Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Τα ελαστικά μένουν στις χωματερές" - Πολίτης

Εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ για το πρόβλημα της χρέωσης χρηματικού ποσού κατά διάρκεια της εκτλώνησης για τη διαχείριση των ελαστικών: - ΚΣ: Υπομονή θα βρούμε τρόπο !!!

"Ελέω Ευρωπαϊκής Ένωσης - Τα ελαστικά μένουν στις χωματερές
Νομική υπηρεσία και Τελωνειακές Αρχές επιβεβαίωσαν χθες τον Επίτροπο Περιβάλλοντος, Χαράλαμπο Θεοπέμπτου πως η εισήγησή του να φορολογούνται τα εισαγόμενα ελαστικά, μία λίρα έκαστο ούτως ώστε να γίνεται σωστή διαχείρισή τους μετά την αχρήστευσή τους, δεν υπάρχει πιθανότητα να διευθετηθεί ελέω Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η διαχείριση των χρησιμοποιημένων ελαστικών τα οποία ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες, αν υπολογίσει κανείς την ισάριθμη εισαγωγή καινούργιων, αποτελεί πονοκέφαλο για τις αρμόδιες υπηρεσίες που τα βλέπουν να στοιβάζονται στις χωματερές.
Ο κ. Θεοπέμπτου ανέφερε στον "Π" ότι πρέπει να βρεθεί μια άλλη λύση χρηματοδότησης της διαχείρισης για "να μην πνιγούμε στα ελαστικά". Να σημειωθεί ότι σε πρόσφατη έρευνα του ο κ. Θεοπέμπτου ανέφερε, ότι "τρόποι διαχείρισης των αχρήστων για τα οχήματα ελαστικών υπάρχουν πολλοί, ωστόσο δεν υπάρχει χρηματοδότηση για τη συλλογή, μεταφορά και επεξεργασία τους".
Έτσι δημιουργείται το κρίσιμο ερώτημα, τι μέλλει γενέσθαι με τους τεράστιους όγκους ελαστικών που συσσωρεύονται. Δυστυχώς, δεν υπάρχει Οδηγία από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τα ελαστικά, ούτως ώστε να αναγκάσει την Κυβέρνηση να δράσει δραστικά στο νέο αυτό πρόβλημα που διογκώνεται συνεχώς. Υπάρχουν, ωστόσο, μια σειρά από επιλογές που προσφέρονται για λύση του προβλήματος. Παραδείγματα φέρει ο κ. Θεοπέμπτου από χώρες όπως η Φινλανδία, το Βέλγιο και η Ελλάδα.
Πιθανές λύσεις προσφέρονται για παράδειγμα, μέσω των "Πράσινων Συμβάσεων" που έχει πρόσφατα εγκρίνει το Υπουργικό Συμβούλιο και αναφέρονται στον επανεξοπλισμό των Δημόσιων Υπηρεσιών με φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα."Η προσθήκη για παράδειγμα αλεσμένου ελαστικού στην άσφαλτο είναι γνωστό ότι μειώνει το θόρυβο του δρόμου κατά 50%, οι κύβοι από παλιά ελαστικά απορροφούν κραδασμούς, ακόμη και η επαναχρησιμοποίηση των ελαστικών είναι δυνατή.
Επίσης, αλεσμένα ελαστικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για κατασκευή δαπέδων σε παιγνιδότοπους και σε γήπεδα εσωτερικού χώρου", καταλήγει ο Επίτροπος.
ΚΑΤΙΑ ΣΑΒΒΑ
Κωδικός άρθρου: 721818
ΠΟΛΙΤΗΣ - 23/06/2007, Σελίδα: 28
"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άρχισε η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών ... επιτέλους!

Ξεκίνησε η συγκέντρωση παλιών ηλεκτρικών συσκευών για την ανακύκλωσή τους Δώστε τις συσκευές σας Μέχρι να παραλάβουν τις πρώτες συσκευές από τους καταναλωτές, οι ανακυκλωτές ασχολούνται με τα παλιά τερματικά που είχαν αποσύρει οι κυβερνητικές υπηρεσίες Με τις συσκευές που φυλάσσονταν από καιρό σε υποστατικά στους Εργάτες και το Γέρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύστημα ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών. Η εταιρεία Wee Electrocyclosis, η οποία διαχειρίζεται το σύστημα, ανακοίνωσε το περασμένο Σάββατο ότι οι καταναλωτές μπορούν στο εξής να αφήνουν τις παλιές τους συσκευές στα καταστήματα των 148 εταιρειών που είναι συμβεβλημένες (η λίστα τους είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.electrocyclosis.com.cy). Οι πρώτες συσκευές από ανακυκλωτές δεν έχουν ακόμη φτάσει στην Electrocyclosis, η οποία, ωστόσο, ξεκίνησε την προώθηση στους ανακυκλωτές των παλιών συσκευών που είχαν συγκεντρωθεί από οργανισμούς και υπηρεσίες στις αποθήκες της, αφού μόνο στο υποστατικό στους Εργάτες είχαν συσσωρευθεί περί

Ήλιος - αεροπορική τραγωδία ..

Ήταν Αύγουστος του 2005 και ήμουν πολύ χαρούμενος. Κέρδισα μετά από διαγωνισμό μια από τις θέσεις στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος στην Κοπεγχάγη που τότε εργάζονταν στο "neighbourhood project." Η διαμονή και η διατροφή ήταν πληρωμένα. Τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν και αυτά πληρωμένα αλλά επέλεξαν η ίδιοι την πτήση από την Αθήνα.  Έτσι έπρεπε να διαλέξω εγώ το πρώτο σκέλος, δηλαδή την πτήση για την Αθήνα. Πήγα σε τουριστικό γραφείο που εργαζόταν μια θεία και τις εξήγησα τι ήθελα. Μου κανόνισε την προεπιλεγμένη πτήση από Αθήνα για Κομπεγχάγη και έμεινε να διευθετηθεί η πτήση για Αθήνα.  Μου πρότεινε την πτήση της Ήλιος και έφυγα από το γραφείο. Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε έγνοια γιατί ήταν μικρό το χρονικό διάστημα και ίσως να μην προλάμβαινα να πάρω την επόμενη πτήση και έτσι το αλλάξαμε για άλλη που έφευγε λίγο πιο γρήγορα. Στο αεροδρόμιο είδα την πτήση της Ήλιος στο Gate Εκεί ήταν και παλιοί φοιτητές μου πιάσαμε κουβέντα είπαμε διάφορα αποχαιρε

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους. Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά. Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο. Στους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην α