Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Ο DAVID τρέχει για την Αγία Σκέπη - βοηθήστε

Παρακαλώ προωθήστε το



145 χλμ σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ θα τρέξει ο David Simpson για την ΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ.

Στις 8 Δεκεμβρίου μία αληθινά όμορφη και δύσκολη προσφορά θα λάβει μέρος.
Ο David, οστεοπαθητικός και πρωταθλητής Κύπρου στο Τρίαθλο θα τρέξει σε μια μέρα μέσα από τα ορεινά μονοπάτια της φύσης με αφετηρία και τερματισμό τη Λεμεσό περνώντας από Αγρό, Πλάτρες, Λόφου, Κηβίδες, Πέρα Πεδί, Τροόδος, Σωτήρα, Ακρωτήρι, Επισκοπή.

Εδώ και 5 χρόνια, παρέα με τις σκέψεις του και τα όμορφα τοπία της Κύπρου ο David πραγματοποιεί το αδιανόητο. Κάθε Δεκέμβριο με την ευκαιρία των γενεθλίων του πραγματοποιεί υπέρ μαραθώνιους με στόχο να μαζέψει χρήματα που τα προσφέρει στη συνέχεια για φιλανθρωπικό σκοπό.  Μέχρι τώρα οι εισφορές γίνονταν από φίλους και γνωστούς αλλά καθώς συνεχίζει αυτή την απίστευτη προσφορά ελπίζουμε να ελκύσει και το πιο ευρύ κοινό καθώς επίσης και επιχειρήσεις.

Καλούμε όλους να ενωθείτε  με αυτή την υπέροχη προσφορά αγάπης και θάρρους και να τη στηρίξετε με τις εισφορές σας. 

Για περισσότερες πληροφορίες και εισφορές:
Νικόλ Simpson τηλ.96 672411    nicolemou@hotmail.com  /  tridbs@hotmail.com

Μπορείτε να καταθέσετε την εισφορά σας απευθείας στο Σύνδεσμο Φίλων
Αγίας Σκέπης:  Τράπεζα Κύπρου: 0158-01-001782  / Λαϊκή Τράπεζα: 001-31-079662


Ref: “David’s Charity Run”.
 
Μπορείτε επίσης να κάνετε εισφορά μέσω PayPal στην ιστοσελίδα μας http://www.agiaskepi.com/index.php/donate

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Παγκόσμιο Βαρόμετρο Διαφθοράς 2012 - έρευνα για Κύπρο



Η οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια με την συνεργασία του της Διαφάνεια Κύπρου σας προσκαλεί να συμμετέχετε στην ετήσια έρευνα για το Παγκόσμιο Βαρόμετρο Διαφθοράς 2012. Κύριος στόχος της συγκεκριμένης μελέτης είναι μέσω της έρευνας να μελετηθεί το μέγεθος της διαφθοράς στη Κύπρο τόσο ανάμεσα στην κοινωνία όσο και μεταξύ συγκεκριμένων ομάδων της Κυπριακής Κοινωνίας.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η έρευνα είναι ανώνυμη και να σας παρακαλέσουμε να συμπληρώσετε όλες τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου απαντώντας σε αυτές με απόλυτη ειλικρίνεια. Η συμμετοχή σας θα πρέπει να γίνει μέσω διαδικτύου πατώντας τον σύνδεσμο πιο κάτω. Ο χρόνος που απαιτείται για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου ανέρχεται περίπου στα 10-15 λεπτά. Η έρευνα θα διαρκέσει μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου 2012.

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο που θα διαθέσετε για τη συμμετοχή σας και παράλληλα σας παρακαλούμε όπως κοινοποιήσετε αν επιθυμείτε την παρούσα πρόσκληση σε άλλους παραλήπτες οι οποίοι πιστεύετε ότι θα ήθελαν να συμμετέχουν. Παραμένουμε στη διάθεσή σας σε περίπτωση που θελήσετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες ή να συμμετέχετε στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί.


Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

Έχετε παλιές ηλεκτρικές συσκευές και μένετε στο δρόμο προς το Τρόοδος;

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Στις Κοινότητες:
Ακάκι - Περιστερώνα - Αστρομερίτη - Κάτω Μονή - Αγία Μαρίνα Ξυλιάτου, Ποτάμι - Νικητάρι - Βυζακιά - Καννάβια - Αγία Ειρήνη - Άγιο Γεώργιο Καυκάλλου, Μένοικο - Δένεια – Ορούντα - Ξυλιάτος - Κουτραφάς.


ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚH 24-25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012


Το σύμπλεγμα Σκυβάλων Περιοχής Αστρομερίτη (Ακάκι, Περιστερώνα, Αστρομερίτης, Κάτω Μονή, Αγία Μαρίνα Ξυλιάτου, Ποτάμι, Νικητάρι, Βυζακιά, Καννάβια, Αγία Ειρήνη, Άγιος Γεώργιος Καυκάλλου, Ξυλιάτος, Κουτραφάς) σε συνεργασία με τη Εταιρεία Ανάπτυξης Ακακίου ”O ΣΕΡΡΑΧΗΣ” και τον Οργανισμό Ηλεκτροκύκλωση, διοργανώνουν εκστρατεία ανακύκλωσης Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών το Σαββατοκύριακο 24-25 Νοεμβρίου, 2012.


Το κοινό θα μπορεί τις μέρες αυτές να μεταφέρει τις παλιές ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές του συσκευές στα σημεία που αναφέρονται πιο κάτω και να τις τοποθετήσει στα ειδικά εμπορευματοκιβώτια τύπου Hook που θα εγκατασταθούν στους χώρους αυτούς:
Σημείο 1: Ακάκι
Στο τέρμα της Λεωφόρου Μακαρίου πριν από τον ποταμό στα αριστερά.
Σημείο 2: Περιστερώνα
Στο δρόμο Περιστερώνας - Ορούντας μετά το γκαράζ K.S.G. Enterprises Ltd.
Σημείο 3: Αστρομερίτης
Στο δρόμο Αστρομερίτη - Τροόδους, 100 μέτρα στα δεξιά μετά την ΣΕΓΙΔΕΠ.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Ελαστικά - σήμανση του κουτουρού ή μήπως ...

Δέστε την πιο κάτω φωτογραφία από κατάστημα ελαστικών, δύο ελαστικά ακριβώς τα ίδια με διαφορετική σήμανση.
Το πάνω ελαστικό με σήμανση C και το κάτω με Β !!
Εξηγήσεις για το τι σημαίνει η ευρωπαϊκή σήμανση θα βρείτε λίγο πιο κάτω στο blog μου. 

Και επειδή έχει σημαντική διαφορά στην τιμή, είναι καλά να ελέγξετε από το διαδίκτυο το ελαστικό πριν το αγοράσετε ή ακόμη πάρτε τηλέφωνο τον εισαγωγέα από το λαστιχάρη και ρωτήστε!
 

Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Έχεις Θερμοσυσσωρευτές;

