες ήταν οι πρόνοιες για το κυκλοφοριακό; Τι έγινε έκτοτε; Που ειναι οι ποδηλατοδρομοι και τα ωραία πεζοδρόμια; Έγιναν; Τι γίνεται με της δημόσιες μεταφορές; Επειδή δεν πιστεύει κανείς ότι κάποτε θα έχουμε λεωφορεία και γι αυτό προκαθορίζουν από τώρα και ανεπιστρεπτεί τους χώρους στάθμευσης με μεγάλο κόστος;
Έχουμε και επίσημους χώρους πρασίνου που κόβονται δέντρα για να γίνουν parking.
Ο χρήστης koutso είπε…
Tα της Πάφου εμάθατε τα?Κόβουν δένδρα γιατί δεν υπάρχει σχέδιο πόλεως ώστε να ληφθούν υπόψη κατα τον σχεδιασμό.Ωστε όταν γίνουν οι αναπλάσεις,ή όταν απαιτηθούν στάσεις λεωφορείων και λοιπά να υπάρχει η πρόνοια προστασίας και να μην χάνονται τα δένδρα που παίρνει τόσο καιρό να μεγαλώσουν.
Δυστυχώς όλα γίνονται χωρίς το φημισμένο "σχέδιο νήσου "που ανακοινώθηκε το ...1970!Εκτοτε ζούμε σ'ενα οικοδομικό λούνα πάρκ,μ'ένα εξαθλιωμένο φυσικό και δομημένο περιβάλλον,χωρίς συγκοινωνίες δημόσιες,βασισμένοι στα ιδιωτικά αυτοκίνητα και λοιπά.Συζητούμε στο Κοινό Συμβούλιο για το μέλλον του τόπου και η μόνη έννοια τους είναι πόσες σκάλες θα μπούν μέσα στις οικιστικές ζώνες.ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Τα υπόλοιπα συζητούνται για να περνά ο καιρός,για να έχουν κάτι να λένε ότι έκαναν και στο τέλος της ημέρας θα έχουμε επανάληψη των ίδιων λαθών και ίσως και χερότέρων,αντί να κάτσουμε να συζητήσουμε σε ποιούς τομείς έγιναν λάθη για να μην επαναληφθούν.Και τους λέω αφήστε τις φιλολογίες.Μόνο μία λύση υπάρχει:να μετατραπούν οι Τεχνικές Υπηρεσίες και η Πολεοδομία σε σχεδιαστήρια με αρχιτέκτονες,πολεοδόμους,συγκοινιωνολόγους,
οικονομολόγους,περιβαλλοντολόγους,μηχανικού,κοινωνιολόγους κλπ.Μόνο έτσι θα αρχήσει η κατάσταση να βελτιώνεται....μετά απο την δική μας ζωήίσως για ένα καλύτερο περιβάλλο για τα παιδιά μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α