Οι Κυπριακές αερογραμμές εκτελούν 2 πτήσεις την εβδομάδα από και προς τις Βρυξέλλες κάθε Τρίτη και Παρασκευή και οι πιο πολλοί έπιβάτες είναι κρατικοί υπάλληλοι .
Ο κάθε κρατικός υπάλληλος δικαιούται να πληρωθεί τα έξοδα μετάβασης του από και πρός το αεροδρόμιο με ταξί δηλαδή 20 +20 = 40 λίρες!
Ένα λεωφορείο για να κάνει τη διαδρομή από Λευκωσία προς το αεροδρόμιο και πίσω, στοιχίζει 65 λίρες!
Ο πτήσεις είναι γνωστές, οι υπαλλήλοι πολλοί. Γιατί να μην νοικιάζει η κυβέρνηση λεωφορείο για την μετάβαση τους από και προς το αεροδρόμιο;
Αν χρησιμοποιούμαι για αφετηρία το παλιό ΓΣΠ, θα μπορεί όποιος θέλει να αφήνει εκεί το αυτοκίνητο του και να το αφήνει εκεί μέχρι να επιστρέψει.
Αυτές τις σκέψεις έθεσα σήμερα με επιστολή μου στον Υπουργό Οικονομικών.
Φυσικά έκανα έρευνα έρευνα για τα ποσά που πληρώνουμε για εισιτήρια και το πήγαινε έλα. Δεν μπορείς κανείς να βρει τον αριθμό των εισιτηρείων αλλά τα ποσά που πληρώνει η κυβέρνηση στις Κυπριακές αερογραμμές υπαιρβαίνουν τις 500 000 λίρες το χρόνο. Πόσα ταξίδια είναι αυτά;
Τουλάχιστο να ξεκινήσουμε πιλοτικά με τη μια πτήση ....
Ο κάθε κρατικός υπάλληλος δικαιούται να πληρωθεί τα έξοδα μετάβασης του από και πρός το αεροδρόμιο με ταξί δηλαδή 20 +20 = 40 λίρες!
Ένα λεωφορείο για να κάνει τη διαδρομή από Λευκωσία προς το αεροδρόμιο και πίσω, στοιχίζει 65 λίρες!
Ο πτήσεις είναι γνωστές, οι υπαλλήλοι πολλοί. Γιατί να μην νοικιάζει η κυβέρνηση λεωφορείο για την μετάβαση τους από και προς το αεροδρόμιο;
Αν χρησιμοποιούμαι για αφετηρία το παλιό ΓΣΠ, θα μπορεί όποιος θέλει να αφήνει εκεί το αυτοκίνητο του και να το αφήνει εκεί μέχρι να επιστρέψει.
Αυτές τις σκέψεις έθεσα σήμερα με επιστολή μου στον Υπουργό Οικονομικών.
Φυσικά έκανα έρευνα έρευνα για τα ποσά που πληρώνουμε για εισιτήρια και το πήγαινε έλα. Δεν μπορείς κανείς να βρει τον αριθμό των εισιτηρείων αλλά τα ποσά που πληρώνει η κυβέρνηση στις Κυπριακές αερογραμμές υπαιρβαίνουν τις 500 000 λίρες το χρόνο. Πόσα ταξίδια είναι αυτά;
Τουλάχιστο να ξεκινήσουμε πιλοτικά με τη μια πτήση ....
Σχόλια