Τα πιο πολλά από τα παράπονα που ακούγονται για ψηλούς λογαριασμούς του ηλεκτρισμού είναι από ιδιοκτήτες θερμοσυσσωρευτών οι πιο πολλοί από τους οποίους δεν έχουν γνώση για το πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης τους.
Φυσικά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης είναι να μελετήσει τη δυνατότητα θερμομόνωσης του κτηρίου, να μειώσει τις απώλειες με χοντρές κουρτίνες και να κλείσει τις χαραμάδες κάτω από πόρτες και παράθυρα με τα ειδικά λάστιχα που κυκλοφορούν στην αγορά.
Ο θερμοσυσσωρευτής δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μονωμένο κιβώτιο γεμάτο πυρότουβλα τα οποία θερμαίνονται με ηλεκτρισμό. Όταν εμείς χρειάζεται να θερμάνουμε το χώρο τότε ανοίγει μια δίοδος μέσω της οποίας περνά ο αέρας μέσα από τα τούβλα και περνά ζεστός στο δωμάτιο.
storage-heater-controlsΣτους εντελώς απλούς θερμοσυσσωρευτές υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις. Το ένα κουμπί ρυθμίζει πόσο πολύ θα βράσουν τα τούβλα (input) και η θερμότητα που φυλάγεται έχει επίσης άμεση σχέση με τη δυναμικότητα του αφού στην αγορά κυκλοφορούν μικρής (περίπου 1KW) και πολύ μεγάλης κατανάλωσης 7KW. Το δεύτερο κουμπί ρυθμίζει το μέγεθος του ανοίγματος από το οποίο θα περάσει ο αέρας μέσα στο δωμάτιο (output). Όσο πιο πολλά ανοίγει η τρύπα τόσο πιο πολλή θερμότητα θα μεταφερθεί μέσα στο δωμάτιο αλλά τα τούβλα θα κρυώσουν πιο γρήγορα. Όσο πιο κρύα είναι τα τούβλα τόσο πιο πολλή ενέργεια θα χρειαστεί την επόμενη φορά που θα έρθει ηλεκτρισμός.
Οι θερμοσυσσωρευτές ενώνονται σε ξεχωριστή παροχή ηλεκτρισμού την οποία ελέγχει κεντρικά η ΑΗΚ η οποία δίνει ηλεκτρισμό για περίπου 90 λεπτά λίγο πριν τις 11πμ και για περίπου 8 ώρες το βράδυ ξεκινώντας λίγο πριν τις 9μμ. Στον τοίχο δίπλα από κάθε θερμοσυσσωρευτή θα βρείτε το κουμπί που τον αποσυνδέει από την παροχή ηλεκτρισμού.
Ο ηλεκτρισμός που δίνεται χρεώνεται πιο χαμηλά αλλά οι λογαριασμοί θα είναι ψηλοί είναι ψηλοί εάν:
  1. Όπως αναφέρθηκε και πριν, αν το σπίτι έχει πολλές απώλειες ή αν οι χώροι είναι μεγάλοι και δεν μπορούν να απομονωθούν (π.χ. κλείνοντας την πόρτα), τότε είναι φυσικό να χρειάζεται πολλή ενέργεια για να ζεσταθεί.
  2. Αν ο θερμοσυσσωρευτής δεν έχει θερμοστάτη, η πόρτα που ρυθμίζει τη ροή του ζεστού αέρα θα μένει μόνιμα ανοικτή και δεν θα ανοιγοκλείνει αυτόματα ανάλογα με τη ρύθμιση του θερμοστάτη. Αυτό σημαίνει σπατάλη ηλεκτρισμού αλλά και ότι κάθε φορά που συνδέεται ο ηλεκτρισμός τα τούβλα είναι κρύα και θα χρειαστεί πιο πολλή ενέργεια να ξαναζεσταθούν.
  3. Συνήθως οι θερμοσυσσωρευτές δεν χρειάζονται και πολλή συντήρηση. Όμως ένα πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί είναι μια βλάβη στο θερμοστάτη που ελέγχει τη θερμοκρασία που ζεσταίνονται τα τούβλα. Γι αυτό καλό είναι κάποια στιγμή να καλέσετε κάποιο ηλεκτρολόγο να κάνει ένα έλεγχο για να μην σπαταλάτε άδικα ενέργεια.
  4. Αν θερμαίνετε δωμάτια και χώρους του σπιτιού που δεν είναι σε χρήση τότε σπαταλάτε άδικα ενέργεια.
  5. Τα πρωινά όταν συνδεθεί ο ηλεκτρισμός λίγο πριν τις 11πμ το σπίτι θερμαίνεται άσχετα αν είσαστε σπίτι ή όχι και τα ξημερώματα άσχετα αν είσαστε στο κρεβάτι. Ένας τρόπος για να μειωθεί δραματικά η κατανάλωση ιδιαίτερα σε εγκαταστάσεις με τους παλιούς και χωρίς ελέγχους θερμοσυσσωρευτές είναι η εγκατάσταση μετά από το μετρητή παροχής ενός ρολογιού – timer. Ο ηλεκτρολόγος που θα κάνει την εγκατάσταση αυτή πρέπει να είναι αδειούχος και να ξέρει πραγματικά καλά τι θα κάνει. Μια τέτοια εγκατάσταση στοιχίζει περίπου €250 με €300 και δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της διάρκειας λειτουργίας. Έτσι αν για παράδειγμα τα πρωινά δεν υπάρχει κανένας σπίτι μπορεί να το timer να μην αφήσει να γίνει η σύνδεση. Παράλληλα μπορεί να προγραμματίσουμε τη διακοπή της παροχής μετά τα μεσάνυκτα. Μια τέτοια ρύθμιση θα μειώσει κατά πολύ το κόστος ανάλογα φυσικά με το σπίτι, τις ώρες λειτουργίας και τον τύπο των θερμοσυσσωρευτών εφόσον τον έλεγχο τον έχει πλέον ο ιδιοκτήτης να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις με τις ώρες λειτουργίας.
Πολλές χώρες προωθούν τη χρήση θερμοσυσσωρευτών γιατί με αυτό τον τρόπο μειώνεται η ζήτηση σε ώρες αιχμής. Ανάλογα δε, ορισμένες χώρες επιτρέπουν και τη σύνδεση πλυντηρίων, άλλων συστημάτων θέρμανσης και άλλου εξοπλισμού. Έτσι αν για παράδειγμα φυσά πολύ ένα βράδυ η ενέργεια που παράγουν οι ανεμογεννήτριες θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Πρέπει οπωσδήποτε να προσφέρουμε κίνητρα για να ενθαρρύνουμε τη χρήση ηλεκτρισμού τις ώρες που η ζήτηση είναι χαμηλή. Αυτό θα γίνει πολύ πιο εύκολο με την εισαγωγή των έξυπνων μετρητών αλλά μέχρι τότε έχουμε πολλές άλλες επιλογές και μέτρα να εφαρμόσουμε.

Χαράλαμπος Θεοπέμπτου
Επίτροπος Περιβάλλοντος

Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

"Είναι με ιδιαίτερη χαρά .."

Πριν λίγες μέρες ήμουν και πάλι σε μια επίσημη εκδήλωση με ομιλίες και παρουσιάσεις.
Όταν άκουγα τους επισήμους να μιλούν, θυμήθηκα τις αρχές που διορίστηκα επίτροπος που με βασάνιζαν πολύ οι χαιρετισμοί και οι ομιλίες.
Στην αρχή νυχτοξημερωνόμουν να γράφω ομιλίες, δεν ήξερα τι να πω και πως να αρχίσω. 
Έτσι άρχισα τότε να ψάχνω να βρω τι λεν οι άλλοι σε τέτοιες περιπτώσεις και ανακάλυψα ότι ήταν πάααρα πολύ εύκολο να βρεις ομιλίες στο διαδίκτυο, απλά και μόνο επειδή όλες ξεκινούν με την ίδια φράση "Είναι με ιδιαίτερη χαρά .."
Αν θέλετε να δοκιμάσετε και εσείς πατάτε εδώ :) και η Google θα σας δώσει 12500 αποτελέσματα από κυβερνητικές ιστοσελίδες όπως πάντα σε καταπληκτικό χρόνο!

Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Πρίν αγοράσετε ελαστικά αυτοκινήτου

Από την 1η Νοεμβρίου όλοι οι κατασκευαστές και οι εισαγωγείς ελαστικών στην Κύπρο έχουν την υποχρέωση να συνοδεύουν όλα τα ελαστικά που κατασκευάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου με ειδική σήμανση παρόμοια με αυτή που υπάρχει για τα ενεργειακά προϊόντα.
Ο Κανονισμός 1222/2009 της ΕΕ σχετικά με τη σήμανση των ελαστικών ψηφίστηκε πριν τρία χρόνια αλλά έδωσε διορία τρία χρόνια στους κατασκευαστές για να προλάβουν να συμμορφωθούν.
Η ειδική σήμανση ενημερώνει με εύκολο τρόπο τον καταναλωτή για τρία σημαντικά θέματα που αφορούν το ελαστικό με την κλίμακα  A, B, C, D, E, F G:


TyreLabel
Κατανάλωση καυσίμου :
Αυτή έχει σχέση με την αντίσταση που προβάλει το ελαστικό στο δρόμο και όσο πιο μικρή είναι αυτή τόσο πιο λίγη θα είναι και η κατανάλωση καυσίμων του αυτοκινήτου. Η κατηγορία Α έχει μέχρι και 9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου από την G

Συμπεριφορά σε βρεγμένο δρόμο: 
Πολύ σημαντικό μέρος των προδιαγραφών ενός ελαστικού εφόσον αυτό έχει μεγάλη σχέση με την ασφάλεια οδήγησης σε βρεγμένο δρόμο και καλύτερο φρενάρισμα.

Θόρυβος: 
Αυτό αφορά το θόρυβο που κάνει το ελαστικό στο δρόμο. Στη σήμανση αναγράφεται το επίπεδο του θορύβου σε dB (ψηλός αριθμός σημαίνει ψηλό θόρυβο). Για εύκολη όμως αναγνώριση δίπλα από τον αριθμό υπάρχουν και τρεις καμπύλες, αν μόνο η μια είναι μαυρισμένη τότε το ελαστικό δεν κάνει πολύ θόρυβο, με δύο μαυρισμένες πιο πολύ και με τις τρεις μαυρισμένες είναι θορυβώδες!

Ένα ακόμη σημαντικό θέμα είναι ότι σταδιακά ορισμένα ελαστικά θα απαγορεύεται η πώληση και η κατασκευή τους στην ΕΕ όπως για παράδειγμα τα ελαστικά με χαρακτηριστικό G δε θα υπάρχουν στην αγορά το Νιόβρη του 2014 και τα F το Νιόβρη του 2016.

Παρόμοιοι περιορισμοί θα εφαρμοστούν και σε άλλα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη πιο πάνω σήμανση.

Οι καταναλωτές θα πρέπει όμως να είναι πολύ προσεκτικοί με τις αγορές τους γιατί η πιο πάνω σήμανση δεν έχει σχέση με άλλα χαρακτηριστικά του ελαστικού όπως για παράδειγμα την ποιότητα του, τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε λάσπη και χιόνι ή σε στροφές.

Ο πιο πάνω Κανονισμός εξαιρεί ορισμένα εξειδικευμένα ελαστικά από τη σήμανση με όλα τα άλλα να πρέπει να εφαρμόζουν τη νομοθεσία.


Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Ε πόσο καιρό να τα βλέπω ...

Οι πιο πολλοί επισκέπτες στη Βουλή αφήνουν τα αυτοκίνητά τους στο χώρο του παλιού νοσοκομείου Λευκωσίας.
Εκεί υπάρχει πέρασμα που σε βγάζει ακριβώς απέναντι από το κτήριο της βουλής.
Πιο παλιά υπήρχαν εκεί σταθμευμένα οχήματα και ambulances του υπ. Υγείας και με επιστολή μου στον υπουργό αυτές έφυγαν.
Τώρα όμως η κατάσταση είναι και πάλι χάλια οι φωτογραφίες πιο κάτω είναι μόνο μέρος του τι βλέπει ο επισκέπτης στη Βουλή εν μέσω προεδρίας μάλιστα!


Σήμερα ειδοποίησα το γραφείο του υπουργού συγκοινωνιών που του ανήκει ο χώρος για να τον καθαρίσουν !
02/11/2012 - Άμεση η αντίδραση του υπουργού !!! Πήρα απάντηση από το γραφείο του ότι το έχουν ελέγξει και θα σταλεί συνεργείο των δημοσίων έργων για καθαρισμό!
Related Posts with Thumbnails